Dołączył: 15 Lut 2014 Posty: 10 Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Wto Mar 04, 2014 21:05 [MG ZR 1.4] Problem z tlokiem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2002
Czesc mam taki problem, pierwszy tlok lekko przesuwa sie w dol o jakies 5mm. Co moze byc tego przyczyna? I co sie moze stac? Dzieki.
[ Dodano: Wto Mar 04, 2014 21:05 ]
dokladnie chodzi o to ze jak ustawialem GMP i docisknalem lekko tlok z gory to sie upuscil kilka milimetrow, nie wiem czy to normalne,
Ostatnio zmieniony przez barteks Sro Mar 05, 2014 21:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 04, 2014 21:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
barteks, piszac tłok jestes pewny ze to o niego chodzi ? a nie np. o tuleje tloka ? mialem kilka silników rovera w rekach , jedynie co sie ruszalo to wlasnie tuleje a nie tloki .
Dołączył: 15 Lut 2014 Posty: 10 Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Czw Mar 06, 2014 19:06
chyba doszedlem do sedna sprawy, polpanewki byly w oplakanym stanie, co moge jeszcze sprawdzic jak juz zdjalem miske olejowa? Dluga historia z tym moim MG, chyba poprzedni wlasciciel w ogole nie dbal o to auto, wiec robie silnik z ziomkiem i staramy sie wymienic to co najwazniejsze.
Dołączył: 15 Lut 2014 Posty: 10 Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Czw Mar 06, 2014 19:29
no praktycznie ich bie bylo, i moze lekko przesadzilem ze 5mm, wszystko sie zaczelo od glosnego stukania w silniku i tracil obroty, po zdjeciu glowicy okazalo sie za zawory sa w strasznym stanie wiec wymienilem wszystkie, do tego uszczelka nowy rozrzad i wymiana oleju oraz filtrow, jutro skladamy wszystko do kupy zobaczymy czy zadziala. Poprostu facet od ktorego kupilem auto mial wszystko gdzies, fajne autko jest tylko trzeba o nie dbac. A wracajac do wczesniejszego pytania, co moge jeszcze sprawdzic zanim zaczniemy go skladac? Dzieki za pomoc.
sprawdz czy korba prosta pod tym jednym tłokiem, raczej rzadko się zdarza żeby wypluło panewke, a prawdopodobieństwo takiej akcji wzrasta jak pusci uszczelka pod kolektorem dolotowym przy 1szym lub 4tym kanale i wleje się plyn na tlok
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Moim zdaniem masz silnik do remontu!
Robisz wszystko albo nic. Jeśli panewki korbowodowe są w złym stanie to ciekawe jakie są na wale. I w jakim stanie jest wał. Po drugie do takiego stanu rzeczy doprowadza też często niskie ciśnienie na pompie olejowej.
Jak chcesz to rób, ale i tak pewnie nie będzie chodził tak jak powinien, i potem jednak stwierdzisz żeby kupić inny silnik.
Dołączył: 15 Lut 2014 Posty: 10 Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Sob Mar 08, 2014 12:03
Wszystko sprawdzone, zlozylismy silnik do kupy i teraz jest na odwort, odpala i trzyma obroty ale po dodaniu gazu zaczal klepac nie wiem juz co to moze byc, macie jakies pomysly?
Wszystko sprawdzone, zlozylismy silnik do kupy i teraz jest na odwort, odpala i trzyma obroty ale po dodaniu gazu zaczal klepac nie wiem juz co to moze byc, macie jakies pomysly?
Masz silnik do remontu. Uszczelniłeś górę i złożyłeś, to odzywa się dół. Panewki korbowodowe to nie wszystko.
Dołączył: 15 Lut 2014 Posty: 10 Skąd: Wielka Brytania
Wysłany: Nie Mar 09, 2014 14:18
no tak ale panewki wymienilem, do tego tez 2 tloki, wszystkie zawory i jeszcze kilka rzeczy i nie mam juz pomyslu co to moze byc, ewentualnie stawiam na 2gi tlok, ale na poczatku byly problemy z pierwszym tlokiem.
no tak ale panewki wymienilem, do tego tez 2 tloki, wszystkie zawory i jeszcze kilka rzeczy i nie mam juz pomyslu co to moze byc, ewentualnie stawiam na 2gi tlok, ale na poczatku byly problemy z pierwszym tlokiem.
A panewki na wale? Teraz trzeba by wyciągać silnik żeby je sprawdzić. No i znowu ściągnięcie głowicy itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum