Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDI]Jak nie urok (HGF) to skrzynia biegów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDI]Jak nie urok (HGF) to skrzynia biegów
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lut 09, 2013 16:08   [R220 SDI]Jak nie urok (HGF) to skrzynia biegów
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Jako ostatnio na dniach wysypała sie mi skrzynia ,chciałem zapytac czy od freelandera po zaslepieniu wyjsc na tył podejdzie do R200 ?
Czy jednak szukac tej samej konkretnie pod ten model.

A oto moja skrzynia z grubsza :twisted:


Ostatnio zmieniony przez kadzaf Sob Kwi 19, 2014 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 09, 2013 16:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 09, 2013 19:54   

Przelozenia bedziesz miec tragiczne prawdopodobnie , dokladnie jakie sa napisze pozniej jak znajde
jak. Dorwales z diesla to przelozenia sie nie roznia poza glownym
tam masz glowne 3.647 a w starej 3.938
Dla rozjasnieniia
na starej 3th 2000 obr 47km/h na nowej 50.7km/h
Na starej 5th 2000 obr 88.5km/h na nowej 95.5km/h
z freelka wychodzi ciut dluzsza skrzynia w takim razie wiec ciekawie jaki rezultat bedzie: )
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Lut 10, 2013 07:33   

Czyli jednak nie ma co kombinowac i kłaść o tym samym przelozeniu. :)
Aha dziwiłem sie dlaczego biegów nie szło wrzucac,teraz wszystko wiadomo :roll:

_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 10:35   

Mielone heh daj znac jak bedzie chodzil na tej skrzyni byc moze lepiej niz na naszej
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 10:38   

tuners napisał/a:
ciut dluzsza skrzynia w takim razie wiec ciekawie jaki rezultat bedzie: )
Auto będzie szybsze, ale będzie miało gorsze przyspieszenie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 11:04   

Zakładaj, zakładaj-mnie Remi mordował zebym to przetestował na moim SD. Autko będzie oszczędniejsze na trasach :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 11:06   

Ciekaw jestem jaki bylby efekt przy mocnym dieslu z kompletem po vnt 310-330 niutkow w calym zakresie nie powinno wiele wplynac na przyspieszenie ale na szybkosc znacznie a zarazem na ekonomie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 11:12   

tronsek, nie do końca sie z tobą zgodze, do pomodzonego auta lepsza dłuższa skrzynia. Kadzaf ostro musiałes piłować ze skrzynia bokiem wyszła :D

[ Dodano: Nie Lut 10, 2013 11:12 ]
Użytkownik xtek miał krótką skrzynie u siebie na 5 biegu przy 2.5 tys obr mial 100 kmh z tego co pamietam , moze pojsc w tą strone :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Lut 10, 2013 11:17   

Raptile napisał/a:
Kadzaf ostro musiałes piłować ze skrzynia bokiem wyszła :D

No własnie sęk w tym ze nie ,zwykle nie krece powyzej 3k (vnt nie ma wiec szkoda wahy)
Dziwi mnie troche ze do SUVa dali szybsze przełozenia ,zamiast na odwrot.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 11:32   

wychodzi ze najlepiej wrzucic 1 i 2. Bieg z rovera 25 vvc "b6bs" i glowny z freelandera diesla
efekty przy 5 tys obr
th1-70km,h
Th2 - 91,5
Th3 - 131
Th4:- 189
Th5 - 247
przy srednicy kola 62cm
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Lut 10, 2013 11:48   

tuners napisał/a:
wychodzi ze najlepiej wrzucic 1 i 2. Bieg z rovera 25 vvc "b6bs" i glowny z freelandera diesla
efekty przy 5 tys obr
th1-70km,h
Th2 - 91,5
Th3 - 131
Th4:- 189
Th5 - 247
przy srednicy kola 62cm

Jak sie bawic to na całego ,wiec jeszcze torsena na dokładke :mrgreen:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 12:35   

Pekla tobie obudowa skrzyni, nie wiem bo jakiej kamiennej polnej drodze ty driftowales :mrgreen:

No z Freelandera by była lepsza skrzynia zdecydowanie :wink:

A montowanie 1 i 2 bieg z K-serii nie wiem czy dobry pomysł. pomysł ile NM masz na takim przełożeniu u nasz a po drogie spróbuj ruszyć na pod górkę z załadowanym autem :D Dlatego u nas są takie krótkie żeby dało jeszcze jako tako po spora gore przy załadowanym aucie ruszyć :razz:

Ja bym brał tez z Freelandera skrzynie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Lut 10, 2013 12:40   

Cytat:
Pekla tobie obudowa skrzyni, nie wiem bo jakiej kamiennej polnej drodze ty driftowales :mrgreen:

Gdzie tam ,szpera rozleciałą sie i przez to taki bałagan satelitki narobiły (czesci mozna było pod drodze zbierac) :twisted:

A jaka skrzynia siedziała w ferdkach 1,8 ?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 12:44   

kadzaf, hmm.. bywa i tez tak ale pierwszy raz widzę rozwalona Pg1 na serii :wink: Ladnie katowałeś :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 12:53   

a wszyscy mowia ze benza tylko pada huhu :twisted:
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 13:07   

Pg1 z freelandera 1.8 ma znowu przelozenie glowne 4.2 wiec krotkie strasznie

Remi po jakich ty gorach jezdzisz xd ja bym chetniej z 2 ki ruszal wszedzie niz z jedynki bo trakcje zlapac zwlaszcza w takich warunkach to ciezko
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Lut 10, 2013 13:19   

Remigiusz napisał/a:
Ladnie katowałeś :P

Wcale jakoś nie szalałem,moze przez to ze dosc czesto ciagałem na haku prawie 2t,zreszta 16lat miała prawo ;-)

tuners napisał/a:
Remi po jakich ty gorach jezdzisz xd ja bym chetniej z 2 ki ruszal wszedzie niz z jedynki bo trakcje zlapac zwlaszcza w takich warunkach to ciezko

1ka w seryjnej jest zdecydowanie za krótka :-|
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 13:27   

O tym mowie jedynka to szybkie zerwanie przyczepnosci i trzeba zmieniac odrazu a tak moze nie byloby tego efektu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Nie Lut 10, 2013 15:02   

No jedynka zdecydowanie jest za krotka zwłaszcza jak się ma jakiegoś moda to nie ma sensu z jedynki startować jak chce się z kimś sćignąć bo nawet jak przeciągniesz trochę na jedynce to potem ciężko dwójkę wrzucić
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 10, 2013 15:06   

No kurde czasem się zdarza ze auto jest zapakowane na fulla i stoisz pod górka i trzeba wyjechać. Zycze powodzenie na długim biegu :wink: Mam akurat kilka takich miejsc w górach gdzie na jedynce już ledwo co rusza a trzeba się tam czasem zatrzymać.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDi 98] skrzynia biegów
zgrzyt przy redukcji z3 na 2
doktor85 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sro Cze 27, 2007 09:34
Golab33
Brak nowych postów [ R220 SDi ] skrzynia biegów
Bobii20 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Gru 20, 2009 17:55
kadzaf
Brak nowych postów [R200] Zamek bagażnika (jak nie urok...)
Papaa2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Czw Lis 25, 2010 19:39
GRZYBEK82
Brak nowych postów [R220]- skrzynia
wrsdz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Sty 19, 2009 09:17
wrsdz
Brak nowych postów [R220 SD]VIN, klocki i brzęcząca skrzynia...
nomen82 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Sie 27, 2007 21:35
nomen82



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink