Wysłany: Sob Mar 23, 2013 15:12 [R75] Oringi chłodnicy oleju w automatycznej skrzyni
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Od jakiegoś czasu zaczął pocić się wąż elastyczny przy chłodnicy oleju skrzyni automatycznej. Chłodnica ma dwa króćce na których są oringi. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć wymiarów tegoż oringa
Czy ktoś z Was miał podobny problem i go usunął nie wydawając majątku? Nowa chłodnica na zamówienie bez węży to koszt ok 250£. Na zdjęciu widoczny wyciek oleju.
Z góry dziękuję za pomoc, w przyszłym tygodniu wybiorę się na szrot i wezmę jakieś stare oringi ale zależy mi na nowych, wiadomo
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 23, 2013 15:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W dużej częsci przypadków cieknących oringów pomaga... wytarcie do sucha i umycie oringu, oraz wytarcie i przemycie benzyną ekstrakcyjną gniazd oringu. Warto spróbować, jesli nie masz nowego.
[ Dodano: Sob Mar 23, 2013 15:42 ]
Dodam że testowane na kilku oringach i zawsze się udawało.
Jeśli oringi będziesz miał na wierzchu, to polecam pomierzyć, albo najlepiej udac sie z nimi do jakiegos dobrego dużego sklepu z uszczelnieniami i nie mówić od czego to jest
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum