Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Sty 30, 2014 09:33
Jakbyś miał z czymś problem to pisz śmiało mam takiego samego
A ta na serio to auto do lekkiego ogarnięcia, widzę że wszyscy obierają patent na taśmę dookoła uchwytów drzwi
Wymyśl jakiś dobry patent na ominięcie rurami chłodnicy klimy do FEMIC-a chętnie podpatrzę
RAKU_44, Patent z taśma zrobił poprzedni właściciel ja mam inny pomysł jak to zrobić
Na razie 25 musi czekać do wiosny bo za zimno trochę cokolwiek robić
Nie wiem czy FMIC w ogolę w tym aucie będzie bo w sumie nie wiem co robić czy pakować do 25 tez VNT i robić na rajdowke czy doprowadzić do ładu i seryjne zostawić
W R 45 cały zestaw tuningu mechanicznego jest
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Sty 30, 2014 10:10
U mnie poprzedni właściciel też tak to rozwiązał ja postawiłem na silikon
Ano zimno bo sam chciałem już zdzierać zderzak i pasować IC-ka od Saaba, ale niestety palce mi do niego przymarzają i na razie odpuściłem. Co do VNT jak na razie dla mnie czarna magia, ale jak uda się spotkać na jakimś zlocie i obczaję jak to u Ciebie wygląda będę myślał jak to ugryźć
Choć na tę chwilę maniu48 drze twarz żeby najpierw wtryski SDi wpakować
RAKU_44, Wtryski do podstawa Bez tego nie ma mocy Potem VNT i FMIC. Choć najprostsze żeby zamontować FMIC bez ciecia pasa jest wymiany chłodnicy naszej razem z IC od Skoda Felicja 1.6 Diesel, w tedy od góry ładnie można poprowadzić rurowanie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Harry, Nic z 45 jest nadal number one 25 jest tak okazyjne zakupiona bo się akurat trafiła. Ale jednak dziś jazda w 45 była bardziej wypasna, całkiem inny komfort jazdy, nagle tak wszystko leciutko działa
[ Dodano: Pią Kwi 11, 2014 20:07 ]
R 25 po mału się składa, na razie szukam zamku master od strony kierowcy ponieważ nie da się go naprawić po padły microswitch'e w nim w środku
Na chodzi mnie coraz bardziej zapodać wtryski SDI i zamienić sobie Turbo na takie cudo
Z Iveco Daily 2.8 GT1752 na Wastegate
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum