Wysłany: Sob Kwi 19, 2014 18:18 [R75] Wariujące zamki drzwi
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam. Użyłem opcji szukaj ale niestety nie znalazłem takiego samego przypadku jak mój. Jeśli jest już jakiś temat o moim problemie to z góry przepraszam i poproszę o przekierowanie
Posiadam Roverka około 3 lata i wszystko działało w porządku z zamykaniem/ otwieraniem drzwi. Pewnego razu będąc w mieście nieudolnie otworzyłem drzwi tj. podniosłem klamkę kierowcy i dopiero kliknąłem przycisk otwarcia na pilocie. Drzwi nie otworzyły się i od tamtej pory same problemy .
Pkt.1 Z pilota:
-zamykało wszystkie, otwierało wszystkie oprócz tych kierowcy.
Za pomocą klamek wewnętrznych mogłem otworzyć każde drzwi.
Przyciskiem koło ręcznego zamykałem wszystkie a otwierało wszystkie oprócz kierowcy.
Używając kluczyka zamykało wszystkie, na raz było słychać otwarcie drzwi kierowcy jednak rygiel się nie podnosił i nie mogłem otworzyć drzwi. Na dwa razy otwierało wszystkie drzwi.
Zakupiłem zamek od anglika lewy przód (chciałem się pogodzić z faktem że nie będę mógł otwierać z kluczyka). Jednak po zamontowaniu zadziałał tylko dwa razy pilotem i przestał działać poprawnie. Nie otwierał pilotem lewych drzwi od kierowcy więc założyłem poprzedni (z wersji Europejskiej).
Po powróceniu nie było żadnych zmian i działał jak opisałem w pkt. 1
Po około tygodniu skomplikowało się bardziej. Zamyka z pilota wszystkie, na raz z pilota słychać jak próbuje otworzyć drzwi kierowcy ale nie otwiera, na dwa otwiera tylko prawy przód i prawy tył.
Z kluczyka zamyka wszystkie, na raz słychać że próbuje otworzyć drzwi od kierowcy ale nie otwiera, na dwa otwiera tylko prawy przód, prawy tył i lewy przód.
Z klamek wewnętrznych otworzy wszystkie. Za pomocą przycisku przy ręcznym zamyka i otwiera tylko przednie prawe i tylne prawe
Kilka może przydatnych informacji:
- przy odpalonym aucie jest to samo ,
- akumulator 2 letni Centra o parametrach takich jakie powinny być w R75,
- ładowanie około 13,8 przy włączonych światłach,
- żadne kontrolki otwarcia drzwi przy wszystkich domkniętych nie świecą,
Czy może mieć wpływ na zamki to że zaczęła mi szwankować pompa paliwa Pierburg w komorze silnika? Czasem się zatnie i trzeba ją puknąć kluczem żeby ruszyła i wtedy auto normalnie zapali. Już pompka zamówiona ale tak dla pewności opisałem ten fakt.
I pytanie takie jak mogę sprawdzić czy do drzwi które się nie otwierają dochodzi jakiś sygnał. Byłbym wdzięczny za jakąś rozpiskę pinów na których powinno być napięcie. Dysponuję miernikiem i znam ogólną zasadę jego użytkowania także myślę że dam sobie radę wiedząc po których kablach powinien iść sygnał.
Czy podłączając auto kablem pod komputer będę miał możliwość sprawdzenia jakichś ewentualnych błędów?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 19, 2014 18:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie ma żadnego związku pompa z zamkami. Myślę, że po prostu padły Ci dwa zamki, bo jak zrozumiałem z powyższego nie działa poprawnie przód (lewy/prawy). Widocznie ten zamiennik z anglika też był wujowy. Polecam lekturę o naprawie zamków. Na pewno sobie poradzisz, Ty albo jakiś Twój manualnie uzdolniony znajomy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 12:21
Tak, przeczytaj mój(ze starego konta) art. na temat wymiany silniczków. Mam namiar jak by co kompletne zestawy silników do zamków jesli byś potrzebował
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum