Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 22:09 [MG ZT] Przed lift , czy po ?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Mam takie pytanie,
Który ZT jest lepszy przed liftem, czy po?
Chodzi mi o :
- jakosc wykonania/wykonczenia,
- mechanika - silnik ten sam, wiec chyba awaryjnosc na podobnym poziomie?
- czy toleruja LPG,
- w jakich przedzialach cenowych sa obie wersje (mowimy o zdrowym aucie, a nie szrocie)
- do ktorego roku byl produkowany przed lift? 2003 czy 2004?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 22:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chyba na podobnym poziomie, chociaż w poliftach chyba bardziej tandetny materiał na desce rozdzielczej.
j0zek napisał/a:
- mechanika - silnik ten sam, wiec chyba awaryjnosc na podobnym poziomie?
Wszystko to samo. Mogą się różnić wersją wyposażenia, ale wszystko możesz sobie "dołożyć". Sterownik silnika w polifcie mógł mieć wydajniejsze mapy. W kwestii spalania.
j0zek napisał/a:
- czy toleruja LPG,
Zależy od instalacji. Wiele osób jeździ i sobie chwalą.
j0zek napisał/a:
- w jakich przedzialach cenowych sa obie wersje (mowimy o zdrowym aucie, a nie szrocie)
W tych autach to już cena będzie chyba zależna najbardziej od rocznika, a potem od wyposażenia. Przeszukaj allegro i otomoto, będziesz miał najświeższe dane
j0zek napisał/a:
- do ktorego roku byl produkowany przed lift? 2003 czy 2004?
Przed lift był do 2004, ale po lifty można już znaleźć z tego rocznika - przełomowe takie.
Bywały też wersje (na pewno diesel) silnik od polifta, reszta od przedlifta.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 18:34
Dzięki za odpowiedzi,
mają te auta jakieś większe i droższe bolączki, jak w przypadku ZR hgf?
Pytanie dodatkowe z estetyki,
Panowie, którzy jeżdżą czarnymi ZT macie jakiś sposób na karoserię aby się nie brudziła tak bardzo, czy po prostu trzeba częściej myć i pogodzić się, że na drugi dzień znowu jest syf?
Najbardziej podoba mi się czarna wersja, ale patrząc na to jak niedługo po myciu już jest kurz na karoserii to po prostu h** bierze:/
Czarny zawsze jest trudny do utrzymania w czystości. Nie zauważyłem też żeby jakoś bardziej niż inne samochody brudził się mój ZT-T
Mi osobiście bardziej podoba się wersja przed liftem: większy zadzior z tymi reflektorami
jak stałem przed wyborem kupna wersji, to podobał mi się przedlift.
Teraz mam odmienne zdanie, ale może to kwestia przyzwyczajenia
j0zek napisał/a:
Najbardziej podoba mi się czarna wersja, ale patrząc na to jak niedługo po myciu już jest kurz na karoserii to po prostu h** bierze:/
Musisz być strasznie nerwowym człowiekiem
Ogólnie ciemne samochody mają tendencję do okazywania na sobie nieczystości
Kurz, zacieki, plamy... taka uroda lakieru. Można z tym walczyć stosując woski czy inne zabezpieczenia lakieru. Mój mimo, że szary też lubi się pobrudzić, ale na szczęście mam myjnie 200m od domu i sobie wjeżdżam raz na tydzień opłukując go wodą dejonizowaną.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 18:05
Ok w takim razie nie ma tragedii:)
Dzieki za odpowiedzi.
W okresie wakacyjnym bede planowal zakup mg zt 190 w sedanie. Kolor czarny, srebrny albo czerwont:D moze akurat ktorys z uzytkownikow bedzie chcial sprzedac to sie dogadamy:)
[ Dodano: Czw Kwi 10, 2014 19:05 ]
A jak wyglądają osiągi tego autka?
W porównaniu z MG ZR? Miał ktoś styczność z ZR i ZT ? czy dużo wolniej się zbiera? Jak z vmaxem ZT?
Powiem tak: Myślałem, że będzie papę z dachu zrywał i się odrobinę rozczarowałem:oops: Dupy nie urywa
Miałem okazję przejechać się dwoma innymi ZT 2,5 i zapieprzają, ale to nie jest to, co np. w Hondzie Acord 2,4 190KM. W porównaniu z BMW 5 w dieslu mojego sąsiada z mocą około 210KM też odrobinę odstaje na przyspieszeniu. Zaleta jest taka, że na "niemieckiej" autostradzie jadąc 180 km/h z czterema osobami można spokojnie wyprzedzać bez zająknięcia. Zresztą byłem przyzwyczajony do mocnego diesla z turbiną i brakuje mi trochę tego odpału po uruchomieniu turbiny
Zaznaczę, że Visy mam sprawne i nic silnikowi nie dolega
Zresztą masa ZT-T nie jest najmniejsza i ma spory wpływ na osiągi oraz spalanie.
Najfajniejsze jest to jak ktoś stara się na pasie obok ciebie pokazać jaki to on jest gość, jedziecie obok siebie 120km/h i widzisz jak bestii obok zaczyna brakować tchu, jak zaciekły kierowca stara się pokazać swoje wielkie jądra, ale jego auto przy 140km/h ma dosyć i stara się mówić: stary odpuść, bo już nie daję rady, a Ty kierowco MG dalej spokojnie i dostojnie jedziesz i przyśpieszasz.
Żeby nie było, to staram się jeździć spokojnie, jednak człowiek jest tylko człowiekiem i czasami w granicach rozsądku warto sprawić sobie odrobinę przyjemności i radości
Podam jeszcze przykład spalania LPG.
Ostatnio zrobiłem trasę 940 km z czterema osobami na pokładzie i prędkość przelotowa to 160/180km/h. Spaliłem 136 litrów gazu.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 20:02
To możliwe, że kombi i dlatego ciut wolniej sie zbiera niż sedany.
Nie ukrywam, że jestem jeszcze na etapie - im szybciej tym lepiej, a jak widać szybko zbliżające się auto w lusterku to jest dla mnie automatyczny impuls, że trzeba wystrzelić do przodu
mam również nadzieję (chociaż mawiają, że nadzieja jest matką głupich), że jak uda mi się zakupić MG ZT to trochę zmienię podejście i nie będzie miało dla mnie już takiego znaczenia zabawy typu wyżej wypisane.
Ale chyba taki ZT na autostradzie z 240 poleci nie? Katalogowo podają 225, a np. w ZR podaja 210, a mi udalo sie wykrecic 232 kmh na prostej bez zadnych modyfikacji.
Ileż to razy myślałem, gdyby to ZT miał jakieś 220 KM i moment w okolicach 270nM to NICZEGO by mi nie brakowało w tym aucie...
Hmm mojego ZT-T (automat) teoretyczny v-max to 195, a ja nim leciałem 210 i gdyby nie brakło prostej to bym jeszcze pociągnął. Także teoria czasami dużo się różni od tego, co można osiągnąć w praktyce. Mimo dużych gabarytów auta ja wciąż mam to co wyżej kolega napisał o nadjeżdżającym aucie w lusterku, hehe po prostu nie lubię być wyprzedzanym. ^^ Zresztą w porównaniu do mojej starej Vectry A 1.6 75km 95" nie ma porównania jeśli chodzi o przyspieszenie, chociaż z tamtej też potrafiłem ostatnie soki wycisnąć, bo leciałem nią 200.
Vectra A 1.6 ma Vmax ok 170km/h 200 to z jadąc w dół z Kasprowego
Moją Viki w 3 osoby z pełnym bagażem na S8 pędziłem dokładnie 185 km/h. Sam, z pustym prawie bakiem wyciągnąłem te 200 na kilka sekund. Teoria to teoria, a praktyka to już inna bajka.
Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 15:22 [MG ZT] Przed lift , czy po ?
longer86 napisał/a:
trochę nie na temat ale dziewczyna skodą citigo 1.0 60KM gdzie katalogowo V-max to 160 leciała autostradą 190 więc katalog a życie to różne wyniki...
PROSZĘ !!....tylko nie skodą citygo 190\h.... jak to niby uczyniła ! ja tym jechałem kiedyś 150 i myślałem ,że ogłuchnę (opływ powietrza,hałas silnika) no i ŚMIERĆ w oczach(plomby w zębach lużne!!
Pierdziawka co najwyżej do miasta
panowie ale prawdziwa prędkość a wskazania licznika to dwie różne sprawy. Wiele samochodów pobliżu prędkości masymalnej naprawdę dużo zawyża wskazania
...No więc ! dokładnie !,czyli te STO DZIĘĆDZIESIĄT! tym bardziej,że to przecież tylko skoda i to citygo !..to mocne! przekłamanie wskazań
Pomijając to ,czytałem artukuł ( nie sponsorowany przez grupę VAG ...),że skoda z tego słynie !(złe wykalibrowanie prędkościomierza,na plus...)
Nie wiem czemu to ma służyć, , zapobieganie płaceniu mandatów za przekraczanie prędkości ,czy napinaniu DUMNEJ piersi skodziarzy ?
No i jeszcze jedno , mnie do 200 trochę brakło (ok,205 w\g licznika ,w\g GPS 197 KM\H ...,czyli dane fabryczne ,gdzieś pomiędzy...)...
Ostatnio zmieniony przez alpacino Pią Kwi 11, 2014 18:52, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum