Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG MGF] Zanim dokonam wyboru i kupię- parę pytań
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Wto Maj 07, 2013 08:36
[MG MGF] Zanim dokonam wyboru i kupię- parę pytań
Autor Wiadomość
19alhambra 



Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 6



Wysłany: Pon Maj 06, 2013 21:22   [MG MGF] Zanim dokonam wyboru i kupię- parę pytań
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998

Witam. Zanim dokonam wyboru i zakupię wymażonego MG proszę odpowiedzcie mi na parę pytań.
Jaka jest różnica pomiędzy wersją MGF a F?
Czy w województwie zachodniopomorskim okolice Szczecina jest warsztat godny polecenia, który obsługuje markę MG również ma możliwość dopompowania zawieszenia?
Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas oględzin samochodu, który jest do kupienia?
Jaka powinna być wysokość do krawędzi błotnika przy dobrze napełnionym zawieszeniu?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 06, 2013 21:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 06, 2013 21:26   

19alhambra napisał/a:
Jaka jest różnica pomiędzy wersją MGF a F?
Żadna.
MG to marka a F to oznaczenie modelu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
19alhambra 



Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 6



Wysłany: Pon Maj 06, 2013 21:46   

W błąd wprowadził mnie portal otomoto gdzie podział marki MG jest na modele kabrio: F; MGF oraz TF
http://otomoto.pl/osobowe/mg/
 
 
Tomek001 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 55



Wysłany: Pon Maj 06, 2013 22:19   

W dowodzie jest wbite MG MGF. Także szczerze mówiąc ciężko wyczuć prawdziwe intencje. Co do zawieszenia każdy może ustawić inaczej. Poprawnie jest podobno jak dwa-trzy palce wchodzą pomiędzy oponę a nadkole.

Serwis to żaden problem. Silnik z Land Rovera, także tam gdzie potrafią zrobić MGF też zrobią. A poza tym porządny mechanik również.

Patrzeć na to czy prosto jedzie przy przyspieszaniu, czy równo hamuje, czy dach działa, elektryka i co więcej. Czy silnik nie dymi, nie faluje, nie ma jakichś dziwnych zachowań itp. Standard w sumie przy oglądaniu każdego auta.

Temperatura na drugiej kresce (olej) i poniżej połowy chłodziwo.

Czy wentylator się załącza po ostrzejszej przejażdżce, czy możesz do odcinki przejechać chwilę (czy ściemy typu: nie katuję tego auta). Po to jest czerwone pole i odcinka, żeby silnik się nie zepsuł. Przy wyprzedzaniu czasami trzeba użyć maksymalnej mocy, więc nie ma tłumaczenia. Coś wtedy już kręci. Nie ma prawa kopcić na biało, niebiesko ani czarno.

Sprawdzić stan blacharki.

To chyba na tyle. Jaki budżet przewidujesz?
 
 
19alhambra 



Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 6



Wysłany: Wto Maj 07, 2013 07:11   

Cciałbym max wydać 12 tyś ze wszystkimi opłatami. Mój brat mieszkający w niemczech ma zadanie znalezienia fajnego nie dojechanego egzemplarza w kwocie do 2500 euro.
 
 
Tomek001 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 55



Wysłany: Wto Maj 07, 2013 23:52   

Może być ciężko bo tam tych aut jest jak na lekarstwo. Ja widziałem tylko jednego na żywo :) Ale ogólnie w sumie auto jest mało popularne, więc trzeba szukać. Budżet nie jest zły także coś na pewno znajdziesz :)
 
 
19alhambra 



Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 6



Wysłany: Sro Maj 08, 2013 12:14   

Można trafić na falne egzemplarze w takich pieniadzach. Problem jest tylko odległości od granicy. Chciałbym znaleźć takie auto max 400 km od Szczecina.
Poniżej link do przykładowego samochodu. Cena 2100 euro to wywoławcza i mozna na pewno wynegocjować do poziomu 1900 euro.

http://szukaj.pl.mobile.e...pl&pageNumber=1
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Maj 08, 2013 12:25   

zwracaj uwage na dach - nowe plotno kosztuje w pl z montazem okolo 1700, to samo dotyczy szyby z tworzywa w dachu, jak jest szklo z ogrzewaniem to jest to duzy bonus
tak samo duzy bonus to hardtop

przydatna ( i to bardzo ) rzecza jest windshot ( lapacz wiatru ) z nim daje sie spokojnie jezdzic z wiekszymi predkosciami i otwartym dachem

polecam egzemplarze ze skora - wnetrze szybko sie kurzy i dosc latwo brudzi jak sie jezdzi bez dachu - skora latwiejsza w czyszczeniu

jak bedziesz ogladal: to co kolega wczesniej pisal - jak sie otwiera i zamyka dach - zapiecia powinny byc dobrze poustawiane i bez zadnego wysilku powinno sie obie operacje wykonywac
uszczelki w drzwiach i w dachu do uszczelniania krawedzi szyb

auto jesli nie bylo uszkodzone blacharsko to zasadniczo nie koroduje

generalnie polecam sztuki bez bajerow - klimy i abs-u :) lzejsze nieco, nie ma co sie zepsuc

kazdy egzemplarz ma szyby w pradzie

czesto sa klopoty z elektrycznym wspomaganiem - zwroc uwage czy nie sciaga w czasie jazdy ( to jeden z objawow usterki )

co do terminologii : mg f, mgf to sa te same auta, mg tf to jest sztuka po liftingu ( inne lampy przod zderzak przod i kilka innych detali typu elektroniczny kilometraz na predkosciomierzu )


szukaj ladnej sztuki i sie nia ciesz! naprawde przyjemne auto - stzasznie zaluje ze musialem swojego sprzedac ;/
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Tomek001 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 55



Wysłany: Czw Maj 09, 2013 21:55   

Ten co podałeś za 2100€ bez oglądania bym odrzucił - różne kolory 4 elementów, wytarte wnętrze i do tego nisko siedzące zawieszenie (w dodatku jakoś krzywo). Więcej nie chciało mi się dopatrywać.

Co do kupowania w Niemczech poszukaj kogoś kto Ci sprawdzi egzemplarz (może z MyPolacy.de kogoś przekonasz). Bo jechanie w ciemno po auto z fotek jest ryzykowne - nie będzie 5 innych takich w okolicy do obejrzenia i tylko będziesz 500-600zł w plecy za paliwo. Tymi autami nie jeżdżą raczej Niemcy tylko Turcy/Imigranci i bywają w fatalnym stanie. To, że mają TUV nie oznacza, że właśnie się nie kończy i dlatego sprzedaje, bo już nie przejdzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pare pytań o MG F/TF
croko23 Chcę kupić ROVERka 8 Pią Kwi 05, 2019 23:38
Malignus
Brak nowych postów MG ZR - pare pytań
Szpaku Chcę kupić ROVERka 1 Czw Lip 07, 2011 12:57
piter34
Brak nowych postów [MG ZT] parę pytań :)
memphisto Chcę kupić ROVERka 7 Sob Cze 01, 2013 13:05
Markzo
Brak nowych postów [Rover 25] 1.4 B+G parę pytań
heliss Chcę kupić ROVERka 7 Pon Gru 02, 2013 16:47
j0zek
Brak nowych postów Rover 216 - mam parę pytań przed zakupem.
grzebar44 Chcę kupić ROVERka 2 Sob Lut 19, 2011 11:54
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink