Wysłany: Pią Mar 02, 2012 23:32 Przeróbka przodu R200 na R25/MG ZR
Witam wiem ze na forum był już taki temat, ale postanowiłem przerobić swojego rovera a właściwie jego przód na taki jak jest w R 25 czy MG ZR wszystkie potrzebne części mam można powiedzieć że za psi grosz. Chodzi mi gównie o to czy dużo jest kombinacji z przeróbką blach pod lampy, od razu mówię że cały przód czyli pas będzie wstawiony od R25.
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę więc jak co proszę o przeniesienie.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 23:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chodzi mi gównie o to czy dużo jest kombinacji z przeróbką blach pod lampy, od razu mówię że cały przód czyli pas będzie wstawiony od R25.
Musisz wspawywać cały przedni pas od R25. Do tego jeszcze maska, boczne błotniki, lampy, grill zderzak, kierunki, ewentualnie halogeny. No i nie wiem jak jest z instalacją przednich lamp, też do przerobienia.
leszczu, Blacharka ok ale mi chodziło o wpasowanie lamp z nowym pasem, i tak była rzeźba żeby lampy weszły w miejsce starych, jednak R25 ma to nieco inne jak w R200. Co do instalacji el. to na pewno do moda bo są inne wtyczki i trzeba prowadzić osobne kable do kierunków.
Dzisiaj operacja przeszczepu pasa zakończyła sie powodzeniem, wszystko dobrze spasowane ale jeszcze zostało dużo roboty........
tank_220, Jak masz już pas to lampy wkładasz i tyle. Nie ma ze nie pasuje bo resztę budy w 200 jest taka sama jak w 25 Podciągnąć kierunki od lamp w zderzak tez nie problem jest trochę kabla i tyle. Jak masz juz pas i resztę elementów to tylko skręcać i P&P to jest
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiusz, A właśnie że nie pasuje jest rzeźba bo przecież dzisiaj to robiłem. R200 ma przód mocno kwadratowy i blachy boczne przeszkadzały w włożeniu lamp od R25 A 25 ma okrągłe blachy i mocno zachodzące na dół że nie przeszkadzają lampą. Nie chciało mi się robić zdjęć bo jakoś mnie to nie kręci żeby robić foto relacje....
Firq, nie przerabiałem kanciaka tylko rovera z 97r (do kanciaka chyba by nie wszedł ten przód z rovera 25)
Chodziło mi o to że lampy z rovera 200 są w miarę proste i blachy boczne są długie dochodzące do lamp a lampy z MG czy r25 sa większe i te boczne blachy trzeba troche podciąć bo i tak pas przedni jest pół okrągły przy lampach.
AdrianWWL, Co ma piernik do wiatraka...??? Błotniki tak muszą być z R25 bo przecież z R200 nie pasują kształtem do zderzaka i po za tym z R25 są dłuższe przodem. Ja mówiłem o wpasowaniu lamp z nowym pasem. I tak jak mówiłem wcześniej trzeba wyciąć kawałek blachy z przodu bo pas z R25 jest mocno okrągły przy lampach a w R200 też ze skosem ale nie takim i blacha co idzie od strony błotników dochodzi praktycznie samego pasa.
Pomogła: 20 razy Dołączyła: 28 Wrz 2001 Posty: 356 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Wrz 15, 2012 12:23
Po pierwsze temat do wydzielenia, bo dotyczy czegoś zupełnie innego niż temat wątku.
Po drugie w kwestii tematu wątku, nie wystarczy zmienić tylko pas przedni, błotniki, maskę, zderzak i oświetlenie, ponieważ pas przedni od R25 nie pasuje do R200. Inaczej wyprofilowane są metalowe fartuchy i po zamontowaniu pasa przedniego z R25 w R200, blacha wypada akurat w miejscu lampy.
Dlatego też jeśli się tego nie robiło... to może lepiej się nie wypowiadać w temacie, o którym się nic nie wie
Witam, a czy ktoś może próbował bez wymiany pasa przednie zrobić przeróbkę bo ja jestem na etapie dopasowania błotników ze zderzakiem i mam mały problem bo zderzak jest za bardzo wyprofilowany w okrąg ma ktoś może jakieś porady albo spostrzeżenia bo przez to mam szpary na łączeniu błotnika ze zderzakiem
[ Dodano: Sob Gru 01, 2012 19:01 ]
Udało się przerobić bez wymiany pasa przedniego, było dużo problemów ale udało się jak będę miał chwilę to porobię zdjęcia jak wyszło
Teraz nie opłaca sie rzeźbić bo pas idzie kupic ładny orginalny za 100 zł. + przesyłka kompletny sam tak kupiłem i za 160 zł. omija sie duzo roboty z dopasowaniem . i przedewszystkim potem wyglada praktycznie jak orginalna 25
hey wszystkim
właśnie wygospodarowałem chwilę i zrobiłem zdjęcia przerobionego R200 bez wymiany pasa przedniego, tuż przed odstawieniem do lakierowania i wymianą foteli i kanapy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum