Wysłany: Pią Lut 26, 2010 18:36 [R400/R45/MG ZS] Lampy do jazdy dziennej
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Moze ktos stosowal takie oto cudo zamaist halogenow ??
Chodzi dokładnie o te z firmy WAS
A moze nie wolno ich tam zapodac ?
Jak myslita moze dalo by rade tam zapakowac takie wasnie lampki bo i tak na halogenach nie wolno jezdzic a tak byly by fajne lampki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 08, 2011 12:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 18:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie bardzo kumam co to za cudo i czemu to kosztuje az tyle ?
moze ktos mie troche oswieci i gdzie to niby powinienem zapodac jak wyciagne halogeny a wstawie dzienne ?
Te kabelki na zdjęciu które wystają podłączasz do poszczególnych kabli.
Sprzedawca dodaje instrukcję obsługi po kupnie. Ten moduł włącza DRL przy przekręceniu na zapłon i wyłącza przy włączaniu któregokolwiek ze świateł (wg. prawa DRL muszą być w to wyposażone).
Gotowe zestawy są w to wyposażone, a ja kupuje same lampy w miejsce halogenów i muszę dokupić moduł.
Skonstruowanie czegoś takiego to koszt pewnie 5zł, ale ja się na tym kompletnie nie znam.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 19:00
Krzysi3k napisał/a:
Te kabelki na zdjęciu które wystają podłączasz do poszczególnych kabli.
Sprzedawca dodaje instrukcję obsługi po kupnie. Ten moduł włącza DRL przy przekręceniu na zapłon i wyłącza przy włączaniu któregokolwiek ze świateł (wg. prawa DRL muszą być w to wyposażone).
Gotowe zestawy są w to wyposażone, a ja kupuje same lampy w miejsce halogenów i muszę dokupić moduł.
Skonstruowanie czegoś takiego to koszt pewnie 5zł, ale ja się na tym kompletnie nie znam.
no ja tez bym chcial zapodac zamiast halogenow swiatla do jazdy dziennej i ten modul ale wydaje mi sie ze to lekkie przegiecie zeby to kosztowalo tyle chyba bede musial poszukac jak takie cudo dziala i dam to mojemu znajomemu do zrobienia
no chyab ze ktos mam taki schemat i sie podzilei to ja spróbuje to zalatwic w jakies dobrej cenie albo po kosztach
Jakbyś jeszcze mi załatwił i powiedział co do czego podłączyć to bym był ogromnie wdzięczny
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 08, 2011 11:58
Podbije temat i sie zapytam kto montowal w R45 takie wesemy jak PTE ?
I czy łatwo dostac sie do orginalnych halogenow w R45 ?
Bo dzisiaj patrzylem i wychoidz na to ze trza kolo zwalac i zdejmowac nadkole czy to prawda ?
BoloSr, kto inny Producent tak pisze a nie inny No patrzyłem bo się zastanawiałem jak wymienić żarówkę od halogenów I jednak najlepsze miejsce jest za kołem i trochę trzeba odgiąć nadkole i się dostaje
Głupio to trochę wymyślone ale to nie 25
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 14:09
Remi55 napisał/a:
BoloSr, kto inny Producent tak pisze a nie inny No patrzyłem bo się zastanawiałem jak wymienić żarówkę od halogenów I jednak najlepsze miejsce jest za kołem i trochę trzeba odgiąć nadkole i się dostaje
Głupio to trochę wymyślone ale to nie 25
no to zes mnie pocieszym a myslalem ze z kanlu tam sie da siegnac bez problemu
no coz bede musial tak zrobic jak mowisz
Ja w R45 wymieniłem halogen cały bez ściągania czegokolwiek. Jak masz grubą rękę to może być ciężko ale da się. Nie pamiętam dokładnie jak to zrobiłem, ale chyba odkręciłem jakiś kawałek plastiku pod halogenem i osłonę silnika od zderzaka (nie ściągałem jej). Z kanału udało się włożyć ręce i wymienić.
W drugim aucie mam założone światła do jazdy dziennej, które podpięte są do instalacji halogenów (Mitsu Colt). Zapalają się po przekręceniu kluczyka i gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to rozrysuję i opiszę układ połączeń.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 18:55
marcin316 napisał/a:
Ja w R45 wymieniłem halogen cały bez ściągania czegokolwiek. Jak masz grubą rękę to może być ciężko ale da się. Nie pamiętam dokładnie jak to zrobiłem, ale chyba odkręciłem jakiś kawałek plastiku pod halogenem i osłonę silnika od zderzaka (nie ściągałem jej). Z kanału udało się włożyć ręce i wymienić.
W drugim aucie mam założone światła do jazdy dziennej, które podpięte są do instalacji halogenów (Mitsu Colt). Zapalają się po przekręceniu kluczyka i gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to rozrysuję i opiszę układ połączeń.
no to troche mnie pocieszyles kumpel ma kanla i ma nadziej ze damy rade
dzisiaj doszly halogeny ale okazalo sie ze sa od 45 wiec lipa zeby je rozlozyc i zrobic jak PTE ale zrobie mocowanie wedlug tych halogenow pod Wesemy i powinno byc OK
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum