Wysłany: Czw Cze 13, 2013 08:50 [Rover 200 1.4 8v 75KM] vs. Renault Clio II 1.5 dCi 82KM
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam,
Zastanawiamy się z kolegą, które auto będzie... no szybsze.
On jest właścicielem Clio II z 2002, natomiast mój egzemplarz pochodzi z '98.
Wiadomą rzeczą jest, że mogę mieć przewagę na początku ze względu na to, że mam benzyne pod maską,a jemu się turbina załącza dopiero po 1800 obr.\min
Co ew. mógłbym zrobić aby poprawić osiągi pojazdu? chyba nie wiele
*Koledzy mówią, aby wlać "setkę" wódki do zbiornika - haha, podobno tłumik niezłe dzwięki wydaje, no i jest możliwość uszkodzenia jakiś części w silniku
*Słyszałem jeszcze, że można akumulator odłączyć i podłączyć na nowo.
*a także zmienić uszczelkę pod głowicą na większą usprawniającą dopływ paliwa i zwiększającą moc do 90KM
Btw. można też wagę zmniejszyć i wszystkie siedzenia powywalać - haha
Prosiłbym o porady z Waszej strony w tej kwestii
Tak wgl. pytanko z innej beczki.
Dlaczego Seria Golf IV z silnikami 1.4 i 16 zaworami mają tylko 75 km ?
To rover z takim silnikiem, tzn. 1.4 16v ma 103 KM oO a 8v 75KM.
Pozdrawiam = )
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 13, 2013 08:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Koledzy mówią, aby wlać "setkę" wódki do zbiornika
do swojego zbiornika wlej przez wlew w twarzy- lepszy użytek zrobisz, chcesz wiedziec co szybsze to sie przejedźcie albo po prostu sprawdź dane techniczne jednego i drugiego
Jeśli to clio ma taki sam 1.5dci jak w kaszkaju to wygrasz bo to był muł niesamowity zanim się zebrał to go na rolkach odstawiałeś na 100m xD
tuners, się mylisz trochę - popatrz na masę w clio i w kaszkaju, ja też jeździłem 1.5 dci, w megane, w ciezszym aucie sobie slabo radzi ale to jednak tylko małe clio. Niemniej 3majmy kciuki za Roverka.
BTW kto te zakłady przyjmuje? jaka stawka? bo bym postawił z 10 na cliówkę .
Wysłany: Czw Cze 13, 2013 15:09 Re: [Rover 200 1.4 8v 75KM] vs. Renault Clio II 1.5 dCi 82KM
SwitchBlade napisał/a:
...
*Koledzy mówią, aby wlać "setkę" wódki do zbiornika - haha, podobno tłumik niezłe dzwięki wydaje, no i jest możliwość uszkodzenia jakiś części w silniku
*Słyszałem jeszcze, że można akumulator odłączyć i podłączyć na nowo.
*a także zmienić uszczelkę pod głowicą na większą usprawniającą dopływ paliwa i zwiększającą moc do 90KM
...
1. Weź trochę benzyny i wlej do niej nieco wódki, zobacz co się stanie. Jak to zrobisz to się dowiesz czemu jest to bez sensu
2. Odłączenie akut i podłączenie nic nie daje. Możesz wstawić kondensator z 1F, zapalić auto i wyjąć akumulator, wtedy samochód będzie zasilany z kondensatora i będzie lżejszy o kilka kg. Pamiętaj aby świateł nie włączać i zbędnych odbiorników energii, obciąża to alternator który znowu obciąża silnik.
3. Dając grubszą uszczelkę pod głowica jedynie zmniejszysz moc bo zmniejszy się stopień sprężania. Jak chcesz ściągać głowice to wstaw 16V a moc przybędzie
Haha, jak by ktoś chciał się przyłączyć to zapraszam do Słupska
tuners - zapewne o tego ślimaka o jakim piszesz to wersja 60 konna a taka też jest, tu niestety próg jest większy. No zobaczymy. Się wkurzę to ojca lagune w 2.0 (diesel, 150KM) wezmę 2008 rok
nie no szczerze, to pozostaje trzymac chciuki. Ale mówił, że jemu się pierdzieli, ostatniou mechanika był z robocizną (coś w silniku) i chce sprzedać autko, więc możliwe, że dam radę
Jeżeli zrobisz to co radziło Ci parę osób (np. odciążyć auto) to wydaje mi się że wygrasz.
Choć autko z benzyny nie koniecznie szybciej się zbiera. Miałem okazję ścigać się swoim SDi z Alfą 146 w boxerze (silnik 101KM?). Szanse były wyrównane.
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Panowie ale wy tak na serio czy sobie żarty robicie ? Naprawdę uważacie żeby chłopak specjalnie wywalał kanapę na jakiś "wyścig" (o ile mogę to tak nazwać) Czytając ten wątek poczułem się jak w podstawówce podczas kłótni który samochód ma więcej na liczniku Dla mnie trochę śmieszne no ale jak chcesz się ścigać to poćwicz jak najszybszą zmianę biegów bo wiele od tego zależy no i pamiętajmy kierowca diesla musi więcej wachlować lewarkiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum