Kompletnie nie znam się na tych samochodach, czy może ktoś się wypowiedzieć coś na temat tego konkretnego egzemplarza? Czy warto po niego jechać ?
Założenie jest proste: Ma to być auto do przyjemnej i taniej eksploatacji po mieście. Samochodu szukam dla kogoś dlatego nie chciałbym jechać po "minę". Może w podobnej kasie macie coś innego do zaproponowanie ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 19, 2014 23:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jaki to ma przebieg, że dywanik kierowcy przetarty
Jeżeli chodzi o wyposażenie, prawie full
Tu jest drugi link do tego samego ogłoszenia. Wg. sprzedawcy 191 000 km, w praktyce pewnie nigdy się człowiek nie dowie... bardziej od przebiegu interesuje mnie stan - widzę powycieraną mocno kierownicę. To normalne w Roverach?
widzę powycieraną mocno kierownicę. To normalne w Roverach?
w 75 to standard. już przy 100tyś jest ona powycierana.
Co do spalania gazu to moja paliła też ok 18l/100 w mieście.
Ankus napisał/a:
czy lepiej kupić coś z mniejszą motorownią?
najmniejszy silnik 1.8 ale on nie dużo mniej będzie palił... a mocy to on nie będzie miał raczej. Taka jazda na działkę i z powrotem
Korek wlewu od LPG...
kraj pochodzenia niestety powoduje że taki korek jest. Bo Holendrzy mają jakiś dziwny, chory przepis, że korek musi być osadzony w blachę.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Problemem jest serwisowanie instalacji gazu typu holenderskiego. Nie każdy zakład LPG tego się podejmie... U nas dominują włoskie i polskie. Taki rynek.
Problemem jest serwisowanie instalacji gazu typu holenderskiego. Nie każdy zakład LPG tego się podejmie... U nas dominują włoskie i polskie. Taki rynek.
Możesz jaśniej bo kompletnie nie znam się na LPG? W czym jest problem jeżeli chodzi o taki serwis LPG.
od prozaicznego problemu:
-wlew gazu wymaga stosowania przejściówki
przez poważniejszy
- utrudnione serwisowanie: programy od "tamtejszych" producentów, różnice w komponentach (czyli wtryski, parownik, komputer...)
po biurokrację:
- dodatkowe badania techniczne spr. instalację oraz nowa homologacja na zbiornik - to badanie wykonuje odpowiedni dozór - do niedawna tak było, może coś się zmieniło ale nic o tym nie wiem.
Jeśli decydujesz się na takie auto to lepiej poważnie tym się zainteresować aby nie zaskoczyły Cie dodatkowe koszty i problemy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum