Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Wariacje licznika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Wariacje licznika
Autor Wiadomość
najko 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 82
Skąd: Bierutów

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 12, 2013 08:46   [R416] Wariacje licznika
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Witam,
Od pewnego czasu mój licznik wariuje, i pokazuje co chce, np podcas jazdy dziala normalnie, nagle opada i skacze, albo wogole nie dziala, albo dziala przez caly czas... ogolnie ciezko go rozgryzc:)
poniżej filmik na yt (jechalem ok 100kmh - obroty stoją w miejscu więc gazem nie manipulowałem)
link do filmu

Macie jakąś rade?
Widziałem już podobny temat i pisaliście o kostce koło lewarka biegów...
_________________
...nie ma mnie, będe wczoraj...
Zanim do mnie napiszesz skontaktuj się z moim lekarzem.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 12, 2013 08:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 12, 2013 09:09   

ja bym sprawdzil elektryke przy impulsatorze oraz sam impulsator
 
 
 
najko 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 82
Skąd: Bierutów

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 12, 2013 13:35   

obok lewarka?
_________________
...nie ma mnie, będe wczoraj...
Zanim do mnie napiszesz skontaktuj się z moim lekarzem.
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Lut 12, 2013 16:51   

Impulsator jest wkręcony w obudowę mechanizmu różnicowego w skrzyni biegów. Wpięta jest w niego wtyczka z 2 przewodami.
I nie jest koło lewarka zmiany biegów, tylko koło mechanizmu sterowania biegami.
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 12, 2013 16:55   

łapką łapiesz za środkowy przewód zapłonowy przy kopułce i idziesz nim aż do cewki.
Tuż pod tą cewką jest impulsator przykręcony na jedną śrubę, po jego wykręceniu wycieka olej ze skrzyni od razu mówię.
 
 
 
pepe45 



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1



Wysłany: Pon Lut 18, 2013 21:40   

Witam

Przerabiałem temat 2 tygodnie temu.
Zamoczył się podczas przejazdu przez kałużę.

Wtyczka impulsatora ma 3 kabelki ( +, - i sygnał).
Aby wydobyć impulsator jako taki nie trzeba wykręcać go ze skrzyni.
Składa się on z 2 części- metalowej przy skrzyni i plastikowej nakręconej na tą pierwszą.
Wstępnie wystarczy wyjąć tą górną część - czyli odpiąć wtyczkę i odkręcić delikatnie aby nie złamać pinu elektryczną część impulsatora.
(Na forum jest fajny opis jak rozmontować impulsator).
Potem impulsator na 1 dzień na kaloryfer.
Potem czyszczenie (lekkie skrobanie) styków wtyczki na impulsatorze (jeśli nie jest popękany to woda nie miała raczej możliwości wlać się do wnętrza przetwornika).
Potem suszenie suszarką wtyczki w aucie i lekkie czyszczenie połączeń elektrycznych.
Potem zmontować wszystko i sprawdzić czy działa. Jak tak zakleić silikonem aby się nie powtórzyło.

Jeśli nie pomogło obejrzeć i "przedzwonić" miernikiem kable czy nie mają przerwy (w Rave jest schemat).
Jeśli jest ok z kablami to z dużym prawdopodobieństwem padł impulsator, czyli zakupy....
 
 
najko 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 82
Skąd: Bierutów

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 14, 2013 13:23   

Witam,
Odgrzeję trochę temat... dopiero znalazlem trochę czasu zeby się zabrać za ten licznik... i sprawa wygląda tak:

Licznik wariuje tak jak na załączonym filmie.
Nie zaświeca się rezerwa.
Nie idą kilometry podczas jazdy... tzn nie nalicza.

Impulsator?

Aha podkreślę, że idąc najłatwiejszą linia oporu założyłem inny licznik (sprawny) i takie same objawy są.
_________________
...nie ma mnie, będe wczoraj...
Zanim do mnie napiszesz skontaktuj się z moim lekarzem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Wyjęcie licznika.
Tacowski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Maj 07, 2007 16:26
piter34
Brak nowych postów [r 416 96'] wymiana licznika
lukaszek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 22, 2009 20:19
lukaszek
Brak nowych postów [r45] pytanie odnośnie licznika
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Kwi 08, 2015 13:09
dawidd
Brak nowych postów [R45 1,4 '01] pytanie dotyczące licznika!
Zielas Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Gru 22, 2009 15:20
SeniorA
Brak nowych postów [R45 2,0 v6 automat]awaria licznika
henrykmile Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Sie 05, 2017 18:00
henrykmile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink