Wysłany: Wto Sty 21, 2014 21:04 [R416Si] Uciążliwy problem z abs
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam!
Mój problem z ABS polega na tym, że nie ważne czy jest ślisko czy lato i sucha nawierzchnia, mała czy duża prędkość abs zawsze się włącza. Tylko jak dojeżdżam do świateł bądź skrzyżowania 20km/h i wciskam pedał hamulca to hamuje jak z włączonym absem. Dopiero jak kilka razy puszczę i wcisnę hamulec to jakby udaje się trafić w moment, że dohamuje normalnie. Jak jadę w dużym korku to zapala się kontrolka ABS i wtedy się wyłącza i hamuje świetnie, tylko bez ABS. Dodam, że klocki i tarcze były wymieniane? Dobrze obstawiam, że to pierścień abs jest pęknięty? Jak to mogę sprawdzić co muszę zdjąć prócz koła?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 21, 2014 21:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
klocki i tarcze jeszcze trzeba zdjąć zeby widać było zebatke abs
Nie koniecznie. Jak masz dostęp do kanału lub podnośnika, to od spodu auta też świetnie widać pierścienie.
Przeguby masz w porządku Bo jak przeguby są już na wykończeniu, to też mogą być jazdy z ABS-em.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie słychać żadnych stuków przy skręcaniu to raczej wporządku. A Jak to pierścień to i tak przegub do wymiany.
Raczej używki to nie ma co kupować, może polecicie mi jakiś zamiennik?
Podłączam się do tematu. U mojego ojca w roverze 400 [98r., 1,6 16v 111km] ABS zaczyna szwankować. Dzieje się to sporadycznie. Przy hamowaniu przy małej prędkości ABS działa od razu!. Puka w pedał, dopuki samochód nie stanie. Dodam że kontrolka się nie zaświeca i narazie rzadko to się zdarza.
Proszę o pomoc.
Ja mam co prawda Civica w dieselu ale jak wszyscy wiemy to to samo co 400. Miałem podobne problemy, też mi ABS się tłukł. Odpowiedzialnym był za to pierścień ABS na przednim kole, był pęknięty. Chwila ze spawarką i pilnikiem wystarczyła do jego regeneracji. Później przy wymianie piasty z tyłu przy ściąganiu pierścienia odłamałem jeden ząbek, chwila ze spawarką, pilnikiem i wszystko jak nowe. Nie trzeba szukać używanych pierścieni, a przynajmniej w dieselu.
Ja mam co prawda Civica w dieselu ale jak wszyscy wiemy to to samo co 400. Miałem podobne problemy, też mi ABS się tłukł. Odpowiedzialnym był za to pierścień ABS na przednim kole, był pęknięty. Chwila ze spawarką i pilnikiem wystarczyła do jego regeneracji. Później przy wymianie piasty z tyłu przy ściąganiu pierścienia odłamałem jeden ząbek, chwila ze spawarką, pilnikiem i wszystko jak nowe. Nie trzeba szukać używanych pierścieni, a przynajmniej w dieselu.
Z lewej to miałem pęknięty, ale było wszystko ok. Jak zmieniałem gumę na przegubie zauważyłem dopiero. Wziąłem go i obczyściłem wszystko i wkleiłem go na klej. Nie wiem jak z prawej ale podejrzewam że to właśnie tam jest problem.
Za pomoc narazie dzięki.
sprawdź jeszcze przewody czy nie są gdzieś pęknięte bo jak tak to mogły druciki już ucierpieć... u siebie przerabiałem ten temat... koronka wymieniana, czyszczona a po jakimś niedługim czasie znowu problemy... i właśnie przewód okazał się do wymiany
sprawdź jeszcze przewody czy nie są gdzieś pęknięte bo jak tak to mogły druciki już ucierpieć... u siebie przerabiałem ten temat... koronka wymieniana, czyszczona a po jakimś niedługim czasie znowu problemy... i właśnie przewód okazał się do wymiany
Będę niedługo na kanale to sprawdzę dokładnie wszystko. Dziękuję za podpowiedzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum