Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Dziwna sprawa. Po małym zderzeniu z sarną chciałbym sobie poprawić zderzak. Sprawdzam na słupku PAINT jest CDX, TRIM stoi LBB.
Kolor mam jasnobłękitny (pasuje do Wedgewood blue, tylko ich było kilka i nie wiem który), tymczasem ten CDX znaczy, że powinien być czerwony. Wykończenie LBB to niby Ash Grey, tymczasem mam w środku jasne skóry.
VIN na tabliczce zgadza się z VINem w pozostałych miejscach.
Czy istnieje na to jakieś logiczne wytłumaczenie? O.o
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 24, 2014 22:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki Pawkaz Oglądałem już ten filmik i nadal mam dylemat między wedgewood blue produkowanym w Longbridge i Crowley.
Według VIN-u mój R pochodzi z Longbridge, ale z drugiej strony... skoro na tabliczce na słupku mam oznaczenie czerwonego lakieru to jaka gwarancja, że sama tabliczka nie jest "przeszczepiona" od innego auta? Już różne teorie spiskowe mi po głowie chodzą.
No i stąd moje pytanie tutaj: czy to możliwe, żeby VIN pod szybą i w komorze silnika zgadzał się z tabliczką i żeby kod koloru i wyposażenia na tabliczce nie zgadzały się z rzeczywistością?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum