Krótko i na temat. R420Si 96 rok 165kkm z silnikiem z R620Ti 96 rok 144kkm.
Wielkie podziękowania dla Markzo który cały czas czuwał, doradzał, pomagał. DZIĘKI.
Silnik i skrzynia biegów:
-SWAP zrobiony u Kamila w Tarnawie Dolnej (dzięki za namiar Kozik)
-2.0T 200km (obecnie ok 160km)
-BOV Properfekt typ II
-MBC Properfekt
-Poliuretanowe łapy stabilizatorów silnika
-Nowe uszczelniacze wałków i wału, rozrząd, rolka, pasek wieloklinowy, uszczelki pokrywy zaworów
-Skrzynia biegów R420Si + torsen
-Nowe tulejki i mocowania wybieraków (poliamid i poliuretan)
-Podstawka filtra oleju pod czujniki i chłodnicę oleju (niedługo wleci chłodnica oleju)
Elektryka i elektronika:
-Akumulator w bagażniku
-Temperatura wody, oleju, ciśnienie oleju, woltomierz, doładowanie
-2xPP, 4xelektryczne szyby, lusterka, szyberdach, tempomat
-Wiązka oryginalna R420Si + częściowo R620Ti
-Komp R620Ti
-Świece i przewody WN NGK
-Przerobione chłodzenie, dwa wentylatory załączane z guzika
-Działa wszystko w co został wyposażony samochód
Hamulce i koła:
-Przód, dwutłoczkowe zaciski Honda ATR, tarcze 282mm QH i klocki Mintex
-Tył, jednotłoczkowe z Hondy Prelude, 280mm własnego projektu
-Przewody w stalowym oplocie Goodridge
-Zimówki stalowe 15'
-Letnie 16' 205/50/16, Kumho SPT i Yokohama A539
-Letnie torowe lekkie Enkei 15' obecnie 195/50/15 lecz mam już dwie sztuki 205/50/15
Zawieszenie:
-Całe zawieszenie w Poliuretanie 90-95Sha
-Amortyzatory z regulacją siły tłumienia Kayaba AGX
-Sprężyny H&R -35mm
-Przedni stabilizator 26mm
-Tylny stabilizator 22,5mm z mocowaniem i rozpórką wahaczy oraz mocowaniem stabilizatora własnego projektu
-Top Hats z tyłu
-Camber Kit z tyłu
Wnętrze:
-Seria w beżu
-Fotele kubełkowe z MG ZS
-Lampka podsufitki z oddzielnym podświetlaniem kierowcy i pasażera
-Dodatkowe przyciski podgrzewania lusterek, klimy, podgrzewanych siedzeń
Wygląd zewnętrzny:
-Stock
Samochód powstawał trochę czasu. Początkowo miało być 1.6T z Hondy w budzie R400 ale stwierdziłem że chcę coś innego, albo Rover albo nic Niestety po przejażdżkach ZS180 było mi za mało i padło na R400 z 2.0 Turbo.
W sierpniu 2012 kupiłem całego kompletnego, sprawnego R620Ti, w grudniu 2012 R420Si które było w agonii lecz dzięki Firq przetransportowaliśmy auto 500km na Swap do Tarnawy Dolnej. 12.12.12 silnik był już w komorze i auto było ogarnięte mechanicznie (na tym polegał zakres usługi SWAPu). Razem z Markzo i Elą ogarnęliśmy elektrykę tak że samochód został uruchomiony. 22.12.2012 byłem nim już w domu. Dr Marian 2.01.2013 zaprogramował kompa 620Ti z IMMO R420Si i samochód był już kompletny. Silnik pomimo że był na kopułce działa teraz na aparacie zapłonowym.
Od stycznia mozolnie ogarniałem elektrykę, zawieszenie, hamulce, wnętrze. Obecnie od kwietnia auto jeździ na doładowaniu ~0,45b.
I jeszcze spalanie
http://www.spritmonitor.de/en/detail/548312.html
Fotki:
Sorry za ich jakość ale zły balans bieli miałem ustawiony :
Kilka fotek zrobionych przez kolegów OLO i Markzo
Można powiedzieć że zrealizowałem swój plan motoryzacyjny jaki miałem w głowie od dawna. Ogólnie ciężko powiedzieć dlaczego chciałem mieć takie 'coś' bo samochód ani nie wygląda, ani nie jest szybki na prostej i zakrętach. Ani się nim pościgać ani polansować Ot taka moja fanaberia
Oczywiście jakieś tam plany są, co z nich wyjdzie, zobaczymy.
Pozdrawiam
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 24, 2013 12:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ciśnienie i temperatura oleju z podkładki/adaptera pod filtr oleju.
Polecam tylko takie rozwiązanie bo jest najtańsze i najbardziej miarodajne. Można by było wiercić coś w bloku silnika/pompie oleju ale trafić na dobre miejsce jest ciężko a jakby coś się wysypało to wtedy problem.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pięknie zrobione widać wkład Pracy ogromny
Niech długo służy , Podobają mi się te aluski 16
Roverek Spoxik Widziałem w Real i teraz tył sedana podoba mi się bardziej od
hatchbacka.
Tak trzym , masz jeszcze jakieś Plany ?
Cieszę się, że furka śmiga i jesteś zadowolony - to najwazniejsze udało się coś pomóc hehe, fajnie było poznać na żywo
Furak dopracowany, szybki i świetnie się prowadzący mam nadzieję, że plany co do naszych turbo zabawek się spełnią i wyjdą całkiem szybkie wózki
fotka 2x 2,0T16 :
kozacko leży!
leszczu napisał/a:
PS: gdzie dokładnie podłączyłeś dodatkowy czujnik od wody Bo na fotce silnika nie widzę.
Jak jest miejsce ori czujnika temp. wody (przed termostatem ) to tam w tej aluminiowej podstawie jest zamontowany
tronsek napisał/a:
Masz jakieś namiary na takie coś To są uniwersalne adaptery, czy pod konkretny model auta
Tak, to uniwersalne adaptery z mtuning.pl
ADI-mistrzu napisał/a:
Ale w tej podkładce były już czujniki?
nie, podkładka pod filtr oleju ma tylko miejsca na nie.
ADI-mistrzu napisał/a:
Ogólnie chodzi o sam czujnik ciśnienia, bo poszukuje takowego i na razie znalazłem jakiś tam od AUDI.
jest masa uniwersalnych czujników, które można dokupić. Np: do zegara ciśnienia oleju Autogauge kosztuje on ok 3,5zł
kilka fotek z walki z kabelkami, po ok 3h auto odpaliło i wyjechało o swoich siłach
No i najważniejsze, auto mechanicznie przygotował Kamil no i... nie ma lipy chciałbym, żeby mój swap tak wyglądał Do tego dbałość Grega o szczegóły i pod maską auto robi wrażenie Jak dojdzie reszta zabawek i doładowanie 0,9b to będzie kosa, bo zawias i prowadzenie auta to po prostu REWELKA. Mój jest mocniejszy, ale skręca wyraźnie gorzej, jest co poprawiać i od kogo zgapić
Remi może dlatego co i u Ciebie xd turbina ogląda spaliny z wysokości blatu warsztatowego .
Ae dobry sposób
-Siema co u Ciebie?
-A upchnełem do swojego roverka garetta 3071
-Jakim cudem go zmieściłeś?
-A wszedł bez problemów
-Jak z podłączeniem?
-Jakim znowu podłączeniem , wsadziłem do bagażnika i et voilà!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum