Dzisiaj dostałem pismo z zus że nie mają raportów ZUS RCA, ZUS ZUA i ZUS ZWUA od dwóch pracowników których zatrudniałem.Jestem pewny że wszystkie dokumenty im składałem, ale oni mają bałagan i nie mogą się doszukać
Moje pytanie brzmi czy mogą ode mnie wymagać tych dokumentów po 13 latach od zlikwidowania działalności?
Jak długo musze trzymac takie dokumenty?Oni dają mi 7 dni na wyjaśnienia?
Olać to czy szukać tych papierów?
Z góry dziękuję za podpowiedzi
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 15, 2013 16:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ciufa, i wszystko jasne..pod jaki rodzaj dokumentów by tego nie podciągnąć to i tak jest przedawnione. Oczywicie mam te dokumenty ale nie mam zamiaru znów się tam fatygować,tym bardziej że w tej sprawie juz u nich byłem w 2006r
no i bardzo dobrze bo jakby nie było z Twojej strony żadnej odpowiedzi ani reakcji to ci poprostu kare by dowalili i dopiero wtedy byś to musiał odkrecac i pytac dlaczego ta kara
W rozmowie telefonicznej powołałem sie na w/w ustawę i pani powiedziała że mam im tylko przysłać pismo że z tytułu przedawnienia nie mam już tych papierów i oni sprawe zamkną.Dziwny jest ten kraj...
Temat do zamknięcia.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 40 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 12:19
Dodam tylko, że możesz być wytypowany do sprawdzenia, jak się maja dokumenty, które powinieneś mieć dłużej niż 5 lat, czyli kontroli. lepiej się pofatygować i udowodnić, że twoja firma jest tak solida, że dokumenty trzymasz w KAT A, czyli 100lat:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum