Wysłany: Nie Lis 10, 2013 13:56 [R45]. wtrysk sterujący
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam .poczytałem forum odnośnie wtrysku sterującego . według forumowiczów napięcie na wtrysku sterującym powinno być 110 ,u mnie jest tylko 95 czy to znaczy że mój wtrysk jest do niczego ? do 2000 tyś. obrotów jest zamulony ,dopóki nie włączy się turbina do tego stopnia że trzeba nieżle przygazować żeby ruszyć i czy wtrysk sterujący ma wpływ na obciążenie silnika ? . obroty nie skaczą ,nie dymi . a może to wina turbiny ,bo gwiżdże ,choć luzów nie ma .troszkę olej przepuszcza ,ale turbiną zajmę się w póżniejszym terminie .
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 10, 2013 13:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Wto Lis 19, 2013 19:28 ]
no i utopiłem kasę daremnie .kupiłem przepływomierz i dalej jest mułowaty od dołu nie wiem już gdzie szukać przyczyny ,a nie mam gdzie sprawdzić na vagu ,bo już wszystkie warsztaty w koło wypytałem i żadem nie ma programu żeby sprawdzić czy jakiś błąd siedzi .
kupiłem niemieckiej produkcji ,bo tylko taką znalazłem o takim samym numerze za 3 stówy przy starej jak odłączałem wtyczkę to też nic poprawy nie było .przy nowej jeszcze nie odłączałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum