Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Maj 02, 2013 10:00
Kozik napisał/a:
mateusz2351, dobrze ustawiona i założona instalacja nie przeszkadza temu silnikowi
Dotyczy sie to wszystkich silników ZI .A mity ze wywala uszczelki ,wypala zawory,itd itp reszta bajeczek, tak samo odnosi sie do jazdy na opale silnikami ZS.
tak samo odnosi sie do jazdy na opale silnikami ZS.
Co do tego, to nie tylko w tych silnikach na zwykłej pompie, ale i na Common Rail jest tak samo Mój CDT zrobił 60kkm tylko i wyłącznie na tym i nie bylo żadnych problemów BMW na piezoelektrycznych wtryskiwaczach też nie mówi, że nie dobre
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Maj 06, 2013 19:50
Rowan napisał/a:
kadzaf napisał/a:
tak samo odnosi sie do jazdy na opale silnikami ZS.
Co do tego, to nie tylko w tych silnikach na zwykłej pompie, ale i na Common Rail jest tak samo Mój CDT zrobił 60kkm tylko i wyłącznie na tym i nie bylo żadnych problemów BMW na piezoelektrycznych wtryskiwaczach też nie mówi, że nie dobre
kadzaf, nie Bo jeszcze jest woda do tego na stacjach Ostatnio robiłem gościowi Merca A-klase, 160 symbol czy coś w tym stylu W każdym razie 2007r Po przejechaniu 60kkm na polskim paliwie, tankowany na jednej stacji, wtryski po rozkręceniu, to jedna rdza była Nawet sie nie nadawąły na regeneracje, bo za nią zaśpiewali 700zł od sztuki Gość wolał kupić nówki, w cenie 1100zł Z niemiec przyszły
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum