Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Czy ktoś rozbierał dmuchawę nawiewu? Konkretnie jak dostać się dołożysk silnika?
Przeszykałem forum i nie znalazłem nic na ten temat. Dmuchawa wygląda na nierozbieralną. Zacierają się łożyska i muszę je przesmarować. Efektem jest przepalanie się oporników I i II biegu. Od dołu jest dostęp pod gumowym koreczkiem. Od strony wiatraka nie wiem jaksię dostać.
Chciałem nawet kupić nową dmuchawę, ale nigdzie nie jest już dostępna!
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 21:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dziękuję gregor13. Oczywiście wiatraka nie udało mi się zdjąć.
Śrubki od tylu obudowy u mnie nie ma.
Rozbebeszyłem jeszcze raz wszystko. Solidnie nasmarowałem olejem łożysko z tyłu obudowy (dostęp po zdjęciu gumowego koreczka). Wirnik obraca się teraz dość lekko.
Objawy zacierania łożysk - ciężko obracający się wirnik.
Ponieważ jak się ciężko obraca, płynie przez oporniki zbyt duży prąd i się przepalają.
U mnie na skutek przegrzania nie przepaliły się. Jednak luty w kostce w której są oporniki przestały dobrze przewodić. Po ponownym poprawieniu lutowań na razie jest OK.
witam. Ja miałem podobny problem.
poz rozebraniu obudowy i wyjęci silniczka przedmuchałem go powietrzem i nasmarowałem smarem do broni problem znikł.
co do łożysk to się do niech nie warto dobierać, smar w płynie sam tam dotrze a najpewniej po prostu się tam w środku pyłu nazbierało
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum