Forum Klubu ROVERki.pl :: [KATOWICE] SUMMER CARS PARTY 2013
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: siemion_
Sro Lip 24, 2013 21:04
[KATOWICE] SUMMER CARS PARTY 2013
Autor Wiadomość
kasier 



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 2



Wysłany: Sro Lip 24, 2013 14:09   [KATOWICE] SUMMER CARS PARTY 2013


SUMMER CARS PARTY 2013


Największe Show motoryzacyjne w tej części Europy juz wkrótce!
7-8 września 2013 // Katowice Lotnisko Muchowiec



Emocjonująca rozrywka i zabawa
Już 7-8 września na lotnisku sportowym Muchowiec, odbędzie się siódma edycja SCP największego i najbardziej zaskakującego show motoryzacyjno-muzycznego w naszej części Europy. SCP to jedna z nielicznych okazji, aby zobaczyć tysiące zmodyfikowanych i sportowych samochodów w jednym miejscu, spróbować sił w zawodach na ¼ mili, wziąć udział w rywalizacji starannie wyselekcjonowanych samochodów o tytuł tuningowego numeru 1 w kraju, oraz zawodach car-audio. Nie zabraknie również wielu nowych atrakcji takich jak: Strefa Dream Cars oraz miasteczko Dakar. Ideą SCP jest emocjonująca rozrywka i zabawa, która wzbudza adrenalinę, dla tego poza wyścigami i pokazami będziecie mogli uczestniczyć w koncertach, spróbować skoku na bungee, skorzystać z wesołego miasteczka wziąć udział w zajęciach akademii bezpiecznej jazdy. SCP to przede wszystkim szybkie samochody, masa adrenaliny, znane twarze show biznesu i świata motoryzacji oraz ponad 50 tysięcy ludzi w jednym miejscu.
Muzyka, motoryzacja i zabawa – tak w skrócie można opisać tegoroczną imprezę.

Wśród głównych atrakcji przewidzieliśmy:
- Pokaz najpiękniejszych i najdroższych samochodów świata w specjalnej strefie Dream Cars
- Miasteczko Dakar: udział gwiazd Poland National Team w składzie – Przygoński, Czachor, Dąbrowski, Sonik, Kazberuk, Beaupre.
- Pokaz ratownictwa medycznego w wykonaniu grupy zabezpieczającej rajdy, wielka parada ciężarówek, quadów i buggy
- Akcja Special Car Project, czyli pierwsza w Polsce formuła oparta na popularnym „Pimp my ride”
- Pokazy driftu, stuntu oraz FMX (freestyle motocross) w wykonaniu najlepszych zawodników w Polsce
- Monster Truck Show, w czasie którego 3 potężne maszyny pokażą, co znaczy prawdziwa destrukcja (ponad 40 samochodów przeznaczonych do destrukcji!!)
- Koncerty największych gwiazd muzycznych, takich jak : Michael Mind Project, Robert M, Mirami i wielu innych
- Eliminacje Wojny Północ – Południe, jednego z najpopularniejszych cykli zawodów tuningowych
- Wyścigi na 1/4 mili (drag challenge) o tytuł najszybszego uczestnika Summer Cars Party w jednej z kilku przygotowanych kategorii
- Zawody Car Audio,
- Największy w Polsce zlot motoryzacyjny: samochody i motocykle - zarówno maszyny seryjne, jak i zmodyfikowane
- Strefa Oldtimes, w której znajdziemy zabytki zarówno rodzimej, jak i zagranicznej motoryzacji.
- Finał akcji prospołecznej "Wrzuć Bezpieczny Bieg”
- Akcja charytatywna fundacji "Mam Marzenie", w czasie której na dużej scenie spełnimy marzenia jej podopiecznych

Pokazy taneczne i koncerty: Michael Mind Project, Mirami, Robert M
W tym roku jak zawsze atrakcjom motoryzacyjnym towarzyszyć będą koncerty największych europejskich gwiazd muzyki popularnej. Na scenie Summer Cars Party pojawi się, m. in.: popularny niemiecki duet Michael Mind Project, który tylko w ciągu ostatnich pięciu lat wyprodukował aż 12 utworów, które trafiły na europejskie listy przebojów przy czym ich najnowsze wydawnictwa aktualnie znajdują się w czołówce klubowych list Europy. Specjalnie dla męskiej części publiczności wystąpi także ukraińska grupa Mirami, znana z przeboju „Seksulana”. Na życzenie naszej publiczności na scenie pojawi się również najbardziej znany polski producent muzyczny - Robert M.

Toi Camp po raz pierwszy na Summer Cars Party!
TOI CAMP Summer Cars Party 2013 (profesjonalne pole namiotowe) zostanie otwarty dnia 6 września (piątek) o godz. 12:00, zaś zamknięcie kempingu przewidziane jest na godz. 12:00 w poniedziałek 9 września. Koszt pola namiotowego za cały okres imprezy wnosi jedynie 60 PLN przy rezerwacji on-line. Więcej szczegółów:
http://www.summercarspart...cars-party-2013

Akcja Promocyjna: Patrol Summer Cars Party & Akcja Prospołeczna: Wrzuć Bezpieczny Bieg
W tym roku Summer Cars Party jest finałem akcji Wrzuć Bezpieczny Bieg zorganizowanej na terenie największych galerii handlowych w południowej Polsce. Specjalnie przygotowane na tę okazję stoiska mają za zadanie uświadomić odwiedzającym jak ważne są odpowiednie umiejętności oraz odpowiedzialność na drodze. Na stoiskach będzie można powalczyć w eliminacjach na symulatorach WRC (finał na SCP) oraz skorzystać z symulatora zderzeń. W ramach akcji rozdawane jest aż 2000 zaproszeń na imprezę oraz liczne gadżety. Od początku sierpnia akcja odbywa się w galeriach handlowych a w ramach patrolu pojawia się w najpopularniejszych i najgorętszych miejscach Śląska. Najświeższe info o patrolu można znaleźć na: http://www.summercarspart...ategoryevents/1 oraz www.facebook.com/summercars

Wśród pozostałych atrakcji proponujemy:
- Wesołe miasteczko o pow. 4000m2
- Rekordowo wysokie bungee
- Akademia bezpiecznej jazdy

Więcej informacji na www.scp.pl
Bilety juz w sprzedaży: http://www.summercarsparty.pl/sklep/bilety
Najświeższe Informacje o imprezie i patrolu, zdjęcia, ciekawostki motoryzacyjne i zapisy do zawodów: www.facebook.com/summercars i/lub www.scp.pl


Zapraszamy na największe święto motoryzacji w Polsce.
******
Kiedy: 07-08.2013
sobota: otwarcie bram 06.00, start imprezy: 12.00, koniec imprezy: 22.00
niedziela: otwarcie bram: 9.00, start imprezy 11.00, koniec imprezy 20.00
Gdzie: lotnisko sportowe Muchowiec //Katowice
Ostatnio zmieniony przez siemion_ Sro Lip 24, 2013 18:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 24, 2013 14:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 21:06   

W tym roku również planujemy pojawić się na kolejnej edycji Summer Cars Party. Więcej informacji o imprezie powyżej. Do 09.08.13 mamy czas aby oficjalnie zarejestrować Klub, podać liczbę uczestników i zakupić bilety w przedsprzedaży. Po tym terminie będzie tylko drożej :)

Koszt uczestnictwa to:

kierowca + pojazd - 20 zł / na dwa dni
pasażer 15 zł / na dwa dni

Dodatkowo każdy z Klubowiczów uczestniczący w imprezie otrzyma okolicznościową koszulkę oraz smycz na której będzie mógł zawiesić na czas imprezy klubową kartę członkowską.

Chętnych prosimy o dopisywanie się do listy. Szczegóły dotyczące płatności zostaną przesłane na pw.

Zapraszamy !!
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 21:06   

1. siemion_ - (2 osoby)
2. ................................
 
 
 
Stanuu 




Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 51

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 21:12   

1. siemion_ - (2 osoby)
2. Stanuu - (1 osoba)
3. ......................
_________________
Lepiej Jeździć Brytyjskim wynalazkiem niż Japońską zabawką.
Ostatnio zmieniony przez siemion_ Sro Lip 24, 2013 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Lip 24, 2013 21:22   

1. siemion_ - (2 osoby)
2. Stanuu - (1 osoba)
3. emes - (1 osoba)
4. ......................
 
 
 
Maverik 



Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 69
Skąd: Zabrze

MG ZR

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 01:39   

1. siemion_ - (2 osoby)
2. Stanuu - (1 osoba)
3. emes - (1 osoba)
4. Maverik -( kierowca plus pasazer- czyli 2 osoby )
5. ...........................
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 11:20   

1. siemion_ - (2 osoby)
2. Stanuu - (1 osoba)
3. emes - (1 osoba)
4. Maverik -( kierowca plus pasazer- czyli 2 osoby )
5. Dzieju - (2-3 osoby dzieci) czy bede ? na 100% nie wiem :/
6. ...........................
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 21:54   

a z noclegiem jak? klubowo czy każdy osobno ?
 
 
 
major 




Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 143
Skąd: Katowice/Mikołów



Wysłany: Pią Lip 26, 2013 17:10   

1. siemion_ - (2 osoby)
2. Stanuu - (1 osoba)
3. emes - (1 osoba)
4. Maverik -( kierowca plus pasazer- czyli 2 osoby )
5. Dzieju - (2-3 osoby dzieci) czy bede ? na 100% nie wiem :/
6. Major - (1 osoba)
7. ..........................
 
 
kasier 



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 2



Wysłany: Pon Lip 29, 2013 11:41   

Harry napisał/a:
a z noclegiem jak? klubowo czy każdy osobno ?


Nocleg jest indywidualny
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Czw Sie 01, 2013 22:39   

Zachęcam do dopisywania się do listy obecności na SCP

1. siemion_ - (2 osoby) - zapłacone
2. Stanuu - (1 osoba)
3. emes - (1 osoba) - zapłacone
4. Maverik -( kierowca plus pasazer- czyli 2 osoby )
5. Dzieju - (2-3 osoby dzieci) czy bede ? na 100% nie wiem
6. Major - (1 osoba) - zapłacone
7. ..........................
 
 
 
major 




Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 143
Skąd: Katowice/Mikołów



Wysłany: Sob Sie 03, 2013 23:46   

co tu taka cisza dzieje sie cos w temacie jesteśmy juz w klubach
http://www.summercarspart...uby-summer-cars
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Sie 06, 2013 23:56   

Czy to już pełna lista zainteresowanych promocją klubu na SCP 2013?
Na pewno nie :P

Zapraszamy do udziału - dopisujcie się do listy :)
 
 
 
Kamel 




Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 94
Skąd: Kraków

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 08:47   

1. siemion_ - (2 osoby)
2. Stanuu - (1 osoba)
3. emes - (1 osoba)
4. Maverik -( kierowca plus pasazer- czyli 2 osoby )
5. Dzieju - (2-3 osoby dzieci) czy bede ? na 100% nie wiem :/
6. Major - (1 osoba)
7. Kamel - (+ 1 osoba)
Ostatnio zmieniony przez Kamel Czw Sie 08, 2013 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
major 




Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 143
Skąd: Katowice/Mikołów



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 10:34   

Dokładnie co tak biednie od 10 aut sektor można rezerwować
 
 
haszczyc 



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 15:05   

:D
 
 
Elosia 




Dołączyła: 20 Kwi 2013
Posty: 20
Skąd: Zabrze



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 21:05   

Jako nowy forumowicz powinnam być z Wami, ale jak co roku stoję w sektorze VKP. Przyjdę w odwiedziny.

major napisał/a:
od 10 aut sektor można rezerwować

Owszem sektor od 10 aut, ale stać może np. 5. Z tego się nikt nie rozlicza ani nie płaci.
To tylko dane dla organizatorów żeby mieli wiedzę jak duży plac dla danego klubu szykować.
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 21:30   

Zapisanych zapraszam do lektury PW i podjęcie kroków tam opisanych :P

1. siemion_ - (2 osoby) - zapłacone
2. Stanuu - (1 osoba)
3. emes - (1 osoba) - zapłacone
4. Maverik -( kierowca plus pasazer- czyli 2 osoby )
5. Dzieju - (2-3 osoby dzieci) czy bede ? na 100% nie wiem
6. Major - (1 osoba) - zapłacone
7. Kamel - (2 - 3 osoby) na 90%
 
 
 
major 




Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 143
Skąd: Katowice/Mikołów



Wysłany: Czw Sie 08, 2013 14:50   

Elosia napisał/a:
Jako nowy forumowicz powinnam być z Wami, ale jak co roku stoję w sektorze VKP. Przyjdę w odwiedziny.

major napisał/a:
od 10 aut sektor można rezerwować

Owszem sektor od 10 aut, ale stać może np. 5. Z tego się nikt nie rozlicza ani nie płaci.
To tylko dane dla organizatorów żeby mieli wiedzę jak duży plac dla danego klubu szykować.

no moze tylko na
stronce z rezerwacjami minimum rezerwacji jest 10 autek i wiem ze chyba od 4 lat tak jest ze minimum na 10 aut trzeba było rezerwować tak było w zeszłym roku bo rezerwowałem z Roverków a w poprzednich latach z VU;)
 
 
Elosia 




Dołączyła: 20 Kwi 2013
Posty: 20
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Sie 08, 2013 21:44   

major napisał/a:
minimum rezerwacji jest 10 autek i wiem ze chyba od 4 lat tak jest ze minimum na 10 aut trzeba było rezerwować

Dokładnie. Rezerwując sektor trzeba podać ilość aut. Organizator przewiduje, że sektor jest na minimum 10 aut, a ile dany klub aut postawi to już jego sprawa.
Jak będzie większy to można wtedy ładnie autka wyeksponować.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink