Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 620 sdi] blow off
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 620 sdi] blow off
Autor Wiadomość
Kajup 



Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 6

Rover 600

  Wysłany: Pią Cze 06, 2014 00:20   [R 620 sdi] blow off
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Mam takie pytanko, czy da sie zamontować blow off w tym modelu? Jeżeli tak to poprosił bym o jakies wsparcie techniczne i rady czy nie zrobie wiochy w dieslu :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 06, 2014 00:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 06, 2014 07:20   

dużo rzeczy się da ale niektóre z nich to głupota po prostu i właśnie jedną z takich głupot chciałbys popełnic :roll:
 
 
 
Kajup 



Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 6

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 07:31   

Kumam, a jak z dźwiękiem? Bo to on jest tu głównym wyznacznikiem montażu :)
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 07:38   

Nagraj sobie na CD i puszczaj z radioodtwarzacza. ;)
 
 
 
Kajup 



Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 6

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 08:01   

Jak bym oczekiwał takich odpowiedzi to bym założył konto na forum dla komików. Wiec jak z dźwiękiem?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 06, 2014 08:32   

bez obrazy ale komiczne było samo pytanie :roll:
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 08:43   

https://www.youtube.com/watch?v=lqMcyCv5WRg

https://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU

w sumie to może się podobać ale w sumie to póki co diesle mało ze sportem się kojarzą a blow of kojarzy się ze sportem stąd opinie powyżej, ja osobiście to do samego diesla jestem sceptycznie nastawiony

[ Dodano: Pią Cze 06, 2014 09:43 ]
o ile do ZRa blow off w dieslu byłby ok to wg mnie do kanapy 600 nie pasuje bo ona też zbyt szybka nie jest, to jest coś jakby mieć ospojlerowane UNO z silnikiem 1.0 fire ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 06, 2014 08:45   

Kozik napisał/a:
ja osobiście to do samego diesla jestem sceptycznie nastawiony
kij z tym, silnik jak silnik(sa opinie ze lpg to zło ;) ), ale blow off niewiele daje w benie a w dizlu panują wręcz opinie że szkodzi, nie nie podam teraz źródła ale nawet przedwczoraj znowu gdzies o tym nawet czytałem.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 09:03   

Kajup, Poczytaj sobie najpierw do czego Blow Off służy i po co się jego stosuje ;) na google pełno info jest ;) Nie jest to z powodu dźwięku ;) To jest akurat miły bypass product ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 15:13   

Remigiusz, w temacie turbo mocny nie jestem ale z tego co wiem to pozwala zaoszczędzić turbinę gdyż pracuje w mniejszym stresie ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SEGE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 94



Wysłany: Pią Cze 06, 2014 15:25   

W dieslu w ogóle wytwarza się tak duże nadciśnienie żeby był sens montowania bova?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 15:56   

w dieslu nie ma przepustnicy ;) wiec blow nie działa tak jak trzeba. Blow off valve, ma to samo zadanie do Dump valve. Po zamknięciu przepustnicy rozpędzone powietrze uderza o nią, cofa się i wyhamowuje turbinę przy okazji ją uszkadzając. Dlatego montuje się zawory BOV i DV. DV upuszcza powietrze spowrotem do układu (np przed turbo) natomiast BOV wali w atmosferę, powodując to ładne hatoszszszs ;)
tak to działa w moim ZS https://www.youtube.com/w...xtZwfRKdLPhYh_w
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SEGE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 94



Wysłany: Pią Cze 06, 2014 19:36   

No tak, tyle wiem ale w takim razie jak to ludzie montują w dieslach? Chyba że to co na filmach to nie jest bov tylko jakieś coś innego?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 21:41   

to bov z elektronicznym sterowaniem. Tylko to nic nie daje, nawet przeszkadza w dieslu :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kajup 



Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 6

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 23:05   

A jest gdzies w sieci jakaś poważna instrukcja montażu tego w dieslu? :smile:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 06, 2014 23:24   

BLow off ma sens w Benzynie jedynie bo tam się ma raz podciśnienie i doładowanie oraz Przepustnice :wink:

W Dieslu masz juz Blow off i to jest Wastegate w Turbinie ;)

Kajup, Poszukaj na wiocha.pl :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Cze 07, 2014 07:49   

jak widać muszę się jeszcze podszkolić ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink