Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Centralny zamek z pilota zamyka / nie otwiera.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MaReK
Wto Sie 12, 2014 07:30
[R75] Centralny zamek z pilota zamyka / nie otwiera.
Autor Wiadomość
Apolyon 




Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 74
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Sie 09, 2014 13:36   [R75] Centralny zamek z pilota zamyka / nie otwiera.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Cześć wszystkim, chciałbym krótko przedstawić problem w moim Roverze 75.

1. Centralny zamek - z pilota nie mogę otworzyć lewej strony (drzwi kierowcy + tylne pasażera), otwiera się tylko prawa strona. Kluczykiem otwierają się bez problemu drzwi kierowcy (tylne lewe niestety nie). Jeśli chodzi o zamykanie z pilota - wszystko działa, drzwi się zamykają.

2. Sterowanie lusterkiem góra/dół po stronie kierowcy również nie działa, w boki bez najmniejszych problemów.

Na własną rękę jeszcze nic nie próbowałem, najpierw chciałbym prosić o pomoc / rady i informację.

Pytanie jakie mi się nasuwa, czy te dwie rzeczy mają ze sobą coś wspólnego, ewentualnie w jaki sposób można taką usterkę naprawić i jaki byłby jej koszt? Czy to elektronika, czy może problem natury fizycznego uszkodzenia siłowników itp.

Problemy z centralnym zamkiem przeczytałem, jednak nie udało mi się dotrzeć do podobnego mojemu specyficznemu przypadkowi, który wydaje mi się być powiązany też z sterowaniem lusterkiem.

Dzięki z góry za pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 09, 2014 13:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sob Sie 09, 2014 19:52   

1. dwa zamki do wymiany, zepsute silniczki. Ewentualnie odkupię zamek kierowcy na częsci jak będziesz chciał sie pozbyć :)

2. Sprawdz wtyczkę w lusterku, prawdopodobnie zgniła już w sporym stopniu. Czasami samo wyczyszczenie pomaga.
 
 
turbina 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 89
Skąd: Mircze



Wysłany: Nie Sie 10, 2014 08:35   

Jakbyś chciał się pobawić to wystarczy kupić jeden zamek najlepiej z tylnych drzwi za 50 zł od angola porozbierac zamki i wymienic po jednym silniczku.Troche zabawy ale tanim kosztem bedzie wszystko sprawne. Na forum są gdzieś zdjecia jak zamek pozniej poskłądac.
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Sie 10, 2014 12:42   

Juz sie paru użytkowników przekonało jak łatwo uszkodzić zamek kierowcy podczas wymiany silników. Wiec sie trzeba zastanowić czy jest sens się bawić. No jesli fundusze są bardzo ograniczone to wiadomo. Ale ogólnie zamek kierowcy jest strasznie podatny na bledy naprawiającego. Reszte zamków mozna spokojnie reanimować.
 
 
turbina 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 89
Skąd: Mircze



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 19:37   

ostatnio robiłem przekładke bo sąsiad mi przywiózł zamek z Anglii no i wszystko działa.
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 20:39   

Sprzedaje nowe silniczki i to ja wrzucałem opis na forum, więc temat znam ;) Tak jak pisałem zamek kierowcy jest podatny na błędy, reszta zamków jest bezproblemowa i do ogarnięcia.
 
 
kerbi 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 301
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 22:09   

Jakie błędy :?: :?: :?: Rozbierałem ten zamek naście razy i nigdy nie było z tym problemów. Podziel się uwagami co do tych błędów, jest to tak prosta budowa, że nie wiem jak coś tam można źle złożyć. On jest identyczny jak pozostałe, z tym że ma gniazdo na cięgno otwierania z kluczyka. Pytam z czystej ciekawości, Roverka nie mam już od roku ale często siedzę na tym forum, a kwestia zamków szczególnie mnie interesuje. Z ciekawości powiem, że jestem teraz posiadaczem E90 i zamki ma prawie identyczne, i też już jeden wymieniłem.

[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 23:05 ]
AdaskoC napisał/a:
Sprzedaje nowe silniczki i to ja wrzucałem opis na forum, więc temat znam ;) Tak jak pisałem zamek kierowcy jest podatny na błędy, reszta zamków jest bezproblemowa i do ogarnięcia.

Tak z ciekawości, czego opis wrzucałeś na forum? z tego co widzę jesteś tu od 2013 roku, a z chłopakami walczyliśmy z tym w 2011 i to z powodzeniem.
Odnoszę wrażenie, że na siłę chcesz coś komuś sprzedać, pół biedy jak za przyzwoite pieniądze.

[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 23:09 ]
AdaskoC napisał/a:
.......... Ale ogólnie zamek kierowcy jest strasznie podatny na bledy naprawiającego. Reszte zamków mozna spokojnie reanimować.
to mnie najbardziej rozbawiło. :piwko:
Chyba że zmieniłeś nick.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=85488
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=70859&highlight=naprawa+zamka
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Sie 11, 2014 22:53   

Miałem inne konto, ale ktoś mi hasło złamał i jakies głupoty pisał itp. Pomijam już ten fakt.

Sam mi silniczek pierwszy podsyłałes.

Powiem Ci że ja nie miałem problemów nigdy, ale duzo uzytkowników pisało mi o problemach i może którys się odezwie w tym temacie.
Tyle lat na forum i nie wdziałem Twojego tematu o zamku ;)

Nie chce nic sprzedać na siłę, tym bardziej elementów zamka :) Wypuściłem kilka kompletów silniczków na forum i na tym koniec. Obecnie wszystkie silniczki nowe jak są to lecą do UK, po prostu u nas sie nie opłaca sprzedawać. Ogólnie większość trudno dostępnych częsci do 75 leci do UK z PL. Składane lusterka itp z tego co znam rynek. Nie udzielam się już w tym temacie, troche zbytnio wjeżdzacie na użytkownika(mnie :grin: ).
 
 
kerbi 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 301
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 04:49   

kojarzę "Adsik", spoko.

[ Dodano: Wto Sie 12, 2014 05:44 ]
Cytat:

Powiem Ci że ja nie miałem problemów nigdy, ale duzo uzytkowników pisało mi o problemach i może którys się odezwie w tym temacie.
"te problemy" jak w ogóle są takie same w drzwiach kierowcy jak i innych zamkach.

[ Dodano: Wto Sie 12, 2014 05:49 ]
AdaskoC napisał/a:

Tyle lat na forum i nie wdziałem Twojego tematu o zamku ;) .

He he, słabo szukałeś :mrgreen: :czyta:
To było grubo ponad rok wcześniej niż Ty w ogóle do forum dołączyłeś. :ok2:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 12, 2014 07:30   

AdaskoC napisał/a:
Miałem inne konto, ale ktoś mi hasło złamał i jakies głupoty pisał itp. Pomijam już ten fakt.

To wielka szkoda, że go pomijasz. Ja nie widzę nawet pół grama śladu, żeby konto Adsik było w jakimś stopniu "złamane". Była jedna próba logowania z błędnym hasłem w okolicach 2013 roku.

Pisząc:

AdaskoC napisał/a:
Sprzedaje nowe silniczki i to ja wrzucałem opis na forum, więc temat znam ;)

AdaskoC napisał/a:
Ewentualnie odkupię zamek kierowcy na częsci jak będziesz chciał sie pozbyć

AdaskoC napisał/a:
Wiec sie trzeba zastanowić czy jest sens się bawić. No jesli fundusze są bardzo ograniczone to wiadomo. Ale ogólnie zamek kierowcy jest strasznie podatny na bledy naprawiającego. Reszte zamków mozna spokojnie reanimować.


oraz kasując swoje posty na temat naprawy tychże zamków, oraz modyfikując inne posty wraz ze swoim profilem, żeby wyglądało na włam :)

Co zupełnie przeczy temu co pisałeś jako Adsik w swoim własnym temacie: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=85488

Dla mnie wygląda to tak. Znalazłeś sobie sposób na wyciągnięcie kilku złotych od ludzi. Przeszkadzał Ci w tym biznesie Twój własny temat (do czego się przyznałeś) dlatego postanowiłeś go usunąć przyjmując wersję o "ataku na konto" :) W normalnej sytuacji, gdy takie rzeczy komuś się dzieją (przypadki do policzenia na palcach jednej ręki) ofiara informuje administrację i pomaga jej się odzyskać konto. Z Twojej strony nic takiego nie było ;)

Myślę, że kolega kerbi już w poście wyżej obnażył Twoje zamiary ;)
Poza tym. Nie jesteś jedyny, który reanimuje zamki i nie wprowadzaj zamętu twierdząc, że robota przy zamku "europejskim" od kierowcy jest nadzwyczaj trudna niż w przypadku innych zamków i nie warto tego robić ;) Jest to b. proste i każdy kto ma trochę zdolności manualnych jest w stanie to ogarnąć.

Temat do zamknięcia. Wszystkie informacje wyczerpujące temat, są już w kilku innych postach na tym forum.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] centralny zamek- otwiera i zamyka kiedy chce
wschodni Rover serii 75, MG ZT 12 Pią Paź 14, 2016 09:35
bienias
Brak nowych postów [R75] Centralny zamyka/nie otwiera
many93 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Sty 29, 2021 18:31
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek- nie zamyka
Jarcun Rover serii 75, MG ZT 16 Pon Mar 10, 2014 16:08
Jarcun
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 75 centralny zamek nie otwiera z kluczyka ]
adamski Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Kwi 18, 2014 03:06
MaReK
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Centralny zamek nie otwiera przednich drzwi
sebaxll Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Cze 29, 2014 12:21
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink