Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 25] Walka z pompą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 25] Walka z pompą
Autor Wiadomość
Cezool 



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Piła



Wysłany: Wto Sie 20, 2013 12:31   [Rover 25] Walka z pompą
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam wszystkich i proszę o pomoc, mianowicie walcze z pompą już 2 tygodnie i dalej roverek nie pali zostawiłem go w renomowanym serwisie wymienili pompe na inną tą co zamówiłem ale nie potrafią sie połączyć z komputerem więc kupiłem 2 komputer i tez brak komunikacji na gniezdzie ODB2 zamiast 12V jest 3,3V więc podpinali się wprost do komputera po pinach z reve rovera 25 i z innych schematów i nic nie pasuje czy może ktoś na forum ma jakiś inny schemat podpiecia sie do kompa albo może ktoś ma jakąś porade co mam zrobić żeby komputer się połączył z programem z góry dziękuje za odp.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 20, 2013 12:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 20, 2013 13:54   

po 1 czym sie podpinają ? po 2 bardzo renomowany serwis to musi byc :lol:
po 3 rozrzad dobrze ustawiony ? po 4 po co wymieniales pompe , po 5 moze zapowietrzony sproboj odpalic na plaka.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 20, 2013 14:24   

Jaja beda jak sie okaze że pompa była dobra :roll: .
 
 
 
Cezool 



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Piła



Wysłany: Wto Sie 20, 2013 15:22   pompa walka

na pyt 1 podpinał sie komputerem boscha po 2 niby renomowany sewis boscha po 3 rozrząd na pewno dobrze zapięty po 4 wymieniłem pompe bo w starej palił tranzystor bo go wymieniałem osobiście po 5 odpowetrzył dobrze bo na plaka palił
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 20, 2013 15:31   

sprawdzic czy paliwo sika na wtryskach

[ Dodano: Wto Sie 20, 2013 16:31 ]
check sie swieci ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 20, 2013 15:37   

Cezool, najgorsze co mozna to isc do serwisu boscha :/ u mnie ma najgorsze opinie np w powiatowym miescie właśnie serwis boscha a ceny 3-4x takie jak gdzie indziej :/
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Sie 20, 2013 17:26   

Też nie raz "walczyłem z pompą" ;)
A tak na poważnie to popuść przewody na wtryskach i zakręć rozrusznikiem tylko zabezpiecz co nieco jakimiś szmatami silnik, powinno upaćkać paliwem nawet maskę jeżeli tak będzie następne co zostaje do sprawdzenia to kąt wtrysku.
 
 
Cezool 



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Piła



Wysłany: Sro Sie 21, 2013 14:21   

Chłopaki to wszystko zostało zrobione już dawno temu wtryki popuszczone bo to była pierwsza czynność potem było trzymane palcem by sprawdzić ciśnienie czy odgina palec czy nie kontrolka check zapala sie na chwilek i zaraz gaśnie ustawienie rozrządu i kąta wtrysku bardzo dobre bo po wymianie tranzystora w starej pompie jeszcze lepiej auto jeżdziło więc na nowej pompie to samo ustawienie zastosowane ale co z tego jak nie odpala samodzielnie auto i nie mozna sie połączyć z komputerem czy przez odb czy przez szpilki nie łączy sie i dla tego nie potrafią mi powedzieć co sie stało jutro wchodzi elektryk i czekam na efekty może coś wymysli z instalacja ale już naprawde mam dosyć tego auta
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sie 21, 2013 22:01   

Cezool napisał/a:
ustawienie rozrządu i kąta wtrysku bardzo dobre

Skąd to wiesz, skoro silnik nie odpala?

Z Piły masz 3 kroki do PHJOWI, Jak nie ma Cię kto zaholować, to laweta Cię mniej wyniesie niż eksperymenta renomowanych serwisów ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 22, 2013 11:01   

A może masz upaloną masę w komputerze? Podłącz "-" do obudowy i sprawdź czy zapali.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 22, 2013 11:34   

jakby byla spalona masas to krecily by sie wiatraki i nie swiecil check wogole
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Cezool 



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Piła



Wysłany: Czw Sie 22, 2013 13:24   

wiem ze rozrząd był ustawiony poprawnie bo po wymiane tranzystora w pompie auto jezdziło lepiej tylko tyle że zrobiłem 100km i to samo ponownie spaliło tranzystor więc zakupiłem nowa pompe znaczy urzywana co z tego jak teraz wogóle nie odpala a co do masy to specjanie porobiłem 2 nowe kable do klemy i do kompa osobny bo podejrzewałem tez ze może miec to wine a macie może jakiś schemt podłączenia się do kompa bo magicy twerdza że te schematy nie pasują nie wiem skąd oni mają swoje schemty ja im dałem osobiście schemat podłaczenia z reva rovera.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 22, 2013 13:42   

Cezool, schemat podlaczenia do kompa? ee w jakim sensie, wtykasz wtyczke i gra
 
 
 
Cezool 



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Piła



Wysłany: Czw Sie 22, 2013 14:08   

wtykasz wtyczke na gniazdo ODB a tam zamiast 12V jest 3,3V i brak komunikacji więc czy macie jakiś schemat podłączenia sie pod główny komputer przez igły bo magicy twerdzą ze te co mają to nie pasują
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 22, 2013 14:13   

Cezool, no raczej nikt nie bedzie mial lepszych schematów niż w rave :roll: .
 
 
 
pavelj 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 52
Skąd: k/Lublina



Wysłany: Pią Sie 23, 2013 18:29   

Jaki masz sterownik w pompie??
VP44 / VP30 / VP29
Może jest jakiś inny sterownik.
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Pią Sie 23, 2013 22:03   

Jak palcem można sprawdzić ciśnienie? Jaja sobie robią? Palcem nawet 2 MPa nie utrzyma a tam musi być z 10 razy tyle. Zmień serwis na mniej renomowany. Między którymi pinami na OBD jest 3,3V?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [ROVER 214i 8v 97] Walka z płynem chłodniczym
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 41 Pon Maj 19, 2008 12:03
strala1
Brak nowych postów [R200] cieknie z pokrywy walka rozrzadu
grzes74112 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Lis 08, 2011 10:12
wachu990
Brak nowych postów [220] problem i wieczna walka z kątem początku
jaro12345 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Maj 26, 2012 12:25
jaro12345
Brak nowych postów [Rover 214 Si 16V] pompa paliwowa ??
eby1991 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Maj 12, 2011 14:09
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink