Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problemy Blacharskie - ZDJĘCIA!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problemy Blacharskie - ZDJĘCIA!
Autor Wiadomość
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:14   [R75] Problemy Blacharskie - ZDJĘCIA!
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam

Na zdjęciach poniżej widać ewidentne elementy karoserii do poprawki

http://www40.zippyshare.com/v/36924141/file.html
http://www40.zippyshare.com/v/27416743/file.html


Co może być powodem takich "wyprysków"
I pytanie jakim sposobem to naprawić? Szpachla w ruch czy np mogę kupić element (błotnik/nadkole), wyciąć miejsca korozyjne, i "wkomponować" w ich miejsce element "zdrowy"

Dodam że się na tym nie zbyt dobrze znam, dlatego pytam bardziej wtajemniczonych w tematykę blacharską.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:15   

jakto co? spawany z kilku :D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:17   

keda napisał/a:
Co może być powodem takich "wyprysków"
Uderzony był. Mam to samo z prawym nadkolem ... przerysowali jakiś czas temu w tym miejscu i stara szpachla pękła i rdza go bierze.
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:23   

no i co teraz? Wyczyścić to i zaszpachlować? Jest sposób żeby to się nie powtórzyło?

np kupić coś takieo

http://allegro.pl/rover-7...3085841198.html

i to jakoś wkomponować zamiast tego korozyjnego?
 
 
Pingiel 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 144
Skąd: Rogowo /k.Żnina

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:38   

Ja osobiście tobie polecam wymienić cały element skoro i tak się nad tym zastanawiasz. Jednakże odradzam robić to samemu jeśli nie masz pojęcia o blacharce samochodowej.
_________________
"... a ty lowelku jedź"
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:53   

Pingiel napisał/a:
Jednakże odradzam robić to samemu jeśli nie masz pojęcia o blacharce samochodowej.

się tak samo skończy jak ma teraz
ktoś pewnie myślał, że jak przycierał cekol na ścianie to i na aucie mu wyjdzie
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 20:55   

a koszta tego wykonania?

czemu się skończy tak samo?
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 21:12   

keda napisał/a:
a koszta tego wykonania?


czemu się skończy tak samo?



koszt za robotę od 500 zł w górę

Skończy się tak samo prędzej czy później [zależnie od wykonania i materiałów] bo każda poprawka poza fabryką tak się kończy ze względu na brak ciągłości powłoki.
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 23:05   

najlepsze rozwiązanie?

co jesteście mi w stanie doradzić?
 
 
mike-l 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 361
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 10:53   

Zdecydowanie należy wstawić całą ćwiartkę. Przy takiej rdzy jaka wyłazi w twoim aucie innej opcji raczej nie ma. Tylko żeby jakiś zakład porządnie to wymienił...
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 14:40   

Nie pudruj tego syfa tylko wymień tak jak szkoła nakazuje i zrób łaczenie na fabrycznych spawach.
Tutaj masz odpowiedni element blacharski.
http://www.ebay.co.uk/itm...6#ht_2666wt_904
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 18:55   

a rozumiem, wymiana tego elementu nie polega na wycięciu go w miejscu w którym się podoba? Tylko są specjalne miejsca i będzie pasować idealnie? Bo blacharz się walnie o pare CM i tyłek zbity.

Nie śmiejcie sie bo nie znam tej tematyki za dobrze.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 22:54   

To będzie du...a nie blacharz.
Robi na fabrycznych spawach i musi być idealnie inaczej to partacz do potęgi.
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 14:06   

co to są fabryczne spawki? i jak myślicie ile koszt tego wykonania?
 
 
Adsik 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 244



Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 15:10   

No jak sama nazwa mówi, są to spawy które wykonała fabryka. Czyli wymieniasz cały element rozdzielając go na spawach.
_________________
:)
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 22:12   

czyli w tej ćwiartce która jest w moim R75 takie spawki fabryczne są (podejrzewam że nie widać ich z zewnątrz) i jak się element rozłączy w miejscu gdzie są spawki to dopasowanie nowego nie będzie problemem i nie wyjdą "Cyrki"?
 
 
Adsik 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 244



Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 23:43   

to wszystko jest w rękach szpeca, który będzie to robił. Partacz nie zrobi tego dobrze, a profesjonalista z pewnością Cie nie zawiedzie.
_________________
:)
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 10:50   

zakres kosztów za to wykonanie?
 
 
Adsik 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Gru 2012
Posty: 244



Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 21:08   

Koszt wymiany 100-300zł, tak mniej więcej(zalezy od szpeca). Koszt lakierowania 150-500zł, tez tak mniej więcej :) (i też zalezy od szpeca) No jednak te 600zł to musisz szykowac niestety
_________________
:)
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 21:34   

Gdzie Wy takie ceny macie.
W łodzi rozmowa zaczyna się od 2000zł za takie coś.
:o :o :o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] - Nowe części blacharskie
Arczibald Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Maj 22, 2017 21:11
Arczibald
Brak nowych postów [R75] 2 zdjęcia 2 pytania
pavello200 Rover serii 75, MG ZT 9 Sob Lis 21, 2015 18:22
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Zdjęcia modułów
dzieju Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Cze 20, 2011 22:41
obet
Brak nowych postów [r75]Zdjęcia spod nóg kierowcy i pasażera
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 07, 2014 22:00
sebol11
Brak nowych postów [R75] Szyba przednia pękła od wewnątrz???-> zdjęcia
CwaNYy Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Gru 11, 2016 23:54
prebenny



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink