Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400/R45/MG ZS] Lampy do jazdy dziennej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400/R45/MG ZS] Lampy do jazdy dziennej
Autor Wiadomość
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lut 26, 2010 18:36   [R400/R45/MG ZS] Lampy do jazdy dziennej
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Moze ktos stosowal takie oto cudo zamaist halogenow ?? ??
Chodzi dokładnie o te z firmy WAS :)
A moze nie wolno ich tam zapodac ?? ?
Jak myslita moze dalo by rade tam zapakowac takie wasnie lampki bo i tak na halogenach nie wolno jezdzic a tak byly by fajne lampki :)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 08, 2011 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 26, 2010 18:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Lut 26, 2010 19:23   

Kolega PTE montował w R25, więc powinno być podobnie :)
http://forum.roverki.eu/v...nta%BF&start=20
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lut 27, 2010 13:06   

Krzysi3k napisał/a:
Kolega PTE montował w R25, więc powinno być podobnie :)
http://forum.roverki.eu/v...nta%BF&start=20


no umnie to by byla tylko podmiana tych lampek bo instajcje to ja mam w aucie :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Lut 27, 2010 13:20   

No ja też mam wszystko, tylko podmienię i moduł wstawię :)
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lut 28, 2010 18:47   

Krzysi3k napisał/a:
No ja też mam wszystko, tylko podmienię i moduł wstawię :)


jaki modul i gdzie go zanabyc ?? ?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 22:54   

Bardzo proszę ;) KLIK
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 17:20   

Krzysi3k napisał/a:
Bardzo proszę ;) KLIK


nie bardzo kumam co to za cudo i czemu to kosztuje az tyle ?? ?
moze ktos mie troche oswieci i gdzie to niby powinienem zapodac jak wyciagne halogeny a wstawie dzienne ?? ?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 18:55   

Te kabelki na zdjęciu które wystają podłączasz do poszczególnych kabli.
Sprzedawca dodaje instrukcję obsługi po kupnie. Ten moduł włącza DRL przy przekręceniu na zapłon i wyłącza przy włączaniu któregokolwiek ze świateł (wg. prawa DRL muszą być w to wyposażone).
Gotowe zestawy są w to wyposażone, a ja kupuje same lampy w miejsce halogenów i muszę dokupić moduł.
Skonstruowanie czegoś takiego to koszt pewnie 5zł, ale ja się na tym kompletnie nie znam.
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 19:00   

Krzysi3k napisał/a:
Te kabelki na zdjęciu które wystają podłączasz do poszczególnych kabli.
Sprzedawca dodaje instrukcję obsługi po kupnie. Ten moduł włącza DRL przy przekręceniu na zapłon i wyłącza przy włączaniu któregokolwiek ze świateł (wg. prawa DRL muszą być w to wyposażone).
Gotowe zestawy są w to wyposażone, a ja kupuje same lampy w miejsce halogenów i muszę dokupić moduł.
Skonstruowanie czegoś takiego to koszt pewnie 5zł, ale ja się na tym kompletnie nie znam.


no ja tez bym chcial zapodac zamiast halogenow swiatla do jazdy dziennej i ten modul ale wydaje mi sie ze to lekkie przegiecie zeby to kosztowalo tyle chyba bede musial poszukac jak takie cudo dziala i dam to mojemu znajomemu do zrobienia :)
no chyab ze ktos mam taki schemat i sie podzilei to ja spróbuje to zalatwic w jakies dobrej cenie albo po kosztach :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 19:29   

Jakbyś jeszcze mi załatwił i powiedział co do czego podłączyć to bym był ogromnie wdzięczny ;)
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 08, 2011 11:58   

Podbije temat i sie zapytam kto montowal w R45 takie wesemy jak PTE ?? ?
I czy łatwo dostac sie do orginalnych halogenow w R45 ?? ?
Bo dzisiaj patrzylem i wychoidz na to ze trza kolo zwalac i zdejmowac nadkole czy to prawda ?? ?
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:54   

Wydaje mi się że łatwiej będzie ściągnąć dolną pokrywę silnika, i dostać się tamtędy.
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:56   

pgrad napisał/a:
Wydaje mi się że łatwiej będzie ściągnąć dolną pokrywę silnika, i dostać się tamtędy.

no walsnie bede tak kombinowal bo chyba tedy droga a graty do swiatelek juz jada i jak sie uda moze cos pokombinuje dla innych :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 21:03   

BoloSr napisał/a:
Bo dzisiaj patrzylem i wychoidz na to ze trza kolo zwalac i zdejmowac nadkole czy to prawda ?? ?

Prawda i tak tez pisze w instrukcji obsługi :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Sty 11, 2011 10:19   

Remi55 napisał/a:
BoloSr napisał/a:
Bo dzisiaj patrzylem i wychoidz na to ze trza kolo zwalac i zdejmowac nadkole czy to prawda ?? ?

Prawda i tak tez pisze w instrukcji obsługi :neutral:


sprawdzales to osbiście czy tylko czytales to co inni pisza na ten temat nie patrzac wogole pod auto ?? ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 11, 2011 13:50   

BoloSr, kto inny :wink: Producent tak pisze a nie inny :wink: No patrzyłem bo się zastanawiałem jak wymienić żarówkę od halogenów :wink: I jednak najlepsze miejsce jest za kołem i trochę trzeba odgiąć nadkole i się dostaje :wink:

Głupio to trochę wymyślone ale to nie 25 :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Sty 11, 2011 14:09   

Remi55 napisał/a:
BoloSr, kto inny :wink: Producent tak pisze a nie inny :wink: No patrzyłem bo się zastanawiałem jak wymienić żarówkę od halogenów :wink: I jednak najlepsze miejsce jest za kołem i trochę trzeba odgiąć nadkole i się dostaje :wink:

Głupio to trochę wymyślone ale to nie 25 :razz:


no to zes mnie pocieszym a myslalem ze z kanlu tam sie da siegnac bez problemu :(
no coz bede musial tak zrobic jak mowisz
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Wto Sty 11, 2011 18:36   

Ja w R45 wymieniłem halogen cały bez ściągania czegokolwiek. Jak masz grubą rękę to może być ciężko ale da się. Nie pamiętam dokładnie jak to zrobiłem, ale chyba odkręciłem jakiś kawałek plastiku pod halogenem i osłonę silnika od zderzaka (nie ściągałem jej). Z kanału udało się włożyć ręce i wymienić.

W drugim aucie mam założone światła do jazdy dziennej, które podpięte są do instalacji halogenów (Mitsu Colt). Zapalają się po przekręceniu kluczyka i gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to rozrysuję i opiszę układ połączeń.
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Wto Sty 11, 2011 18:55   

marcin316 napisał/a:
Ja w R45 wymieniłem halogen cały bez ściągania czegokolwiek. Jak masz grubą rękę to może być ciężko ale da się. Nie pamiętam dokładnie jak to zrobiłem, ale chyba odkręciłem jakiś kawałek plastiku pod halogenem i osłonę silnika od zderzaka (nie ściągałem jej). Z kanału udało się włożyć ręce i wymienić.

W drugim aucie mam założone światła do jazdy dziennej, które podpięte są do instalacji halogenów (Mitsu Colt). Zapalają się po przekręceniu kluczyka i gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to rozrysuję i opiszę układ połączeń.


no to troche mnie pocieszyles kumpel ma kanla i ma nadziej ze damy rade :)
dzisiaj doszly halogeny ale okazalo sie ze sa od 45 wiec lipa zeby je rozlozyc i zrobic jak PTE ale zrobie mocowanie wedlug tych halogenow pod Wesemy i powinno byc OK
 
 
PawelLuc 




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Biała Podlaska



  Wysłany: Pią Sty 28, 2011 19:03   

witam
może to pomoże jest to link dotyczący "wymiarów, granic" w jakich mają się mieścić światła dzienne.

:arrow: http://motoryzacja.wnp.pl...4277_1_0_0.html
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400]swiatla do jazdy dziennej w r400
rci2970 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Mar 29, 2010 12:59
rci2970
Brak nowych postów [R45] światła do jazdy dziennej
marek501 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 48 Nie Lip 21, 2013 19:53
przemo119
Brak nowych postów [mg zs] ledy do dziennej jazdy i wytłumienie karoserii
podki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Mar 04, 2017 21:50
daniello
Brak nowych postów [R420] Montaż świateł do jazdy dziennej
IWA Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Paź 28, 2014 20:05
bizon
Brak nowych postów [R400]Lampy jak nowe
KATwawa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Gru 06, 2011 19:21
des



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink