Forum Klubu ROVERki.pl :: mlody975 ROVER 216 coupe 2.0 turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
mlody975 ROVER 216 coupe 2.0 turbo
Autor Wiadomość
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Nie Gru 01, 2013 23:02   mlody975 ROVER 216 coupe 2.0 turbo

Witam, przedstawiam Wam moje największe osiągnięcie motoryzacyjne Rovera 216 coupe po swapie na silnik 2,0 turbo

autko kupiłem 13.06.2012 za śmieszne pieniądze 1300 zł, jednak stan auta był adekwatny do ceny, aczkolwiek aż takiej tragedii nie było, był w jednym kawałku, silnik d16z5 zdrowy, buda bez rdzy, środek zadbany, przebieg ok 170k km.

Jest to moje drugie coupe, które początkowo miało służyc jako dawca dla pierwszej coupetki.
Jednak postanowiłem go odratować, nie miałem sumienia zezłomować tak rzadko spotykanego samochodu :)
Remontowałem go i jeździłem nim około roku do czasu zużycia uszczelki pod głowicą.
Długo szukałem innego silnika na wymiane ale nie mogłem znaleźć żadnego sensownego silnika na wymianę... W międzyczasie zacząłem się interesować innym modelem Rovera, 220 coupe turbo.. ale jak wiadomo model ten jest rzadkością na polskich drogach i kupno zadbanego modelu 220 turbo graniczy z cudem..
Tak więc postanowiłem zrobić swap. Zacząłem zbierać potrzebne informacje i w lutym 2013 zakupiłem Rovera 820ti coupe i metamorfoza 216tki się zaczęła, trwa do dziś :)
w tym miejscu chciałbym podziękować Wam, ludziom z forum za pomoc w tym przedsięwzięciu, gdyby nie Wy raczej nie podjąłbym się tego, ponieważ nie jestem mechanikiem, a wszystkie rzeczy wykonywałem i wykonuje praktycznie sam z Waszą pomocą :)
Do pełni szczęścia brakowało mi jeszcze kilku kluczowych elementów, dlatego musiałem kupić jeszcze jedno auto-dawce Rovera 220coupe turbo, które było w naprawdę opłakanym stanie..

Obecnie autko już jeździ trwają prace wykończeniowe i staram się doprowadzić go do jak najlepszego stanu.


Silnik:
2,0 turbo z 820ti zastąpił 1,6 d16z5

Dolot:
seria
w planach Blow off

Wydech:
seria + końcowy tłumik WM Sport

Zawieszenie:

seria

Wnętrze:
seria 216coupe czyli welur
w planach półskóra z 220coupe turbo

Moc:
seryjna, nie mierzona..

Więcej na temat zmiany motoru w temacie:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=85184















dawca nr1


dawca nr2














pierwsze odpalenie:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

przyśpieszenie:
http://www.youtube.com/watch?v=aqV2dCsBqWc

Pozdrawiam, mlody975
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 01, 2013 23:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pazdzioch. 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 153
Skąd: Klucze



Wysłany: Pon Gru 02, 2013 08:32   

Tylko pogratulować samozaparcia :) Miło czyta się coś takiego i cieszy mnie że są jeszcze tacy ludzie jak ty a tym bardziej że w moich okolicach :) Powodzenia w dalszych pracach :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink