Wysłany: Nie Maj 23, 2010 13:29 [R75] JAKI GAZ ZAŁOŻYĆ ?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
JAK WYŻEJ JAKI GAZ POLECACIE DO ROVER 75 120KM 99rok
Chodzi mi o szczegóły tj. sterownik , wtryskiwacze , butla w kole (poj. max) itd.
Jaki zakład polecacie w woj. Dolnośląskim
Ps. Czytałem informacje w poradniku ale chodzi mi o konkrety. model np: stag 300plus czy stag 300 premium itd.
Troche czasu upłyneło od podania tamtych infromacji.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 27, 2010 13:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 23, 2010 13:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzieki za info .
A mógłbyś jeszcze poprzeć swój wybór?
Dlaczego właśnie ten sterownik a nie premium?
Jakiej mocy ten reduktor?
Co sądzisz o Valdkach V34 ?
300 plus w zupełności się sprawdza, można oczywiście zamontować premium-a ale lepiej różnicę w cenie zainwestować w lepsze wtryski (Matrixy).
Oba reduktory obsłużą Twój silnik z zapasem.
Waldemary V34 zbierają dobre recenzje, jedyna niewiadoma to ich trwałość, dlatego ja wziąłbym Hany, albo dopłacił do Matrixów.
Na Twoim miejscu zacząłbym od poszukiwania dobrego gazownika, potem dopiero ewentualnie zasugerował mu konfigurację (choć jak dobry to sam będzie wiedział co Ci polecić).
Zdecydowałem się zamontować gaz w PITEC w Poznaniu.
Użyte podzespoły:
Stag 300 plus
Wtryski Hana H2000
Butla w kole zapasowym 67l
Wszystko chodzi 2 lata bez zaglądania.
Przejechałem na LPG już 60tyś. więc mogę polecić tą firmę z czystym sumieniem.
Nie ma już w ofercie staga 300 plus to staroć z magazynów. Obecnie jest oferowany stag ISA2. Oczywiście po update firmware tego plusa będziesz miał ostanią wersję ISA2 i polecam to zrobić bo w plusie było sporo bładów które potem zostały wyeliminowane. To optymalny starownik do tego auta z premiumem w aucie z 99 roku byłby prawie na pewno problem z komunikacją obd i nie wykorzystałbyś mozliwości tego strownika.
Hana 2000 świetny wybór, pewnie czerwone masz.
Nie napisałeś jaki reduktor, polecam ACR 01 lub Zavoli zeta N. Bardzo szybko się nagrzewają i są stabilne termicznie. Jedyną wadą ACR 01 jest to, że podczas pierwszych kilkuset kilometrów odjeżdża w nim cisnienie, ale po korekcie na pierwszym przeglądzie jest wszystko OK.
I na koniec rozpędziłem sie troszkę bo nie zerknąłem wczesniej że temat nieco nieświeży.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum