Wysłany: Sob Sty 09, 2010 21:00 [R75] Silnik nie chce odpalić gdy jest rozgrzany
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam. Mam problem z Roverem 2,00 CDT. Jak jest zimny odpala bez problemu, gdy sie rozgrzeje i wyłączam silnik już nie mogę go odpalić, następnie po ostygnięciu odpala bez problemu. Co może być przyczyną tego dziwnego zachowania???
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 18, 2010 21:05, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 09, 2010 21:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety chyba rozwaliiłem silnik. Nie chcial odpalć i wziełem na popych. Podejżewam, że zerawł się łańcuch.
Naprawiał ktoś już silnik, jak z częściami, są dostępne zawory głowica itd. Czy lepiej kupić cały kompletny i wymienić. Załanany jestem
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Sty 10, 2010 20:55
Dlaczego tak sądzisz? Jaki objaw?
Remont raczej mało opłacalny. Lepiej kupić używany.
W dieslu raczej zawory walą w tłoki i dlatego koszty są dość wysokie.
HUUUUUUUUUUUUUURRRRRA!!!!!!!!!!!!!!
Udało się odpalić autko, jednak nie pękł łańcuch, jutro ustalimy dlaczego nie odpalał na ciepłym silniku. Ale jestem szczęśliwy. Mam super silnik i bardzo byłoby mi go szkoda.
ROVER THE BEST
mam podobny problem
moj rover nie pali jak sie rozgrzeje
jak zimny to pali
cieply kreci a nie startnie
aku nowy
[ Dodano: Sob Lut 13, 2010 21:02 ]
mecze już dwa tygodnie
próby wykluczyły aku
nowy kupiłem i nadal to samo.
kreci jak głupi
a nie odpali.
jak zimny to ruszy a po 30 min. nie odpali
Przypomina mi się kawał jak dwie blondynki jadą autobusem i jedna się pyta czy dojedzie na Wolę, uzyskuje odpowiedź Tak, i za chwilę pyta się druga A czy ja dojadę na Wolę....
w kawale to śmieszy, ale gdy spotyka się głupka to już mniej
arti69, a może poczytaj powyżej, jeśli Ci mało użyj polecenia szukaj.....
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 22:35
ja podaję czujnik temperatury jako potencjalną przyczynę, i nie ma pewności ,że to czujnik wałka rozrządu, bo najczęściej winny jest czujnik położenia wału korbowego i on jest wymieniany wśród przyczyn trudności z uruchomieniem ciepłego silnika, łącznie z brudnym lub zatkanym filtrem powietrza czy niską kompresją w cylindrach.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 22:41
Niestety, ale się mylisz. Jeżeli uszkodzony czujnik wałka rozrządu to problemy z odpalaniem na ciepłym. Jeżeli ogólne problemy z odpaleniem, gaśnięciem, falowaniem obrotów to czujnik wału korbowego.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 23:07
apples napisał/a:
Niestety, ale się mylisz. Jeżeli uszkodzony czujnik wałka rozrządu to problemy z odpalaniem na ciepłym. Jeżeli ogólne problemy z odpaleniem, gaśnięciem, falowaniem obrotów to czujnik wału korbowego.
jest dokładnie odwrotnie , przeczytaj w FAQ technicznym : ''· [R75 2.0 CDT(i)] Mój ROVER z silnikiem diesla BMW czasem odpala, a czasem nie, gaśnie po odpaleniu, dławi się lub gaśnie na światłach. W czym problem?
Z doświadczeń użytkowników wynika, że problemem jest padnięty czujnik położenia wałka rozrządu. "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum