Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 1.6 99r] Wysokie obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 10:41
[R400 1.6 99r] Wysokie obroty
Autor Wiadomość
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



  Wysłany: Sob Paź 16, 2010 14:58   [R400 1.6 99r] Wysokie obroty

Witam,
Mam problem, wariują mi strasznie obroty w granicach 3tys! silniczek krokowy sie wysuwa i wsuwa bo sprawdzałem, na odkręconym silniczku i zapłonie, czujnik położenia przepusnicy nie wiem jak sprawdzić ale jak go odłączam to obroty nieznacznie się zmieniaja nie wiem jaką oporność powinien mieć czujnik u mnie zmierzyłem na 1 i 3 pinie 4.14kOhm, teraz wyregulowałem ręcznie grzybek silniczka krokowego tak zeby obroty byly w granicach 1,5tys i jeżdzę na odpiętym, jednak obroty raz są płynne na 900, raz na 1200 , czasem falują między 900-1200 a czasem spadają tak że samochód gaśnie?
Co może być przyczyną czujnik przepustnicy, krokowiec czy mozę komputer wariuje?
jak posprawdzać domowym sposobem te części?
Pozdrawiam i proszę o pomoc...


I zauważyłem jakiś czujnik jakby na wtrysku a pod silniczkiem krokowym i tam 2 przewody wychodzą a jeden jest urwany...
FOTO:

 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 16, 2010 14:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 16, 2010 17:30   

Pawson napisał/a:
nie wiem jaką oporność powinien mieć czujnik

Jak się nie mylę to 585 Ohm :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Sob Paź 16, 2010 21:45   

doszedłem że jest to czujnik temperatury powietrza i mam w nim urwany przewód pierwszy od lewej strony, o ile sie nie myle żółto-biały ma ktoś może schemat wiązki i móglby go wkleic lub ewentualnie zobaczyć u siebie w samochodzie z czym on sie łączy?

leszczu - a 585Ohm nie powinien mieć czasem czujnik temperatury płynu chłodniczego? bo coś mi tak świta...
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 17, 2010 09:37   

O troszkę się palnąłem. :/ Masz tu schemacik co i jak. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Nie Paź 17, 2010 14:45   

hmm napięcie sie zgadza, natomiast na zamkniętej jest 1420Ohm a na max otwartej 4200ohm, moze to byc spodwodowane czyms innym czy ewidentnie potencjometr jest do kosza?
 
 
 
Squid 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 167
Skąd: Łęczna

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 16:18   

Witam! U mnie na zamkniętej przepustnicy jest 530 Om a na otwartej 3730 Om. Czy takie wskazania mieszczą się w granicy błędu?
Sorki za odgrzanie kotleta ale mam identyczne objawy jak u Pawsona. Pawson i co u Ciebie w końcu pomogło ?
Ostatnio zmieniony przez Squid Sro Kwi 10, 2013 16:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sirk 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 315
Skąd: Nowa Ruda

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 16:27   

Squid napisał/a:
Witam! U mnie na zamkniętej przepustnicy jest 530 Om a na otwartej 3730 Om.

Zakres jest dobry. Jedynie możesz sprawdzić jeszcze czy opór równomiernie wzrasta wraz z jej otwarciem.
_________________
Czasami spotkasz na swojej drodze osobę której nie należy wkur***ć. To będę Ja.
http://forum-lines.ru/rez/ab236900.gif
 
 
Squid 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 167
Skąd: Łęczna

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 17:38   

Sirk napisał/a:
Jedynie możesz sprawdzić jeszcze czy opór równomiernie wzrasta wraz z jej otwarciem.


Opór wzrasta równomiernie. Nie mam już siły do tych obrotów. Dziś rano do pracy jechałem to spadały poniżej 400 po wciśnięciu sprzęgła, znowy jak wracałem miałem 1500-2000 na wolnych obrotach, a kilka km było ok - Obroty wyhamowywały w okolicy 1k i spadały na 900. Krokowy już chyba 4 z kolei - na każdym to samo. Lewego powietrza nie łapie, przewody podciśnienia drożne - nie mam już pomysłów. Ktoś coś podpowie ? A może ktoś poleci ogarniętego elektryka w okolicy Lublina - Łęcznej - Świdnika co by sobie z tym poradził ? Bo teraz odpalałem to obroty lecą do zera. Szlag mnie zaraz trafi :|

Edit:

Heh, muszę jeszcze kupić czujnik temperatury ECU - to ten brązowy z linku daje odczyty do kompa ?
http://gyazo.com/a4f261860e765e92630d3b152d1c711f A nowy da się gdzieś kupić ? Czy tylko używane ? Bo jak wymiana czujnika nic nie da to już chyba tylko winny będzie komputer :-|

[ Dodano: Czw Kwi 18, 2013 18:38 ]
UP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Wysokie obroty
darku1973 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Lis 29, 2010 21:41
ccycekk
Brak nowych postów [R400] Wysokie obroty
kezmanq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lip 31, 2015 14:07
kezmanq
Brak nowych postów [R400] Wysokie obroty na postoju
yushi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Cze 09, 2011 06:18
ccycekk
Brak nowych postów [R400] Wysokie obroty i trzęsie samochodem
ck1346 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Gru 28, 2007 21:49
bear007
Brak nowych postów [R400, 1,6 benz ] Wydaje mi się, że zbyt wysokie obroty...
adamek.o2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Gru 01, 2011 17:52
pablo773



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink