Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z zamykaniem drzwi przez pilota w kluczyku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z zamykaniem drzwi przez pilota w kluczyku
Autor Wiadomość
andyhell 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 234
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 12, 2009 15:25   [R75] Problem z zamykaniem drzwi przez pilota w kluczyku
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Nie mogę zamknąć ani otworzyć drzwi z pilota w kluczyku.Bateria jest bardzo dobra, dioda sie pali,nawet próbowałem zsynchronizować odbiornik z nadajnikiem wg instrukcji ,ale nic nie pomaga.Nie wiem co jeszcze można by zrobić,Proszę o poradę.
_________________
***Warrior's of the world***
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 06, 2010 23:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 12, 2009 15:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 15:26   

andyhell, mogł paść odbiornik, podobno w 75 się to czasami zdarza.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
andyhell 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 234
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 12, 2009 15:31   

a gdzie może być umieszczony taki odbiornik??
_________________
***Warrior's of the world***
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 15:37   

andyhell napisał/a:
a gdzie może być umieszczony taki odbiornik??
w tunelu ręcznego ,a od modelu 2001 za zegarami.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 17:31   

SeniorA napisał/a:
a od modelu 2001 za zegarami.

A nie od tego po lifcie?
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
andyhell 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 234
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 12, 2009 17:33   

A jest może jakiś bezpiecznik, który odpowiada za ten zamek???
_________________
***Warrior's of the world***
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 17:51   

Rowan napisał/a:
A nie od tego po lifcie?
dokładniej, to do roku modelowego 2001 ,a za zegarami w modelach wyprodukowanych po tej dacie.
andyhell napisał/a:
A jest może jakiś bezpiecznik,
nr 14 - 20 A

[ Dodano: Pon Paź 12, 2009 18:51 ]
sprawdż odbiornik pod kątem skutków działania wilgoci .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Pon Paź 12, 2009 18:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mirekbuk120 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 73
Skąd: Bukownica



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 18:08   

Podłącze się pod temat. U mnie jest ta sama sytuacja. I właśnie ten odbiornik wygląda jakby był zalany czymś. Nie mam możliwości sprawdzenia go inaczej jak tylko wzrokowo. Może jakieś porady,pomysły?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 18:26   

mirekbuk120 napisał/a:
Nie mam możliwości sprawdzenia go inaczej jak tylko wzrokowo.
a np. masę
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
mirekbuk120 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 73
Skąd: Bukownica



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 18:52   

Cytat:
a np. masę
Jak go wysuszyłem to stracił parę kilo. :mrgreen:
 
 
andyhell 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 234
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 12, 2009 19:05   

Posprawdzam to wszystko i dam znać co ewentualnie pomogło
_________________
***Warrior's of the world***
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 19:20   

mirekbuk120 napisał/a:
Jak go wysuszyłem to stracił parę kilo.
to jak go już zważyłeś
to sprawdż czy ma połączenie z minusem aku.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
andyhell 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 234
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 13, 2009 22:06   

Sprawdziłem wszystko,wszystkie bezpieczniki (5,8,11). I nic.
Szukałem tego odbiornika pod dnem podłokietnika, ale go tam nie ma :cry:
Gdzie do cholery moze byc schowany ten odbiornik????
_________________
***Warrior's of the world***
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Paź 13, 2009 22:41   

andyhell napisał/a:
Gdzie do cholery moze byc schowany ten odbiornik????
napewno znajdziesz jak zdemontujesz tunel centralny.Sciągnij osłonę dżwigni ręcznego i powinien być widoczny (czarne pudełeczko z białą naklejką identyfikacyjną ). Odbiornik jest w tym pudełku.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Paź 14, 2009 00:11   

