Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400/R45/MG ZS] Szukam zdjęć/info montażu LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400/R45/MG ZS] Szukam zdjęć/info montażu LPG
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 18:37   [R400/R45/MG ZS] Szukam zdjęć/info montażu LPG
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam,

jak w tytule poszukuje chętnych żeby powstawiać mi kilka zdjęć z waszych instalacji LPG jak tytuł sam tematu mówi :)

Glownie mi interesuje jak to wygląda od spodu kola zapasowego i w środku jak jest butla zamocowana. Jeszcze było by jakoś fajnie dostać foty jak to wygląda jak się ma wlew gazu przy korku paliwa, miejsce parownika oraz prowadzenie wężyków do komory silnika :wink:

Aha i jeszcze jak by się dało kila info dostać jaki zbiornik macie, jaki reduktor, wielozawór i jak wygląda podłączenie reduktora.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 18:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 10, 2013 07:31   

Remi, wczoraj ogarniałem grubiej temat LPG do diesla i tam filozofia montażu jest chyba nieco inna niż w bence...



A zabawa przez firmy jest cholernie droga- na Landzie spalającym normalnie 13 litrów ropy zwrot kosztów był tam bodajże po 27 miesiącach.
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 10, 2013 08:41   

Temat Diesla i LPG jest mi znany i jest podobny jak w benzynie tylko ze bardziej prosty. Mi tutaj nie chodzi o oszczędności nie po to montuje to ;)

Dobry system jest taki z czujnikiem temp spalin i chce to jeszcze rozbudować o czujnik ciśnienia doładowania :neutral:



Niestety wiele tych firm jakoś nie sprzedaje samych sterowników :P Wiec trzeba będzie samemu zmontować coś.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
DENIZOTAC 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 11, 2013 12:27   

Ok Porobię ci fotki (więcej) ja mam świeży gaz Stag 4 AC butla w kole wlew obok paliwowego cały się zmieścił ;)



_________________
ROVEREK 416
http://forum.roverki.eu/v...p=786617#786617
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 11, 2013 23:31   

DENIZOTAC, Dziękuje dobre foty i kurcze tam gdzie masz parownik jak mam filtr paliwa :mrgreen:

Ten zawór do tankowania to jest już cały, gdzie się pistolet zakłada, czy trzeba coś dokręcać przy każdym tankowaniu, bo takie coś tez widziałem :?: :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 05:40   

jest caly - ja tez mam tak samo - super sprawa. Nic nie dokręcasz i nie widać ze masz instalacje

[ Dodano: Czw Wrz 12, 2013 06:40 ]
przełącznik gazu tez mam w tym samy miejscu, jest pod reka chociaż sie z niego nie korzysta. Jedynie co to nie widac ile diodek sie świeci bo kierownica zasłania podczas jazdy i trzeba sie wychylać
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 07:12   

Ja mam parownik tu, gdzie widać :mrgreen: Przełącznik gazu w tym samym miejscu.
Wtedy jeszcze miałem pojedyncze wtryskiwacze, ale w międzyczasie któryś zaczął popuszczać :mrgreen: i wymieniłem na listwę.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 10:54   

gregor13, Jaka ty miałeś instalacje, To złote kolo banatu oleju to jest jakiś pod czwórnik :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 11:57   

To był filtr, z którego szły cztery węże do wtryskiwaczy. Teraz mam inny filtr, z którego idzie jeden wąż do listwy. Komputer Agis, parownik Skorpion, a listwa to prawdę mówiąc nie wiem (wtryski były Apis).
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 12:20   

Kurcze nie wiem gdzie to u siebie upchnąć ten redutkor :cry:



Po prawej stronie zero miejsca na co kol wiek :wink: Będę musiał chyba kupić sobie jakiś parownik i wypróbować albo może pojadę do jakiegoś zakładu LPG niech mi założą cala instalacje :razz:

Jeszcze zapytam jakie duże (ilu litrowe) butle gazu macie w kole zapasowym :?:

[ Dodano: Czw Wrz 12, 2013 13:20 ]
Myślę zamontować dwa wtryskiwacze i wpuścić je od razu do prezplwyki :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 12:35   

u mnie jest 43l
 
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 12:46   

U mnie 42 l.
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 14:57   

http://sklep.car-gaz.pl/solaris-diesel-c-1.html

Remi, aleś Ty leniwy... :mrgreen:

Jeśli nie dla ekonomii to dla czego to montujesz? Osiągi czy większa elastyczność czy coś jeszcze?
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 15:18   

gammathough, Widziałem to ale mnie jeszcze nie pogięło tyle płacić za to :mrgreen: prawie tys złotych za sterownik który potrafi mniej niż od benzyny :roll:

Rzeźbić potrafią na klientach. Za to kwotę mam cala instalacje bez tego sterownika :mrgreen: A po drugie jest to do ciężarówek i ich system trochę stary :wink:

Poczekam jeszcze chwile a jak nie się odpali Arduino i się napisze program do sterowania :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 15:58   

Jak by co to u Ciebie też to ogarnę... Wkrótce się okaże że przyjadę do Ciebie cały tjuning robić jak do Polszy wpadniesz :mrgreen:

No ale kwestia zasadnicza- robisz to dla ekonomii czy innych powodów?
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 19:02   

gammathough, Ekonomia jest na ostatnim planie choć minimalnie liczę możne na 10 % oszczędności czyli cale nic :P Choć nawet jak bym mógł zrobić już 100km więcej na jednym baku to bym był happy :razz: U mnie jest ta zaleta ze ja w 80% robię tylko długie trasy czyli jak jadę to 3/4 baku nie ma za jednym razem. Trzeba to po prostu wypróbować .

Ale głownie chce to założyć ze względu na przyrost mocy i momentu :mrgreen: Zobaczmy czy za pomocą LPG i VNT się dojdzie do 200KM :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 19:41   

Remigiusz, uważaj na spalanie stukowe... Nawet Twój diesel tego nie przetrzyma na dłuższą metę.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 20:33   

ADI-mistrzu, Przy malej ilości nie ma spalania stukowego :wink: Wiem o tym ze to nie przetrzyma żaden silnik :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
DENIZOTAC 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 16, 2013 18:40   

Remigiusz,
Masz Kliknij sobie Rover i masz xd ;)
http://www.autogaz-busko..../content/start/
Reduktor Parownik w instalacji Stag jest bardzo mały prawie połowę mniejszy niż u kolegi w roverku 400 instalacja BRC


[ Dodano: Pon Wrz 16, 2013 19:40 ]

_________________
ROVEREK 416
http://forum.roverki.eu/v...p=786617#786617
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 16, 2013 20:30   

DENIZOTAC, Dzieki :) Bylem dziś na szrocie i maja akurat autko z cala instalacja i taki fajny mały parownik AC był oraz funkiel nówka butla prawie :mrgreen: Kupiłem tylko elektrozawór sobie :mrgreen:

Dobrze wiedzieć ze staga jest mały parownik :razz: Choć myślę ze lepiej zainwestować w nowy parownik. Choc jak na moje próby na razie wystarczy my elektrozawór :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] szukam mechanika
gawron31 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Lut 05, 2013 13:16
tronsek
Brak nowych postów [R400] Szukam schematu ukł. kierowniczego
adamah Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Paź 07, 2008 20:21
Gość
Brak nowych postów [R416] Jak rozwiązać problem montażu alufelg?
mielony22 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Maj 04, 2008 22:46
sTERYD
Brak nowych postów [r420di,1999r.] potrzebuje kilka zdjęć silnika 77kw
skocki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Cze 08, 2009 18:44
szoso
Brak nowych postów [R416] Info o aucie, wolne obroty, rozrząd
irena Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Mar 03, 2009 09:53
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink