Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam.
Przestawiałem kąt wtrysku o około 2stopnie w stronę szyby,silnik zaczął ładniej pracować trochę, lepiej jechać i przestała zaświecać się pomarańczowa kontrolka ale po całonocnym staniu bardzo ciężko dziś odpalił i pościł dużą chmurę dymu, teraz pytanie przekręcić jeszcze w stronę szyby czy minimalnie cofnąć?
proszę o szybką pomoc ,chciałbym to dziś zrobić.
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 17:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wydaje mi się że przekręcając w stronę szyby, czyli w prawo to go właśnie opóźnił. Miałem tak samo. Gdy był zbyt przyśpieszony to powodowało zapalanie się kontrolki. Zbytnie opóźnienie - problemy z odpaleniem. Złotym środkiem okazało się maksymalne przyśpieszenie, które jednocześnie nie wywołuje błędu. Gdy miałem kąt -2 to auto tragicznie odpalało. Po ustawieniu na +4, były problemy z kontrolką silnika. Po przestawieniu na +3 jest idealnie.
Polecam zapoznanie się z tym tematem:
już jest wszystko okej minimalnie cofnąłem w stronę przodu ,dziś rano dobrze odpalił i nie puścił dymka kontrolka tez się nie zapala.
po najbliższym przypływie gotówki pojadę na komputer i sprawdzę czy jest wszystko dobrze.
dzięki za podpowiedzi.
zamykam temat.
Tego nie da się tak łatwo na oko określić. Niezbędne jest urządzenie które odczyta kąt z komputera samochodu. Grunt że już wszystko jest Ok i auto dobrze śmiga.
tak jak pisałem wyżej ,pojadę na komputer i zobaczę czy jest wszystko ok.
ale jeszcze przed tym za jakieś 4-5 dni ''wymigam'' sobie błędy i zobaczę czy jest jeszcze błąd 34,jeżeli nie będzie to chyba już nie ma sensu jechać i płacić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum