Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG TF] przepustnica wydechu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG TF] przepustnica wydechu
Autor Wiadomość
troyanek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 22:47   [MG TF] przepustnica wydechu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Przy rozbiórce mojej zabawki znalazłem ciekawe rozwiązanie.
Przepustnice na jednym z wydechów z podpiętym podciśnieniem.
Zasadę działania tegoż urządzenia znam.
Tylko nasuwają mi się pytania.
Czy w każdym TFie są takie przepustnice?
Co to wogóle zmienia,poprawia.....po co to ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 09, 2013 22:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skwirek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 86
Skąd: Ostrowiec Św.



Wysłany: Pią Lis 22, 2013 10:22   

Witaj,

ta przepustnica nic nie zmienia, ani nic nie poprawia.

Odpowiada za zmniejszenie wydzielania spalin do atmosfery.
Prawidłowo działająca powinna się otwierać >3000obr/min i wtedy dopiero TF "dmucha" dwoma rurkami - poniżej tych obrotów - jedną.

Koledzy z angielskiego forum to odłączają/wywalają, tak - aby zawsze wydech oddychał dwoma rurkami i nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika.

Pozdrawiam,
Marcin
_________________
"Człowiek, który nie dąży do spełniania własnych marzeń równie dobrze mógłby być warzywem"
 
 
 
paliguma 




Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 30
Skąd: Góra Kalwaria

MG MGF

Wysłany: Nie Gru 01, 2013 19:38   

A ja mam właśnie na kanale TFa 160tke i zauważyłem odwrotną zasadę. Na niskich obrotach dmucha dwoma rurami a na wyższych obrotach odcina jedną. Podejrzewam, że rura z zaworem nie ma takiego wyciszenia jak ta bez zaworu, gdyż ładnie z niej mruczy a tej drugiej nie. Zapewne chodzi o to żeby nie był za głośny na wyższych obrotach.
 
 
troyanek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Sob Gru 21, 2013 18:15   

Też mi coś nie pasowało bo jak odpaliłem auto to zawór był otwarty.
Prawdopodobnie masz rację, zawór jest po to żeby wyciszyć wydech.
Jak już skończę remont to sprawdzę na odpiętym podciśnieniu. Zobaczmy jak mruczy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink