Forum Klubu ROVERki.pl :: 2" UP Strzemo - MG ZR 160 - Projekt zabawka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
2" UP Strzemo - MG ZR 160 - Projekt zabawka
Autor Wiadomość
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 16, 2013 20:03   

Będą podejmowane próby przestrojenia oryginalnego kompa ;)
Jeśli nie to EcuMaster.
+ Mody wypisane u góry ulegają małemu okrojeniu. Chcę jak najszybciej ogarnąć auto z małymi modyfikacjami i zacząć zbierać kasę na zabawy na poważnie. Są pomysły na naprawdę gruby projekt prawdopodobnie pierwszy taki w ogóle. Problem polega tylko na funduszach które potrzebne byłyby gigantyczne ale zobaczymy ile uzbieram w pół roku.

Jutro auto jedzie na instalacje foteli, dolotu, wycięcie kata i planowanie mapy. Za jakiś tydzień pofotografuję ;)
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 16, 2013 20:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 21, 2013 07:28   

zdradzisz co to będzie? ;>
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
toksyn 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 388
Skąd: Gdańsk

MG ZR

Wysłany: Sob Gru 21, 2013 10:38   

wariat :D czekamy czekamy!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Nie Gru 22, 2013 15:08   

Więc tak, jak na tą chwilę prowadzona jest rzeźba co do mocowań foteli i pasów, spawana jest gródź na filtr powietrza, jest cięta dziura w zderzaku (w siatce) na CAI, będzie doprowadzone powietrze ze zderzaka do grodzi kominem, jest !@!$# cała instalacja klimatyzacji spod maski, wycięty katalizator, pisana mapa. Oprócz tego 2 poduszki pod silnikiem domagały się wymiany tulei i będą walcowane tylne nadkola.
Wykłócam się z Mateuszem który zajmuje się głównie samochodem że filtr paliwa jest mi niepotrzebny ale coś kręci nosem ^^
Trzeba będzie jeszcze trochę poczekać ale jak auto wyjdzie wpadną pomiary z driftboxu z hamowni i fotki na całym setupie.
Póki co największym problemem o dziwo okazały się fotele. Wyszło trochę za wysoko więc szyny będą obniżone na maksa, oprócz tego cały czas coś mi nie pasuje, jestem zbyt pedantyczny.
Pasy na elektrozwijaczach będą na stałe działały jak normalne pasy. Będą się wysuwały i chowały i zakleszczały przy dużym szarpnięciu, ale dołożony zostanie knefel odcinający elektrykę i blokujący pasy na stałe żeby działały jak 4 punkty.
Póki co zszedłem kolejne 40 kilo na tym co wyrzucam z auta ^^

_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 23, 2013 09:59   

projekt rzeźnia, ciekaw jestem ile uda Ci się wydalić zbędnych kg i co tam masz na myśli z modami :) powodzenia
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 23, 2013 15:58   

Strzemo napisał/a:
Póki co zszedłem kolejne 40 kilo na tym co wyrzucam z auta ^^

Póki co to nie wiadomo ile zszedłeś bo wyjmujesz jedno, wkładasz drugie.
Wjedź na wagę wtedy będziesz wiedział ile waży gablota, nie zapomnij o ilości paliwa bo to też ma znaczenie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pią Sty 17, 2014 02:59   

Póki co umiem obslugiwac wage, ogarniam prosta matematyke i jedyna rzecza jaka wstawilem to rollbar. Za jakis czas wstawie fotki auta na wadze.

[ Dodano: Pią Sty 17, 2014 02:59 ]
2" UP :
Zdjęcia z dzisiaj z wagi. Fotki całego auta z fotelami i innymi duperelami po weekendzie, czekam na dobrą pogodę i chwilę czasu na podjechanie na myjnię.

Auto jest po remapie silnika na seryjnym komputerze, moc podniesiona o 15% w generalnym całkowitym zakresie, jakaś hamownia i driftbox na bank się pojawi ;)
Wydech na środkowym i końcowym przelocie, dolot w grodzi z aluminium, rura aluminium stożek którego zdjęcia wcześniej wrzucałem. Wyrzucona końcowo cała klimatyzacja, założone recaro i pasy. Przerobione 2 poduszki pod silnikiem na twardsze i trwalsze ale nie poliuretan (przysposobione i przerobione z jakiegoś volvo).
Generalnie efekty są mocno odczuwalne. Auto jest zrywniejsze, pierwsze trzy biegi idą naprawdę równo.
Najbliższe plany to pewnie jakieś zabawy z felgami i oponami (mam trochę szatański plan z szerokością felgi i poszerzeniami ale zobaczymy, boję się że zrobi się za duży klocek pomimo lekkiej felgi) i na pewno maska z carbonu.

Cheers!
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 18, 2014 12:15   

Wrzucaj up'y w swoich postach, łatwiej się to czyta ;)

Waga kozacka, 1tonka :D a skad wiesz o ile poprawa mocy bez hamowni? te 15%? może jakiś onboard jak to sie odpycha? super, że dłubiesz! bardzo lubie tu zaglądać ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 20:11   

Też lubiłem tutaj zaglądać. Miałem zamieścić najnowsze aktualne zdjęcia.
Świeże z dzisiaj.

_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Pon Sty 20, 2014 20:21   

ożesz w mordę a zapowiadało się b.ciekawie :-| co się stało ?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 20:39   

:/
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bioly 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 226
Skąd: Wierzawice

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 20:40   

o fu*k jak to się stalo ?
 
 
toksyn 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 388
Skąd: Gdańsk

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 21:44   

:(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 22:18   

masakra, w dupaka czy czołówka?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 22:53   

:| Kurde :( Wiem co czujesz kolego.... i to całkiem na świeżo bo w wigilię miałem zdarzenie. Jak to się stało?
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 23:33   

ała :/ Tobie sie nic nie stało?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 20, 2014 23:57   

Wyprzedzałem w miejscu w którym nie powinienem był tego robić + warunki pogodowe + wcześniejszy odcinek tej drogi ma naprawdę głębokie koleiny.
Za ślisko, zarzuciło dupą raz, drugi, złapałem krawężnik, przysadziłem w płot ... mur z cegieł którego tutaj nie widać i wyrzuciło mnie do tyłu. Jak teraz tak to kalkuluję to pomimo że jechałem jakieś 50-60 impet musiał być spory skoro auto przejechało tyłem na blokowanych przednich kołach jakieś 7 metrów.
Nikomu nic się nie stało, ale po tej akcji wiem jedno, pasy szelkowe są niesamowicie bardziej bezpieczne od zwyczajnych. Nie wyleciałem z fotela, utrzymało mnie w miejscu nic nawet mnie nie boli, może trochę głowa ale to inna bajka.
Nie wiem co będzie dalej, rozwalone podłużnice, popękane kielichy, zawieszenie z przodu nie istnieje, opony są poszatkowane, jutro będę oglądał w jakim stanie jest silnik i modlę się żeby był cały.
Boję się że chcąc nie chcąc ze względów finansowych będę musiał się pożegnać z marką. Na fotele, pasy i klatkę mam kupca z miejsca. Rzeczy typu zderzak tył, klapa progi i wszystko co nie zostało zniszczone może też znajdą się jacyś chętni, ale jako student średnio mogę sobie pozwolić na jakieś grube inwestycje.

Tak generalnie to przyjebałem w to
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 00:14   

co do pasów szelkowych świętą rację masz !! ! Ja przywaliłem w coś podobnego. Niestety miałem pasy fabryczne. Poduszka coś pomogła ale nie uniknąłem obrażeń. Mija miesiąc i wciąż mnie boli kark i cały bark. sądząc po zniszczeniach nie było szybciej w momencie kontaktu jak 60 km/h. Pozdrawiam i życzę powrotu do grona posiadaczy ROVERKÓW.
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 07:14   

jak motor zdrowy, kupic tanio bude ZR i przerzucić graty ;) mimo wszystko, przywaliłeś w solidny murek, a nic Ci nie jest ;) to najważniejsze ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Wto Sty 21, 2014 10:40   

oo fck, szkoda bo tak mi się mody podobały
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink