Przesunięty przez: kasjopea Sro Mar 06, 2013 10:07
Tuning malucha
Autor
Wiadomość
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 20:55 Tuning malucha
Witam,
Mam pytanie bo korci mnie juz od kiedyś przeróbka silnika w maluch na coś większego. Jedynie coś pasuje z małymi kłopotami to jest silnik z UNO 1.0 bo miał tez skrzynie 4 biegowa wiec swap skrzyni odpada i mieści się w komorze
Kilka części potrzebnych można dostać tutaj: http://www.budowaswapow.com/
Tylko pytanie czy z silnika 650ccm (23KM) na 980ccm z uno (45KM) da to sporo różnice
Fajnie by było wsadzić 1.2 Fire z Una (65KM) ale znów skrzynie 5. biegowa trzeba
Jechał ktoś kiedyś takim Maluchem z silnikiem 1.0, bo Uno rewelacji nie robi ale nawet jedzie
Pytanie czy warto robić swapa na 1.0 czy coś większego jednak lepiej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 20:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 20:59
Wejdź na stronę fanklubu malucha i na pewno znajdziesz różne możliwości. Wiem że ładują silniki z punto, cinquecento, seicento.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
tuners
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 1277 Skąd: Kraków MG ZR
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 21:01
Wsadz l serie heh z mojego doswiadczenia z malczanami da sie zrobic 40 kucy bez zmiany silnika a jak juz cos wkladac to konkretnego moze silnik od motocykla
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 21:07
Nie chce niszczyć ścianki grodziowej w maluchu dlatego pytam o jakaś jednostkę która wjedzie
Mam drugie malucha którego mogę wykorzystać na swap takiego czegoś
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4437 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 22:10
Ja bym wywalił kolektor i wsadził taki z obsługą wtryskiwaczy i zamontował ECU
Do tego parę modyfikacji mechanicznym i piękna niezawodna jednostka
W maluchu to nawet wzrost 5KM da się zauważyć przy takie budzie
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 22:15
ADI-mistrzu , Mówimy teraz o 650ccm z Malucha czy o 1.0 z UNO
[ Dodano : Pon Mar 04, 2013 22:15 ]
Ogolnie jest tak,
Bude malucha mam za free
Silnik 1.0 z Uno mam tez za free tylko murze go wymontować z padliny Unosa
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Harry
Klubowicz
Członek Zarządu
Pomógł: 93 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 2816 Skąd: Łódź Rover 200
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4437 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 22:54
Jak masz z UNO to pakuj
UNO 1 czy 2? Trzeba by tylko kablologie jakoś pociągnąć wraz z ECU aby to ładnie hulało.
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 23:24
Dziękuje za strony przeglądnę
Fiat uno 2 to jest rocznik 1994 albo 1995
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
kzrr
Pomógł: 28 razy Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 2078 Skąd: Brzeg Dolny Rover 200
Wysłany: Wto Mar 05, 2013 09:38
Nie lepiej poszukać silnika 1.4 turbo z UNO albo samego takiego auta.
To dopiero musi robić robotę
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4437 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Wto Mar 05, 2013 09:55
T-Jet obawiam się że nie wejdzie, ale StarJet mógł by, a tam już mamy prawie 100KM
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Mar 05, 2013 10:04
No problem jest że mocniejsze silniki nie wchodzą bez cięcia ściany a tego nie chce.chce to zrobić w maluchu a nie uno bo to kultowa bryka jest.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4437 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Wto Mar 05, 2013 10:26
To ładuj silnik z UNO, papierkiem ściernym kanały dolotowe planujesz na gładko a potem gruboziarnistym robisz spiralne rysy.
Możesz powiększyć prześwit przy wtryskiwaczu.
Okablowujesz maluszka wiązką z UNO i ziuu....
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Sob Maj 25, 2013 23:54
No to git Bedzie nowy projekt na lato jak VNT zakończę
Ok jest to jednak silnik 1.1 ma ok 60km chyba jak dobrze czytam z listy Na gaźniku jest wiec będzie zabawa
Unos zajechał w końcu na plac Podłoga sama odpadła ale dojechał na własnych silach i odpalił z nowym aku bez problemu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
kychu5
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 143 Skąd: chrzanów Rover 400
Wysłany: Nie Maj 26, 2013 21:29
Super temat czekam na dalszy rozwój sytuacji u mnie pod domem też już stoi maluch i też planuje zmianę silnika ale na 1.2 8v
Kozik
Pomógł: 141 razy Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 3306 Skąd: Sanok MG ZS
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 16:44
Remigiusz , jak inwestujesz w malucha to wymień układ kierowniczy na ten z Bisa (listwa zamiast przekładni ślimakowej) i tylne wahacze z amorami z bisa, maluch wtedy genialnie się prowadzi i mniej się wychyla na zakrętach, wiem co mówię bo bisem jeździłem przez parę lat, kierownica idzie paluszkiem a i precyzja w prowadzeniu dużo większa, ja bisem na oryginalnym zawiasie ganiałem coś 4-5 lat po założeniu wahaczy z malucha i amorów z malucha zwykłego wydachowałem i maluch poszedł na żyletki
_________________ Pozdrawiam Kozik
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 17:39
Ogólnie nie wiem skąd dorwać takie coś z Bisa Bo nigdzie Bisow nie widzę
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo na razie czekam na budę od Malucha Autko nie będzie i tak moje tylko siostry
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kozik
Pomógł: 141 razy Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 3306 Skąd: Sanok MG ZS
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 18:10
Remigiusz , skrzynia z bisa przełożenie główne ma też dłuższe
myślę że takie części jak listwa kierownicza z bisa to najlepiej szukać na złomie, wahacze pewnie gdzieś dostępne będą nowe amory są 4 razy droższe niż do zwykłego malca
_________________ Pozdrawiam Kozik
kychu5
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 143 Skąd: chrzanów Rover 400
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 20:01
Co do maglownicy i zawieszenia z bisa 100% racji.Co do skrzyni to polecają z skody 125
Gacor
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 156 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 20:07
kychu5 , A nie ze skody 120 Rapid? Bo mi się coś takiego o uszy obiło
_________________ Pozdrawiam
Jacek