SeniorA napisał/a:
jak zdemontujesz tunel centralny
to bardzo dużo roboty. Ja zrezygnowałem. Ale to metoda właściwa polecana w Rave.
Zobaczysz również ten odbiornik jak podniesiesz mieszek hamulca ręcznego (nie połam spinek).
SeniorA napisał/a:
czarne pudełeczko z białą naklejką identyfikacyjną
tą metodą całego pudełka oczywiście nie zobaczysz. W środku pudełka jest płytka odbiornika podłączona wtyczką. Samo pudełko jest przykręcone. Otwarcie pudełka bez odkręcania śrub zasłoniętych tunelem spowoduje zniszczenie wieczka pudełka. Ale da się płytkę odbiornika wyjąć.
Uwaga: w pobliżu są złączki/czujniki poduch/napinaczy.
Kiedyś na forum podawałem link gdzie można było pobrać ilustrowaną instrukcję "zwiększenia zasięgu odbiornika". Metoda nie zwiększa zasięgu ale ilustracje mi pomogły.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 00:34   

Ja juz walczylem z tym tematem ;)
Za rada naszego specjalisty Mariusz418 zdjalem mieszek hamulca recznego...
W sumie to szukalem tam tez regulacji jego ;P Mnie sie nie udalo go polamac,
ale jak zdjalem rekojesc, to potem bylomi trudno to wszystko pozakladac z powrotem...

Oczywiscie w moim aucie, przed liftem, ale 2004 rok nie ma tego odbiornika tam.
Jest za zegarami, a tego nie chcialem demontowac.

Objawy byly takie, ze nie moglem albo zamknac auta z pilota, albo go otwrzyc
po uprzednim zamknieciu. Dzialal jedynie z kluczyka. Jednak po przejechaniu
paru dolkow udalo sie go otwierac i zamykac normalnie.

Problem lezal po stronei aku i klem. Byly jakies niekontakty... doszlo do tego,
ze po dluzszym postoju nie chcial krecic rozrusznikiem i nagle ginal prad.
Okazalo sie, ze kabel od klemy masowej mial luz...

Takze jak radzi SenioA sprawdzcie najpierw polaczenia z aku.

Pozdrawiam,

Ps.
Ciekawe kiedy bede musial rozbierac zegary ;) ?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Paź 14, 2009 07:29   

Cytat:
Ciekawe kiedy bede musial rozbierac zegary ;) ?
_________________
bardzo łatwo je ściągnąć i szybciej można dostać się tu do odbiornika, niż pod ręcznym.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Paź 14, 2009 10:09   

MaReK napisał/a:
jak zdjalem rekojesc
dobry jesteś. Ja to robiłem zadzierając mieszek do góry. Przymierzając się do tunelu poddałem się na pierwszym etapie, czyli nie udało mi się zdjąć gałki zmiany biegów. Mechanik zresztą też się poddał gdy trzeba było wymieniać mechanizm zmiany biegów.
andyhell nie podał rocznika - może też ma szczęście mieć odbiornik za zegarami?
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
andyhell 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 234
Skąd: Kraków

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 10:41   

Mój świeży zakup to R75 CDT z 2000 roku :mrgreen:

[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 11:41 ]
Jest taka dziadowa pogoda, że nie mogę nawet zrobic fajnego zdjęcia żeby sobie zmienić w profilu
_________________
***Warrior's of the world***
 
 
tomczyk32 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 87
Skąd: pomorskie SZTUM

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 14:18   

witam
a moze ktos powie jak sprawdzic ten odbiornik
gdyz u mnie wyglada wszystko ok a tez musze otwierac i zamykac kluczem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT-T] Problem z zamykaniem drzwi
joonior Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Lut 08, 2012 10:07
automechanik
Brak nowych postów [R75] Problem z zamykaniem drzwi z "klucza
MARCONI13 Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Cze 18, 2009 04:05
MARCONI13
Brak nowych postów [R75] problem z zamykaniem
markoni00 Rover serii 75, MG ZT 7 Sob Sty 25, 2014 17:28
witgut
Brak nowych postów [R75] Zamykanie / otwieranie drzwi z pilota
yoyo_85 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Mar 30, 2011 20:09
apples
Brak nowych postów [R75] Kolejność otwierania drzwi z pilota
Cygnus Rover serii 75, MG ZT 12 Wto Kwi 08, 2008 06:41
bys



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink