Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Czy ktoś może miał do czynienia z poduszkami (wkładami) firmy TEDGUM.
Jak się spisują?
Z tego co udało mi się wyczytać to opinie na forach są różne. Niektórzy twierdzą że są za twarde i nie zdają egzaminu gdyż przenoszą wibracje na karoserie.
Gdy miałem corollę, kolega z Toyota Forum Techniczne montował poduszki od tego producenta do Cariny i był zadowolony, zarówno co do jakości jak i ceny... Pamiętam że jeszcze kilka innych osób też je zakładało do swych aut i generalnie nie było jakiś utyskiwań.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Czy ktoś może miał do czynienia z poduszkami (wkładami) firmy TEDGUM.
Jak się spisują?
Ja mam od nich prawą poduszkę silnika w K16 1.8. Oryginalnie była olejowa, ta jest zwykła ale zdaje egzamin. Alternatywą w tamtym czasie była tylko używana więc się nie zastanawiałem .
szukam nowej poduszki silnika tzn gruszki olejowa znalazłem ją na stronie TEDGUM http://tedgum.pl/sklep/pr...roducts_id=3340 problem polega na tym że oni jedynie za tą cenę regenerują poduszkę i po tej regeneracji nie jest ona już olejowa pytanie jest sens regenerować ? wie ktoś gdzie w Polsce zakupie za rozsądne pieniądze nową bądź w bardzo dobrym stanie taka poduchę
Ja prędzej bym dziada sprzedał niż walczył z tymi poduszkami. Brak słów. Każdą jaką by nie wsadził to już nie to samo co oryginał. A potem patrzysz tu coś odłazi, tam coś odpada itp. a wsio od drgań. Ja olałem temat ile można.
szukam nowej poduszki silnika tzn gruszki olejowa znalazłem ją na stronie TEDGUM http://tedgum.pl/sklep/pr...roducts_id=3340 problem polega na tym że oni jedynie za tą cenę regenerują poduszkę i po tej regeneracji nie jest ona już olejowa pytanie jest sens regenerować ? wie ktoś gdzie w Polsce zakupie za rozsądne pieniądze nową bądź w bardzo dobrym stanie taka poduchę
Zacznę od tego że mam automatyczną skrzynię biegów, od soboty jestem posiadaczem wkładu tedgum, miałem wibracje na oryginalnej poduszce przy ustawieniu skrzyni na P, D i R na postoju (D, R - wciśnięty hamulec) oraz podczas jazdy przy zakresie obrotów ok 1700-1900. Po wyjęciu oryginalna duża poduszka wygląda bardzo dobrze (jest sucha), małej nie wyjmowałem (jest zalana olejem). Po zmianei na tedgum nadal mam wibracje ale troche inne tzn.:
1. przy ustawieniu skrzyni na P - praktycznie brak wibracji
2. przy ustawieniu skrzyni na R - minimalne wibracje
3. przy ustawieniu skrzyni na D i wciśniętym hamulcu - bardzo duże wibracje praktycznie całego auta
4. przy toczeniu się - brak wibracji
5. przy delikatnym przyspieszaniu - brak wibracji
6. przy kickdownie lub dynamicznym przyspieszaniu - duże wibracje "podłogi" ale nie przenoszą się na kierownicę czy inne elementy wnętrza
Wydaje się że oryginalna poducha była bardziej miękka - silnik przy wciśniętym hamulcu i ustawieniu skrzyni D mocno pochylał się do przodu, na tedgumie pochylenie jest mniejsze zatem poducha jest twardsza ale takie usztywnienie powoduje bardo duże przenoszenie wibracji, skutecznie sprowadzając limuzynowatość r75 do poziomu ursusa w ubogiej wersji.
Dzięki cierpliwości Sash997 zrobione zostały 4 próby ustawienia poduszki (różne konty ustawienia gumy) wybrany został optymalny.
Proszę o jakieś porady może do automatów powinny być stosowane inne poduszki niż do manuali w końcu skrzynia cięższa o ok 50kg, automat próbuje od razu jechać zatem postój na D możliwy jest tylko po wciśnięciu hamulca - co prawda obroty to ok 650-700rpm ale silnik ciągnie więc poducha się "napina".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum