Wysłany: Sro Lip 10, 2013 17:43 [R75] Alarm i centralny zamek
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam.Mam problem z alarmem oraz centralnym zamkiem.A mianowicie chodzi mi o to,ze piloty od centralnego nie działaja,a i alarm sie nie zalacza.Podobno przekaznik jest jeden od jednego i drugiego w tunelu srodkowym.Dzisiaj wymontowalem owy przekaznik i za wesolo on nie wygladał.Czy wymiana naprawi alarm i centralny zamek?Pytałem dzis w sklepie i nie mial koles czegos takiego,a wiec gdzie mogę taka czesc dostac?Oczywiscie teraz jak otwieram auto z kluczyka otwiera tylko trzy furtki, a od kierowcy nic.Czy aby silownik padl? Bo nic nie drgnie nawet.Pozdrawiam
[ Dodano: Sro Lip 10, 2013 18:39 ]
Przekaznik zakupiłem juz drugi ale po podłaczeniu dalej nic nie dziala.Co moze byc,czy musze programowac teraz piloty do nowego przekaznika
[ Dodano: Sro Lip 10, 2013 18:43 ]
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 10, 2013 17:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bylem u elektro mechanika aby zaprogramował kluczyki i zaprogramował ale niestety bez rezultatu. Nadal nici z otwierania z pilota oraz z alarmu.Mechanik stwierdzil ,ze musze wymienic uszkodzony silownik centralnego ,bo to pewnie jest przyczyna ,ze piloty nie działaja.Czy to prawda,ze jak nawalil mi silownik od kierowcy to nie bedzie zamykal ani otwieral z pilota? Bo jak na moj rozum to chyba tak nie powinno byc.Czy cos moze byc odpowiedzialne jeszcze za dzialanie pilotow oraz alarmu niz owy przekaznik ktory wymienilem
Ostatnio zmieniony przez dzidek76 Czw Lip 11, 2013 14:19, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 11, 2013 13:23
Prawda, i nie siłownik tylko siedzą tam dwa elwktryczne silniczki odpowiadajace za zamykanie i otwieranie (zazwyczaj pada jeden). Nadmieniam, że drzwi tylko od kierowcy nie będa się otwierały reszta powinna się otwierać jeżeli pozostałe podzespoły alarmu i centralnego są ok.
Czyli co moze byc jeszcze walniete jesli jeden siłownik nie ma nic wspolnego za otwieranie zamkow z pilota?A moze jest cos jeszcze odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie oraz alarm niz ten przekaznik co juz wymieniłem
Takiego kupiłem.Od samego kupna nie dzialał.Z kluczyka normalnie otwieral jeszcze pare dni temu.Ale z pilota nie.Pare dni temu cos sie stało z siłownikiem od kierowcy.A wiec zamyka mi 3 furtki z kluczyka ,a po wymianie przekaznika dalej pilot milczy.
[ Dodano: Czw Lip 11, 2013 18:44 ]
A owe BCU to nie wiem czy jest jakis problem ,czy tez nie.A jak to sprawdzic czy jest z nim wszystko ok
[ Dodano: Czw Lip 11, 2013 18:45 ]
Bo sie zastanawiam nad kupnem jakiegos angola aby miec czesci
Mnie to wygląda tak, jakby poprzednik wymienił BCU bo np. się zalało, albo uszkodziło. Jeśli wymienisz BCU od innego auta, to kluczyki z pilota nie będą działać. Najlepiej byłoby sprawdzić VIN na każdym module. Auto Ci otwiera z kluczyka, bo zamek (bębenek) rozpoznaje żłobienie klucza Auto odpala, bo za to odpowiedzialne jest IMMO i transponder z kluczyka. Natomiast jeśli BCU pochodzi z innego auta, to za dużo nie podziałaś póki co. Zamiana BCU powinna się odbywać przy udziale sesji na T4. Wadliwy komponent jest kopiowany do nowego, zamiennika wraz z kodami kluczyków.
[ Dodano: Czw Lip 11, 2013 19:57 ]
Jak wspomniałem, najlepiej sprawdzić na diagnostyce T4 czy VINy zgadzają się między modułami.
Masz diesla, więc w sumie tutaj nie potrzeba T4 do tego. Jeśli BCU jest zgodne z EWS, ECU, to powinieneś kompletem kluczyków móc otwierać i zamykać auto, a także je odpalać. Jeśli nie działa, oznacza to, że albo BCU się uszkodziło, albo zestaw startowy od innego auta, został źle dobrany i owe BCU także nie działa.
Najprościej naprawić to wymieniając zestaw modułów (EWS, BCU, ECU - chociaż ten ostatni można śmiało dopisać do auta). Do tego zmienią Ci się kluczyki.
Jeszcze może być tak, że kluczyki są uszkodzone. Np. ja podczas zmiany baterii uszkodziłem kluczyk. Nie otwiera mi z pilota. Drugi działa okej.
Potrzebna Ci diagnoza komputerowa. Nie wiem skąd jesteś więc nie wiem gdzie mam Cię skierować.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak jak dopisałem się do poprzedniego wątku.
Najpierw powinieneś podłączyć auto albo do interfejsu BWM, ale to gimnastyka.
Albo podjechać do najbliższego posiadacza T4, który potrafi to urządzenie obsługiwać.
Tam dowiesz się wszystkiego o aucie.
Jeśli wymieniać zestaw startowy nie musisz ruszać zamków. Zostawiasz sobie swój grot, a zmieniasz pestkę. Generalnie każdy moduł oprócz zasranego BCU można już programować do woli i robić z nim co się chce. Z BCU jest trudniej, ale pracuję nad tym
Na szybko potrzebujesz "kluczyk (pestka-pilot), EWS, ECU, BCU".
Musi śmigać. Ale zacząłbym od diagnostyki głębszej, żebyś nie wpadł w spiralę kosztów.
Pozdrawiam,
[ Dodano: Czw Lip 11, 2013 20:09 ]
Ze Skierniewic to masz rzut większym kamieniem do Ożarowa Maz. k/Warszawy.
Śmiało możesz odwiedzić BritishCars.pl. Wątpię jednak, żeby Twój problem udało się rozwiązać w jeden dzień. Być może będziesz musiał zostawić auto i wrócić po nie, dzień lub dwa później.
Jeśli będzie konieczność zmiany startówki, to też mają takie usługi i dostęp do części używanych/zamiennych.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum