Wysłany: Sob Mar 08, 2014 10:47 [R75] Nie odpala, leci paliwo z powietrzem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
witam wszystkich mam taki problem z moim roverkiem
auto nie odpala jak odłączę wężyk paliwowy od filtra to leci paliwo z powietrzem
pompka w baku działa i ta przy silniku tez
i jeszcze jedna sprawa jak się auto dobrze zagrzeje to przy ruszaniu trzęsie silnikiem
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Kwi 26, 2014 21:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 08, 2014 10:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A paliwo z powietrzem leci z przed filtra pod maską , czy za filtrem, jeśli za filtrem to może był niedawno wymieniamy i jest źle dokręcony, albo po prostu uszczelka sie wygniotła i łapie powietrze.
Co do trzęsienia to nie wiem, ale na wszelki wypadek podjedź na kompa i zrób diagnostykę pracy silnika, mnie po skasowaniu błędów pewne objawy ustąpiły.
u mnie przed filtrem tez leci z powietrzem i to sporo powietrza, jest tak od początku jak kupiłem auto, ale generalnie nic mi się nie dzieje, silnik pracuje równo, moc jest ok
mi też kręcił i nie odpalał, pomogła synchronizacja immobilizera przez INPA.
powodów nieodpalania może być wiele.
Skoro pompki pracują to z takich najczęściej poruszanych rzeczy zostaje
Zaworek zwrotny pod filtrem paliwa,
regulator ciśnienia na pompie CR,
może przytkany filtr paliwa,
za niskie ciśnienie z pompek paliwa,
walnięty wtrysk,
brak synchronizacji immobilizera,
tyle pamiętam po przeczytaniu wielu tematów
to kup drugi, najlepiej orginal. Kiedyś ktoś pisal ze zaworki zamienniki sprawiały problemy - auto nie chciało odpalić i takie tam, ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazic
[ Dodano: Pon Mar 10, 2014 19:13 ]
U mnie jak poszczał w obie strony, to auto odpalało ale ciężej. Rozebrałem go naprawiłem i jest git już rok czasu
własnie, wlej ponad polowe baku paliwa - jeśli to pompa w baku to wtedy odpali.
Najlepiej jak byc podlaczyl kompa - kable bmw scaner + inpa i byś wiedział wszystko. Jeżeli wcześniej ciężko palil lub nierówno pracował to może być tez wina czujnika walku
witam dzisiaj odpaliłem roverka
po założeniu zaworka dalej leciało paliwo z powietrzem z pompki
odpiąłem pompkę wlałem parę strzykawek paliwa do wężyka i paliłem dalej i nic wtedy powiedziałem kumplowi żeby zatkał wylot z pompki palcem i zaczęło lecieć samo paliwo założyłem wężyk na filtr i zapalił od strzała
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum