Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.
Mam mały, ba bardzo DUŻY PROBLEM. A mianowicie przepala mi sie bezpiecznik- tutaj muszę opisac miejsce jego płożenia w skrzynce pod maska, gdyz samochód jest juz u mechanika, który bedzie działał w porozumieniu z elektrykiem. Nie jestem specjalista i obawiam się czy przypadkiem jak to często bywa nie zostanie wykorzystana moja niewiedza i mechanik wespół z elektrykiem kolegą zlokalizują awarię szybko i bez problemu, a mi opowiedzą historię ile to było pracy i jakiego nakładu sił i środków wymagało usunięcie usterki. Co za tym idzie koszty są, będą niewspółmiernie duże do wykonanej pracy. Ok. rozpisałem się, a teraz do rzeczy.
Sprawa dotyczy bezpiecznika,który znajduje się na samej górze tj. najbliżej szyby po prawej stronie, 30A chyba. Czyli jak patrzymy prawy górny róg. Sytuacja wygląda tak, że wyłączyłem samochód poszedłem do sklepu i popowrocie nie mogłem go juz uruchomić. Tzn. rozrusznik kręci, wszystkie kontroli palą się jak należy,a samochód nie odpala. Znajomy mówił, że to może być od pompy paliwa, która padła, ale nie.Działa. Albo,że daje zbyt duży opór[pompa oczywiscie],ale też nie. Wszystko z pompą ok. Są podobno dwie wiązki: własnie jedna do pompy i druga, do? No właśnie nie wiadomo do czego.
Pomóżcie, doradźcie na ile to możliwe wirtualnie,gdyz pomału tracę cierpliwość do mojego Roverka. Za duzo usterek i ustereczek w ostatnim okresie,a 5tys.,które ostatnio wydałem jeszcze na długo zostaną w pamięci.Nie chcę się go pozbywać, bo fajny wózek.
Jeżeli to zbyt mało konkretów to proszę pytajcie może uda sie. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 22, 2014 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Sty 22, 2014 20:52
To jest bezpiecznik od sterownika silnika ( ECM ), cewek zapłonowych, wtryskiwaczy i kontroli trakcji (ETC ).Na początek odpiąłbym wtyczkę od modułu/siłownika ETC zamocowanego na ściance grodzi po stronie pasażera.
Dzieki. To już coś,ale jak to powiedzieć ,,fachowcom". Poczekam co powie jutro elektryk. Ostatnio miałem niestety wymieniany silnik. Czy to mógł byc jakis błąd popełniony w trakcie wymiany, który teraz powoduje ten problem?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Sty 23, 2014 09:52
Felon123 napisał/a:
Czy to mógł byc jakis błąd popełniony w trakcie wymiany, który teraz powoduje ten problem?
może być.Może gdzieś przewód jest uszkodzony albo nie podpięty np.masa od cewek , trzeba jeszcze raz posprawdzać te układy które wiszą na tym bezpieczniku , może jeszcze coś wymieniano na wadliwe np. sterownik silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum