narzędzia-
-klucz 17 płasko oczkowy/nasadowy z grzechotką
-pewnie jakieś 30-32 do polosi + kawałek rurki,dla wiekszej dzwigni
-klucz 19 do koła
-13 bądz 12,jesli ktos jeszcze nie zmianił śrub, do odkrecenia zacisku/19 do odkrecenia jarzma
-krzyzakowy srubokret do zdjecia tarczy (jak sie nie uda odkrecic,to rozwierć wiertłem fi8mm,bądz probuj ruskim kluczem=mlotek+przecinak)
-szczypce do zewnetrznych pierscieni segera
-mlotek! zamiast sciagacza do koncówki drązka kierowniczego i obu sworzni (uderzając od boku w odlew,w ktorym siedzi sworzen i koncówka.nigdy w gwint i przez żadną nakrętke)
-jesli masz sciagacz do sworzni uzyj zamiast mlotka
wiecej grzechow nie pamiętam.
grunt to sobie samochod wysoko podniesc. byłem zmuszony wymienić go w drodze kiedys. majac pare kluczy i mlotek wymieniłem go pod sklepem z czesciami. tylko ludzie dziwnie sie patrzą na takie operacje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum