Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2003
Nie chce już zamęczać pytaniami poprzedniego właściciela (pozdrawiam PAT'a - klubowicze pewnie go dobrze znają więc postanowiłem napisać tutaj.
Wyszukiwarka niewiele pomaga
Przydała by się wymiana tłumika, bo przyrdzewiały rury na kolankach i sądzę, że zimy nie przetrwają. Jest stosunkowo głośny na środkowym.
1. Czy tłumik środkowy z ZR'a 160 jest taki sam jak w 105? Mogę śmiało kupić i zamontować? W RAVE rysunki środkowego są identyczne.
2. Jak głośny jest wydech ten z polecanego kompletu
przez użytkownika ceremony? W ogóle moglibyście poradzić jaki kupić? Temat sprzed trzech lat....
3. Silnik jest zalany Castrolem 5w30! Kelekocze nieźle Zalecany jest 10W40. Wymiana (i tak wkrótce mnie czeka) na 5W40 dobrej marki ściszy nieco pracę?
I czy przepłukiwać jakimś dobrym preparatem przed wymianą?
4. Jeśli podczas hamowania słychać ocieranie w jednym punkcie obwodu koła/tarczy (prawe przednie koło), a mechanik po oględzinach stwierdził, że wszystko jest w porządku, olać to i do przodu? (oczywiście z jednoczesną zdroworozsądkową obserwacją). Im mocniej tym głośniejsze ocieranie. Koło się nie grzeje po jeździe. Klocki i tarcze wymienione niedawno przez poprzedniego właściciela. Układ odpowietrzony i wymieniony płyn hamulcowy.
5. Upewnijcie mnie czy w każdym ZR'ze pedał hamulca łapie tak głęboko? Gdzieś na forum czytałem, że owszem. Może to kwestia regulacji? Wkrótce odpowietrzanie ale do tego czasu będę niespokojny. Bardzo dobre hamulce to u mnie podstawa i chciałbym takie w ZR'ze.
6. Dalej hamulce. Jakie są realne szanse na tarcze z tyłu, kiedy w stock'u bębny?
7. Sprzęgło. Wymienione na nowe przez PAT'a. Wiem tyle, że na lince. Można jakoś sprawić, żeby lżej chodziło i łapało bez luzu po naciśnięciu? Jeśli to przypadłość linki to luz. Oczywiście robota we własnym zakresie. W tej chwili mam ok 2 cm luzu po naciśnięciu i dopiero łapie. Podobnie z pedałem gazu tylko, że tu z 1-2 cm i też ciężko chodzi.
Wiem, autko ma 10 lat i czego oczekuje ale jakoś po niespełna miesiącu jazdy nie umiem się przyzwyczaić i nie puszczam sprzęgła płynnie tylko jakby skokowo (bo chyba za ciężko chodzi) i też potrafię wkręcić na 3k rpm zanim puszczę całkowicie sprzęgło, które też dodatkowo jest 'wysokie'. Z każdym dniem jest coraz lepiej ale wystarczy, że przesiądę się do swojego ze służbowego gdzie jest hydrauliczne i znów problem
8. Jakiś sposób na zaparowaną tylną szybę? Nawiew na maksa, a i tak jest problem...
9. Jakiś dobry mechanik ZR'ków na śląsku? Studiuję RAVE'y i co zepsuję to moje jednak na początku chciałbym, żeby ktoś doświadczony go macał jeśli już trzeba...
10. Trzeba być klubowiczem, żeby mieć dostęp do RAVE? Login i pass z forum nie podchodzi.
Pytania laika ale czego oczekiwać? ZR miesiąc w moich rękach i jeszcze jako pierwsze własne autko. Proszę o wyrozumiałość.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Lis 15, 2013 11:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 14, 2013 23:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
2. Ty wiesz ile ten wydech kosztuje? na stronie masz do wyboru wersje 160 lub wszystkie wersje benzynowe bez 160
8. masz guzik do ogrzewania tylnej szyby
10. cofnij date w komputerze 10 lat wstecz
Jak odpalić to wiem. Co więcej spróbuję ją złamać. Więcej w tym wątku.
Chodzi mi o to, że jestem zarejestrowany na forum, a mimo to z portalu pobierać nie mogę. Nie podchodzi login i hasło.
Cytat:
2. Ty wiesz ile ten wydech kosztuje?
A mówiliście, ze ceny porównywalne z innymi markami Chodziło o Lexusy? <taki dżołk>
Cytat:
8. masz guzik do ogrzewania tylnej szyby
No jest tylko, że była wymieniana i jakoś nie na wszystkich liniach grzeje Przeżyję
1. Czy tłumik środkowy z ZR'a 160 jest taki sam jak w 105? Mogę śmiało kupić i zamontować? W RAVE rysunki środkowego są identyczne.
Z tego co wiem 1.8VCC ma 60 mm, a 1.4 55 mm średnicy wydechu, wiec nie będzie pasować.
NoPE napisał/a:
3. Silnik jest zalany Castrolem 5w30! Kelekocze nieźle Zalecany jest 10W40. Wymiana (i tak wkrótce mnie czeka) na 5W40 dobrej marki ściszy nieco pracę?
I czy przepłukiwać jakimś dobrym preparatem przed wymianą?
Ja bym zalał 10W40 Valvoline lub liqui moly.
NoPE napisał/a:
6. Dalej hamulce. Jakie są realne szanse na tarcze z tyłu, kiedy w stock'u bębny?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum