Wysłany: Pon Maj 06, 2013 21:22 [MG MGF] Zanim dokonam wyboru i kupię- parę pytań
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam. Zanim dokonam wyboru i zakupię wymażonego MG proszę odpowiedzcie mi na parę pytań.
Jaka jest różnica pomiędzy wersją MGF a F?
Czy w województwie zachodniopomorskim okolice Szczecina jest warsztat godny polecenia, który obsługuje markę MG również ma możliwość dopompowania zawieszenia?
Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas oględzin samochodu, który jest do kupienia?
Jaka powinna być wysokość do krawędzi błotnika przy dobrze napełnionym zawieszeniu?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 06, 2013 21:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W dowodzie jest wbite MG MGF. Także szczerze mówiąc ciężko wyczuć prawdziwe intencje. Co do zawieszenia każdy może ustawić inaczej. Poprawnie jest podobno jak dwa-trzy palce wchodzą pomiędzy oponę a nadkole.
Serwis to żaden problem. Silnik z Land Rovera, także tam gdzie potrafią zrobić MGF też zrobią. A poza tym porządny mechanik również.
Patrzeć na to czy prosto jedzie przy przyspieszaniu, czy równo hamuje, czy dach działa, elektryka i co więcej. Czy silnik nie dymi, nie faluje, nie ma jakichś dziwnych zachowań itp. Standard w sumie przy oglądaniu każdego auta.
Temperatura na drugiej kresce (olej) i poniżej połowy chłodziwo.
Czy wentylator się załącza po ostrzejszej przejażdżce, czy możesz do odcinki przejechać chwilę (czy ściemy typu: nie katuję tego auta). Po to jest czerwone pole i odcinka, żeby silnik się nie zepsuł. Przy wyprzedzaniu czasami trzeba użyć maksymalnej mocy, więc nie ma tłumaczenia. Coś wtedy już kręci. Nie ma prawa kopcić na biało, niebiesko ani czarno.
Cciałbym max wydać 12 tyś ze wszystkimi opłatami. Mój brat mieszkający w niemczech ma zadanie znalezienia fajnego nie dojechanego egzemplarza w kwocie do 2500 euro.
Może być ciężko bo tam tych aut jest jak na lekarstwo. Ja widziałem tylko jednego na żywo Ale ogólnie w sumie auto jest mało popularne, więc trzeba szukać. Budżet nie jest zły także coś na pewno znajdziesz
Można trafić na falne egzemplarze w takich pieniadzach. Problem jest tylko odległości od granicy. Chciałbym znaleźć takie auto max 400 km od Szczecina.
Poniżej link do przykładowego samochodu. Cena 2100 euro to wywoławcza i mozna na pewno wynegocjować do poziomu 1900 euro.
zwracaj uwage na dach - nowe plotno kosztuje w pl z montazem okolo 1700, to samo dotyczy szyby z tworzywa w dachu, jak jest szklo z ogrzewaniem to jest to duzy bonus
tak samo duzy bonus to hardtop
przydatna ( i to bardzo ) rzecza jest windshot ( lapacz wiatru ) z nim daje sie spokojnie jezdzic z wiekszymi predkosciami i otwartym dachem
polecam egzemplarze ze skora - wnetrze szybko sie kurzy i dosc latwo brudzi jak sie jezdzi bez dachu - skora latwiejsza w czyszczeniu
jak bedziesz ogladal: to co kolega wczesniej pisal - jak sie otwiera i zamyka dach - zapiecia powinny byc dobrze poustawiane i bez zadnego wysilku powinno sie obie operacje wykonywac
uszczelki w drzwiach i w dachu do uszczelniania krawedzi szyb
auto jesli nie bylo uszkodzone blacharsko to zasadniczo nie koroduje
generalnie polecam sztuki bez bajerow - klimy i abs-u lzejsze nieco, nie ma co sie zepsuc
kazdy egzemplarz ma szyby w pradzie
czesto sa klopoty z elektrycznym wspomaganiem - zwroc uwage czy nie sciaga w czasie jazdy ( to jeden z objawow usterki )
co do terminologii : mg f, mgf to sa te same auta, mg tf to jest sztuka po liftingu ( inne lampy przod zderzak przod i kilka innych detali typu elektroniczny kilometraz na predkosciomierzu )
szukaj ladnej sztuki i sie nia ciesz! naprawde przyjemne auto - stzasznie zaluje ze musialem swojego sprzedac
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Ten co podałeś za 2100€ bez oglądania bym odrzucił - różne kolory 4 elementów, wytarte wnętrze i do tego nisko siedzące zawieszenie (w dodatku jakoś krzywo). Więcej nie chciało mi się dopatrywać.
Co do kupowania w Niemczech poszukaj kogoś kto Ci sprawdzi egzemplarz (może z MyPolacy.de kogoś przekonasz). Bo jechanie w ciemno po auto z fotek jest ryzykowne - nie będzie 5 innych takich w okolicy do obejrzenia i tylko będziesz 500-600zł w plecy za paliwo. Tymi autami nie jeżdżą raczej Niemcy tylko Turcy/Imigranci i bywają w fatalnym stanie. To, że mają TUV nie oznacza, że właśnie się nie kończy i dlatego sprzedaje, bo już nie przejdzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum