Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] rozbiórka dmuchawy nawiewu powietrza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] rozbiórka dmuchawy nawiewu powietrza
Autor Wiadomość
MB 



Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 17
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 21:56   [R45] rozbiórka dmuchawy nawiewu powietrza
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Czy ktoś rozbierał dmuchawę nawiewu? Konkretnie jak dostać się dołożysk silnika?
Przeszykałem forum i nie znalazłem nic na ten temat. Dmuchawa wygląda na nierozbieralną. Zacierają się łożyska i muszę je przesmarować. Efektem jest przepalanie się oporników I i II biegu. Od dołu jest dostęp pod gumowym koreczkiem. Od strony wiatraka nie wiem jaksię dostać.
Chciałem nawet kupić nową dmuchawę, ale nigdzie nie jest już dostępna!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 21:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 07:11   

Z jednej strony odkręcasz śrubkę i plastik schodzi, a wiatrak jest na wcisk, trzeba uderzać w ośkę trzymając za wiatrak. Dalej się rozejrzysz :mrgreen:
 
 
karollo844 




Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 12
Skąd: Szczytno



Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 08:26   

Jakie masz objawy zacierania się łożysk? Ja mam dobre łożyska a rezystory się przepaliły. Nowe zrobiłem z drutu oporowego i się nie palą.
 
 
MB 



Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 17
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 15:13   

Dziękuję gregor13. Oczywiście wiatraka nie udało mi się zdjąć.
Śrubki od tylu obudowy u mnie nie ma.
Rozbebeszyłem jeszcze raz wszystko. Solidnie nasmarowałem olejem łożysko z tyłu obudowy (dostęp po zdjęciu gumowego koreczka). Wirnik obraca się teraz dość lekko.
Objawy zacierania łożysk - ciężko obracający się wirnik.
Ponieważ jak się ciężko obraca, płynie przez oporniki zbyt duży prąd i się przepalają.
U mnie na skutek przegrzania nie przepaliły się. Jednak luty w kostce w której są oporniki przestały dobrze przewodić. Po ponownym poprawieniu lutowań na razie jest OK.
 
 
karollo1204 



Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 7



Wysłany: Sro Maj 08, 2013 15:01   

witam. Ja miałem podobny problem.
poz rozebraniu obudowy i wyjęci silniczka przedmuchałem go powietrzem i nasmarowałem smarem do broni problem znikł.
co do łożysk to się do niech nie warto dobierać, smar w płynie sam tam dotrze a najpewniej po prostu się tam w środku pyłu nazbierało
pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] Brak ciepłego powietrza z nawiewu
michalmorag Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Lut 24, 2016 20:27
Adrian
Brak nowych postów [R416] Brak nawiewu ciepłego powietrza
Janus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Maj 14, 2007 06:53
Janus
Brak nowych postów [R420] Klapka/przykrywka wlotu powietrza nawiewu?
Karku Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Maj 21, 2010 12:07
szoso
Brak nowych postów [R 414Si] Slimak w liczniku bujanie się wskazówki Rozbiórka
borsi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Lip 16, 2009 11:22
Mix
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45]rezystor dmuchawy
kierowca Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 02, 2014 21:16
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink