Wysłany: Czw Lip 11, 2013 20:43 [620] Czy to przepływomierz ???
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Od paru miesięcy mam problem z początku było to lekkie falowanie obrotów.
Byłem u paru mechaników i nikt nic nie widzi.Wymieniłem przewody od pompy ciśnieniowe, wszystkie filtry. Problem urósł auto gaśnie czasami po wciśnięciu sprzęgła i próbie jazdy na luzie. Obroty skaczą bardzo mocno silnik zachowuje się jak by chciał wyskoczyć z ramy. Podczas jazdy na biegu odczuwam jak przerywa. Zdarzyło się że zaświeciła kontrolka od silnika żółta i auto straciło od razu moc wtedy wrzuciłem na luz i od razu na bieg i było ok. Odłączyłem przepływomierz i jest wszystko ok ale tylko gdy jest zimny gdy się rozgrzeje dalej problem występuje. Co prawda obroty nie skaczą tak mocno i nie gaśnie już tak często. No ale nie ma swojej mocy gdy odłączyłem przepływomierz Straciłem już 3 tygodnie na "Mechaników" postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Za wszelką pomoc wielkie dzięki i proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post
Ostatnio zmieniony przez Michu89 Sob Lip 13, 2013 23:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 11, 2013 20:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pasowało by się podpiąć pod dobry komputer to raz.
Dwa to przyjrzał bym się rozrządowi.
Znam przypadki przeskoczenia paska o 1 ząbek.
Do sprawdzenia również kąt wtrysku pilotującego.
Z czasem potrafi się rozregulować na pompie.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 132 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Lip 12, 2013 18:36
Ja mam podobnie z falowaniem obrotów.Po podłączeniu do kompa wykazało padnięcie czujnika ciśnienia atmosferycznego.Czyszczenie nastawnika poprawiło
dławienie się silnika na zimnym po wciśnięci pedału gazu.Bardzo duże skoki obrotów to prawdopodobnie słynna wiązka elektryczna i kostki przy pompie.
Dzięki za pomoc była to wiązka przewodów przy pompie Były brudne martwi mnie tylko olej w przepływomierzu. Komputer wskazuje błąd przepływomierza. Ale auto po wyczyszczeniu nie przerywa, obroty nie skaczą nie gaśnie. Chodzi ładnie.
Przepływkę możesz sprawdzić w prosty sposób wpinasz igły w kostkę i do igieł multietr.
Patrzysz napięcie jak zmienia się wraz ze zmianą obrotów to przepływka raczej sprawna.
Dla każdej sa odpowiednie wartości które znajdziesz w necie.
Jak się nie zmienia to na bank skopana.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum