Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 16:27 [R75] Problem z silnikiem podczas hamowania
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
witam
mam taki problem z moim roverkiem ze podczas hamowania obroty spadaja do 400-300 i lubi zgasnac. mechanik,elektryk rozkladaja rece.mial ktos cos takiego??
tempomat posiadam ale mi nie działa już od 2 lat gdyż mechanik podczas wymiany sprzęgła go nie podpiął, a obroty spadają na zimnym jak i ciepłym silniku. zarówno jak hamuje z wbitym biegiem jak i na luzie. wiec problem tempomatu ( sprzęgła) eliminuje. a dzieje sie tak od 3 tygodni, po tym jak auto stalo nieuzywane przez lipiec sierpien.
mechanik podejrzewal ze padl czujnik cisnienia mieszanki powietrza (wymienil go) i od razu odpioł przewód od czujnika do EGR i troche sie poprawiło. Tzn. jak auto stoi przez noc i rano nim jade to wszystko ok. ale jak postoi potem z 2-3h i ponownie nim jade to kazde hamowanie na czerwonym, za innym autem, skret konczy sie spadkiem obrotow a nawet zgasnieciem.
Ostatnio zmieniony przez mironh Czw Wrz 26, 2013 20:38, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 16:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie otwieram tematow bo taki mam kaprys czy chce nabic ilosc postow tylko robie to po to bo mam problem wiec osoby ktore wiedza co jest powodem takiego stanu rzeczy prosze o udzielenie informacji
Jak już Ci się nie chce szukać, to chociaż opisuj tematy wyczerpująco...
Słowo "problem" może dotyczyć wielu zagadnień.
Popraw temat.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
przed chwila dostalem od mechanika telefon i sie dowiedzialem ze czujnik cisnienia ukladu wtryskow wkrecany do listwy ukladu wtrysków szwankuje i dali jakis inny dla sprawdzenia i problem ponoc znikl ale moc spadla. jak myslicie dobrze zdiagnozowali usterke?
Miałem identyczny problem tylko że z innym autem gasł przy homowaniu a potem nawet na wolnych obrotach, okazało sie wadliwe serwo hamulcowe. Po wymianie silnik pracował równo nie szrpał ładnie przyspieszał i przestał gasnąć.
miałem tak sam problem i nie mogłem dojść co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. W między czasie szwankująca już trochę pompka sprzęgła padła doszczętnie, po wymianie pompki spadanie obrotów podczas hamowania zniknęło i wszystko z obrotami jest ok, nie wiem czy może to mieć jakiś związek ale nic innego przy silniku nie robiłem.
tempomat mam odpiety od roku po tym jak cale sprzeglo robilem bo (pseudo) mechanik zapomnial go podpiac a pozniej nie mialem czasu zeby do kogos jechac zeby go z powrotem podpiac.ale sie nic nie dzialo dopiero takie falowanie obrotow teraz wyszlo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum