Forum Klubu ROVERki.pl :: [620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!
Autor Wiadomość
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

  Wysłany: Pon Lis 04, 2013 21:19   [620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam od niedawna jestem właścicielem r620ti przeznaczonego na swapa do zr

problem polega na tym że po rozgrzaniu puchną mi węże od układu i podnosi się poziom plynu w zbiorniczku, mam nadzieje ze to nie uszczelka (korek podmieniony na sprawny i dalej to samo)

dodam że termostat jest walnięty bo nie trzyma temperatury w czasie jazdy i wolno sie nagrzewa dopiero karton w chlodnicy cos pomaga.

drugi problem to taki że obroty nie z chodzą poniżej 1100 obojetnie czy zimny czy rozgrzany

i to by było na tyle reszta hula ok.

Proszę o pomoc dzięki!
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 04, 2013 21:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 05, 2013 18:48   

To że się podnosi ilość płynu w zbiorniczku to normalne. Układ masz szczelny? Jak odkręcasz korek to słychać syczenie?

Obroty to długa historia. Zacznij od sprawdzenia krokowca/adaptacji, linki gazu czy przypadkiem nie jest zbyt sztywna.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lis 05, 2013 19:08   

podwyższone obroty mogą również świadczyć o niedogrzanym silniku wówczas masz wyższe obroty, sprawdź po wymianie termostatu co będzie się działo
 
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 15:44   

ti na zimnym silniku ma 1000 ob. a adaptację przepustnicy robisz zapłon 5 razy wciskasz gaz i puszczasz słychać jak przepustnica ustawią się od nowa włączasz samochód czekasz 5 minut i powinny obroty ustawić się na 800 +/- 50 całe ustawianie przepustnicy jak jest sprawny czujnik temperatury ecu

[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 15:44 ]
jak masz gaz to masz źle ustawiony rozwalił mapy ecu i będzie podnosił do 1100 a termostat nowy kosztuje 50zł
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 17:01   

Obroty zalatwione przyczyna bylo lewe powietrze, ale co dla mnie wydaje sie dziwne to musialem regulowac srubke na przepustnicy ten krokowiec jest dziwny i mimo prob adaptacji po 5-tym wcisnieciu nic sie nie dzieje. obroty nie sa stabline w dalszym ciagu i tak

[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 16:59 ]
Gazu nie ma

[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 17:01 ]
Po przekreceniu kluczyka slychac i widac ze krokowiec sievporusza lecz przy adaptacji brak reakcji
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
rav020 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pią Lis 08, 2013 21:29   

Walczyłem ostatnio dużo z chłodzeniem.

Zakupiłem nową chłodnicę, bo stara była dziurawa i chyba się zapowietrzał.
Po zamontowaniu i nagrzaniu cały czas wypluwał płyn i się gotował - przyczyna?
Korek od zbiorniczka. Nie trzymał ciśnienia w układzie i układ był nie szczelny.
Teraz wszystko idealnie.
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 14:50   

po takim zabiegu nigdy się nie ustawi od razu na 800obr musi pochodzić trochę żeby dobrać od nowa czas wtrysku do powietrza po 1 linka musi być luźno jak masz taki objaw to sprawdź najpierw potencjometr czy nie ma syfu w kosce i są dobre styki a wziąłeś się za najgorszą rzecz jak można zrobić rozregulować fabrykę

[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 14:50 ]
ja wiem tylko tyle ze jak ma czas wtryski na postoju 2.1/2.2 ms to obroty będą na 800 a mam podgląd przez staga od gazu a lambda idzie na 0.70 /0.80 wolt to wiem ze po mieście będzie palić 12-13 litrów a lubię zostawiać inne samochody z tyłu
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 09:30   

po ustawieniu przeze mnie obroty po nagrzaniu 900. lecz czasami lubi wariowac i zawiesic sie na 1000,1100 albo falowac w zakresie 850-950. Dziś silnik idzie z budy 600 będę go uszczelniać no i okaże się co pomogło dopiero jak z ląduję w ZR

a z reszta ta śrubka od regulacji i tak musiała być grzebana bo gwint był zjechany i latała sobie w te i we wte, więc wymieniłem i na rozgrzanym silniku ustawilem odpowiednie obroty
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
thorm 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 85



Wysłany: Pon Lis 11, 2013 21:51   

jak robisz to na lpg tylko to ma za mało gazu będzie falować jak na pb może być walnięty czajnik płynu nie sugeruj się na desce bo niema nic wspólnego lub błąd przepustnicy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R623] 620TI przekladka czy swap ? pomocy
kbk170 Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Mar 10, 2010 12:36
Perez
Brak nowych postów [R600] 2 PROBLEMY POMOCY !!!!!!!
latajacy_mike Rover serii 600, Honda Accord 17 Sro Cze 10, 2009 17:29
Mayson
Brak nowych postów [620Ti] Pojemność wtryskiwaczy Rover 620Ti
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Lis 15, 2013 21:40
greg-si
Brak nowych postów [Honda Accord] Problemów kilka do rozwiązania
a właściwie accord '96
wojtekkk Rover serii 600, Honda Accord 6 Sro Mar 17, 2010 22:31
wojtekkk
Brak nowych postów [620Ti] Zawór EGR
Marshall7 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Sie 03, 2011 21:24
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink