Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] TestBook T4
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] TestBook T4
Autor Wiadomość
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pią Lut 21, 2014 23:05   [R75] TestBook T4
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Hej,

Dotyczy Wroclawia, jak w temacie, cos sie zmienilo?

Zna ktos jakis serwis/firme ktora moze w pelni sprawdzic autko,
chodzi o komputer diagnostyczny.

Czy serwisy Land Rover/BMW/Honda odpadaja?

Firma na F...x - ceny kosmiczne, mega przesada i wiekszosc sugeruje,
aby unikac tej firmy, pewno z czegos to wynika........

Ewentualnie najblizsze okolice Wroclawia.

Pzdr
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 21, 2014 23:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 22, 2014 00:50   

Do Nowego Miasta nad Wartą aż tak daleko nie ma, zdecydowanie lepiej jechac do Jowiego niż do F...x'u
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 22, 2014 07:41   

A chcesz konfigurować auto, czy sprawdzić błędy silnika?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sob Lut 22, 2014 08:36   

hej,

chcialbym go sprawdzic, poniewaz pali 15-16 litrow w miescie, visy mam sprawne, bylo robione, autko jest mulowate, chetnie bym porownal z kims z Wroclawia z tym silnikiem,
ktos chetny?

czuje dyskomfort podczas jazdy, jezdzilem slabszymi autami i wrazenia z jazdy byly duzo lepsze, mam na mysli ten zakres do 3000 tys, juz wczesniej dostalem info, ze to autko tak ma, ale czy az tak

ps. na "zwyklych" komputerach nie ma bledow
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 22, 2014 08:42   

W kwestii silnika benzynowego nie jestem w stanie pomóc. Ale urządzenie typu CDIF lub Autocom czy Lunch powinny sobie poradzić.

Ile musisz zapłacić za podłączenie się do T4 w Fatimex?
Masz jeszcze do wyboru Poznań i Warszawę (ew. Kraków, ale nie mam pewności co do posiadania T4). Także czy przejazd tam i z powrotem Ci się opłaca? No chyba, że wyeliminujesz problem od razu w tych dwóch lokalizacjach - czyli - poddasz się pełnemu serwisowi.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sob Lut 22, 2014 08:45   

200zl :(
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 22, 2014 08:49   

No gdyby jeszcze potrafili go obsługiwać w stopniu należytym... ale z opisu innych użytkowników to tak średnio z tym, a cena jest jak na monopolistę w regionie całkiem znośna ;) Chociaż w Warszawie z tego co wiem, to ok. 120 zł. Jednak czy w 80 zł zrobisz trasę Wrocław-Warszawa-Wrocław ew. Wrocław-Poznań-Wrocław ;D ? Wydaje mi się, że nie zwłaszcza, że pali jak smok ;)

No chyba, że zdecydujesz się na serwis od razu - to wtedy ma sens. Bo autem zajmą się osoby, które mają o tym pojęcie. Warszawa Mariusz418 z Britishcars.pl albo PHJOWI z okolic Poznania.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sob Lut 22, 2014 08:59   

Najblizej Poznan lub Nowe Miasto nad Warta

zastanawiam sie nad KTSem w Boschu, bo to mam na miejscu, pytanie czy da rade :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 22, 2014 09:02   

Nie wiem jak z VISami ale powinien dać radę.
A czym robiłeś diagnozę wcześniej? Elmem?

Mam na myśli Nowe Miasto pisząc Poznań lub okolice ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Sob Lut 22, 2014 10:56   

Kts ogarnia silnik i podzespoły ale tylko kasowanie błędów nic po za tym :/

0 programowania.

CDIF łyka silnik poduchy i systemy , kasowanie błędów ;)

0 programowania.

obydwa testowałem ostatnio w warsztacie, bo musiałem posprawdzać poduchy :)

dodam ciekawostkę że CDiF po wyborze odpowiedniego diesla od BMW nie miał problemu ze złapaniem kontaktu z silnikiem :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lut 23, 2014 23:31   

damiwr napisał/a:
dodam ciekawostkę że CDiF po wyborze odpowiedniego diesla od BMW nie miał problemu ze złapaniem kontaktu z silnikiem :D

W dieslu :) A w benie może być albo full albo nic ;P

Damiwr zamiast jeździć po warsztatach kupiłbyś sobie lepiej kabelek za 30 zł i ogarniał większość sam :P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Nie Lut 23, 2014 23:39   

MaReK napisał/a:
Damiwr zamiast jeździć po warsztatach kupiłbyś sobie lepiej kabelek za 30 zł i ogarniał większość sam :P


no mam to szczęście że mam CDiF kiedy tylko chcę nie muszę latać po warsztatach :D

KTS to też nie problem.

Zastanawia mnie jeszcze Delphi bo to miałem tylko na krótko i nie miałem czasu nigdy sprawdzić jak R łyka ;) ale w mini cooper S latało wszystko.

a co do kabelka za 30 zł. ?? to jaki to ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lut 23, 2014 23:45   

Ten ViaKen KKL co ogarnia INPE... do naszego R jak znalazł ;)
Ogarnia właściwie wszystko w stopniu konfiguracyjnym i diagnostycznym prócz GM6 ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Nie Lut 23, 2014 23:55   

No MaRkU a mogę linka za 30 zł. nawet na PW ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 24, 2014 00:01   

Poszło :) Może nie za 30 zł ale za 49 zł ;)
W każdym razie, można próbować brać taki za 35 i zmienić sobie obsługę, bo tam siedzi ten sam scalak co w każdym prawie urządzeniu :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pieter65 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 32



Wysłany: Pon Lut 24, 2014 12:58   

MaReK, ten ViaKen KKL zdiagnozuje też benzyniaka ??
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pon Lut 24, 2014 13:08   

pieter65, do benzyny ELM327 .
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 24, 2014 13:23   

pieter65, to zależy co chcesz diagnozować :)
Jak silnik, to nie... chociaż INPA ma script ale jakoś ja go nie umiem ugryźć :(

Generalnie całe to T4 to INPA tylko z inną okładką i przerobionymi funkcjami.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Pon Lut 24, 2014 13:31   

MaReK wyslij mi tez tego linka do kabelka;]
z gory dzieki
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 24, 2014 16:10   

Panowie mam ten Viaken KKL, mogę odsprzedać bo u mnie leży nieużywany. Jak coś to PW.
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Statystyka o diagnostyce R75 - nie Testbook T4
apples Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Wrz 19, 2013 17:59
krzyswe1
Brak nowych postów [R75] Testbook własnej konstrukcji?
Marek_75 Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Maj 12, 2009 06:00
lamer
Brak nowych postów [R75] Nie odpala - brak komunikacji z testbook T4!!!
kirk50 Rover serii 75, MG ZT 12 Pon Kwi 07, 2014 17:27
Jarcun
Brak nowych postów [R75] Gdzie najbliższy TestBook? Poznań, Włocławek...itd.?
WojWas Rover serii 75, MG ZT 13 Pią Sie 08, 2014 21:34
HarryVip
Brak nowych postów [R75]Czy w okolicy Częstochowy (~100km) ma ktoś TestBook T4?
Rover_75_1_8_t Rover serii 75, MG ZT 14 Pon Mar 14, 2016 23:43
prebenny



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink