Też od miesiąca jestem posiadaczem tego auta i przyłączam się do zapytania kolegi wyżej: Rover 75, 2001r., 2.0, 150 KM, automat. We wtorek mają mi montować Stag 300.
PS. kolego, ile Ci pali to auto? mi ok 15L/100km BENZYNY (trasa+miasto)
byłem na komputerze i wskazał dwa błędy, może ktoś poradzić co jest walnięte na ich podstawie?
Też od miesiąca jestem posiadaczem tego auta i przyłączam się do zapytania kolegi wyżej: Rover 75, 2001r., 2.0, 150 KM, automat. We wtorek mają mi montować Stag 300.
PS. kolego, ile Ci pali to auto? mi w granicach 14-15L/100km (trasa+miasto)
byłem na komputerze i wskazał dwa błędy, może ktoś poradzić co jest walnięte na ich podstawie?
ja mam staga, i mi pali niecałe 11l w trybie mieszanym no i co do samego staga nie mam zastrzeżeń , tylko czasami na wysokich obrotach jak gwałtownie przyspieszam to potrafi się zakrztusić ale to raczej wina czerwonych valtek'ów
Myślę po założeniu gazu (na wtorek jestem umówiony) jechać na diagnostykę silnika i wyeliminować usterkę. Podpytałem ludzi to nie ma przeciwskazań żeby pierw zakladac instalacje, a pozniej wyeliminować te blędy.
pierwszy bład chyba dotyczy vis'ów (dlatego ci tyle pali), a drugi dotyczy jak sama nazwa wskazuje czujnika położenia wału albo rozrząd ci przeskoczył jak i mi ostatnio pamiętajcie wymieniajcie rozrząd systematycznie bo potem zapłacicie 3 razy albo i więcej tyle za naprawe...
co do vis'ów jest osoba na forum która zajmuje się naprawą, polecam.
Ostatnio zmieniony przez dafit Nie Cze 10, 2012 12:15, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: Nie Cze 10, 2012 14:29 Re: [Rover 75] Silnik 2.0 v6 LPG
Mam STAG 300 ISA2
wtryski - czerwone HANA
reduktor - KME GOLD
Zestaw daje radę.
Co do rad. Nie oszczędzaj na wtryskach. Raczej odpuść stare Valteki. Reduktor ma być odpowiedniej wydajności i w odpowiednim miejscu. Ja np mam go nisko z przodu, i zimą, bez osłony są problemy z temperaturą reduktora a co za tym idzie - gazu.
ISA2 nie daj sobie włączyć, u mnie po 1-2kkm strasznie nakaszaniła (szarpanie przy zmianie biegów, za mała moc - za ubogo).
Dogadaj się z gazownikiem nt możliwości własnoręcznej regulacji instalacji. U mnie nie robili większych problemów. Wiedzą na przeglądzie, że komputera mają nie podpinać.
Instalację regulowałem nie na mapki w ACGasSynchro - tylko na podstawie korekt ECU.
Dopiero po takiej regulacji można powiedzieć, ze silnik nie wie na jakim paliwie jedzie (oczywiście przy założeniu że korekty po temperaturze gazu i ciśnieniu są prawidłowo naniesione)
Spalanie:
trasa - 11.5-13.0 (klima non stop włączona)
mieszany 14.0-16.0
samo miasto (Warszawa, korki, średnia prędkość 22 km/h) 18.0-22.0
statystyki zebrane z 20kkm
Ostatnio zmieniony przez domann Nie Cze 10, 2012 16:29, w całości zmieniany 1 raz
Stag 300+
wtryski Valtek 3ohm
reduktor Tomasetto Artic
butla 53l. we wnęce na koło dojazdowe
Przejechane 50 000 km. Wymieniłem trzpienie wtryskiwaczy gazowych, ponieważ zaczął nierówno pracować na wolnych obrotach.
Średnie spalanie w granicach 11 litrów.
ma takie pytanie gdzie macie umiejscowiony przełącznik/centralkę do przełączania między gazem a benzyną Jak ktoś ma możliwość, to również proszę i zdjęcie. Zamierzam zamontować takie coś
http://allegro.pl/przelac...2632388791.html
i myślałem aby włożyć do podłokietnika, w tym miejscu gdzie sterownik webasto. Co myślicie o tym, dobry, zły pomysł
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja mam właśnie dokładnie tam zamontowany przełącznik i jest jak dla mnie w porządku polecam takie rozwiązanie, a przełącznik mam standard i nie widzę potrzeby przepłacania za takie cudoki jak ten z allegro, tym bardziej że jest w podłokietniku i go nie widać
Kolego domann mozesz mi powiedzieć ile płaciłeś za założenie instalacji która masz w samochodzie, prawdopodobnie bede zakladał to samo i powiedzieli mi 3300zl w warsztacie partnerskim Staga. Masz jakieś zastrzeżenia co do tego kompletu?
Również posiadam Stag 300 isa + wtryski AC W01 BFC + Reduktor Magic który już wysiada i będzie wymieniony na AC R01 czerwony spalanie miasto 15-16 L .Jestem zadowolony z tej instalki
Ja tez ostatnio zalozylem Staga 300. Autem jezdzi sie super i duzo taniej. W ostatnie 6 tygodnii zrobilem 10000 km takze szybko mi sie zwroci. Ja za moja instalacje zaplacilem 2900. Silnik wprawdzie 1.8 ale mam nadzieje ze jak bede uwazac to nic sie nie stanie. Spalanie przy spokojnej jezdzie w trasie mam 8-8.5 litra.w miescie z klima jakies 12l.
[ Dodano: Czw Maj 02, 2013 17:43 ]
Aha.w roverkach jest duzo miejsca w miejscu na kolo zapasowe, takze polecam doplacic i zamontowac wiekszy zbiornik a i tak zostanie troche przestrzeni na pierdoly..ja robie jakies 600km na jednym tankowaniu.
Tesciu ma w swoim staga i dziala bez zarzutow.Tylko jedz do dobrego gazownika.Nie wiem czy w krotoszynie taki jest ale z naszych okolic moge ci polecic goscia z czekanowa albo z Koscielnej wsi.Do tego co zaklada w ostrowie na krotoszynskiej mam dosc mieszane uczucia bo zakladal teraz kumplowi do 307 nie nie jest zadowolony.
Stag to dobry wybór, tyle że isa o ile przydaje się do mapowania to stale włączona sprawia więcej szkody niż pożytku (sprawdzone nie tylko w roverach). Do 2.0 wystarczy zwykły AC R01, mam go w mojej turbawce i ma zapas i dużą stabilność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum