Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam od niedawna posiadam 620ti, w internecie nie ma za dużo informacji o tym modelu dlatego zwracam się do was....
1 Czy da się założyć blow off? Jaki założyć? w jaki sposób?
2. Ile dmucha turbo w tym modelu?
3. Czy da się podkręcić delikatnie turbinę w nieszkodliwy dla silnika sposób
4. Jakie sa wasze opinie o tym aucie?
5. Czy moj Rover ma coś takiego jak tłumnik szmerów?
( Jeżeli mój temat gdzieś posiada odpowiedź prosze o przekierunkowanie, odpowiedź, itp.)
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 26, 2014 13:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak, wypinasz EBC, montujesz MBC i podkręcasz do ~0,9b - komputer silnika ogarnia takie doładowanie, nic nie trzeba zmieniać.
1.A Czy 0,9 b nie wydmucha mi uszczelki?
Cytat:
Czy da się założyć blow off? Jaki założyć? w jaki sposób?
2.Czy może to być blow off z uniwersalny? Czy musi być jakis dedykowany?
Cytat:
Czy moj Rover ma coś takiego jak tłumnik szmerów?
Markzo napisał/a:
hmm szczerze to nie wiem, ale nie pamiętam, żebym w 620Ti cos takiego widział...
W Hondzie accord wydaje mi się ,że jest pod zderzakiem, a u mnie jeszcze nie szukałem dobrze, może naprawdę nie ma, nie wiem czy to prawda ale słyszałem że jak się wyciągnie ten tłumnik to lepiej słychać dolot
Aha, mógł bym prosić o jakieś szczegóły na temat tego MBC???
W Hondzie accord wydaje mi się ,że jest pod zderzakiem, a u mnie jeszcze nie szukałem dobrze, może naprawdę nie ma, nie wiem czy to prawda ale słyszałem że jak się wyciągnie ten tłumnik to lepiej słychać dolot
Robi robote:) Co zrobiłeś że turbo tak zdrowo pogwizduje? tak syczał ori Dv??? seryjny zawór?
wystarczy ze dolot zmieniłeś? pod blowa muszę dorobić flansze? i podłaczyć pod podciśnienie z dv?? czy sie zgubiłem po drodze???
aha? moge cos wiecej prosić o MBC? i koniecznie musza być do tego zegary, pewnie??
Markzo sorki za te wszystkie pytania ale dopiero zaczynam z Roverem i skoro masz wiedze to chce sie jak najwięcej dowiedzieć bo w necie informacji jak na lekarstwo
Co zrobiłeś że turbo tak zdrowo pogwizduje? tak syczał ori Dv??? seryjny zawór?
tak, to seryjny zawór DV. Jak dasz mu stożek zamiast ori filtra, to seryjne DV upuszcza powietrze właśnie przez stożek bo tak jest skonstruowane, że nadmiar powietrza wali w rure przed turbo a że stożek jest filtrem otwartym, daltego tak ładnie sapie
Rastamalek napisał/a:
pod blowa muszę dorobić flansze?
zależy od blow offa, ja mam takiego jak na filmie, kolega mi wspawał flansze w rure dolotową i go przykręciłem są też takie, że kupujesz trójnik silikonowy do dolotu i przykręcasz opaską (blow offy polskiej firmy pro perfekt).
Rastamalek napisał/a:
podłaczyć pod podciśnienie z dv?? czy sie zgubiłem po drodze???
odpinasz wężyk od seryjnego dv i go podłączasz do blow offa. Nawet nie musisz wyjmować seryjnego zaworu DV bo jak go wyjmiesz i nie dasz zaślepki to całe doładowanie pojdzie w rure przed turbo
Rastamalek napisał/a:
aha? moge cos wiecej prosić o MBC? i koniecznie musza być do tego zegary, pewnie??
mam takie u siebie i działa bardzo dobrze, łatwo je zamontować bo wystarczy wypiąc oryginalne EBC (elektorniczny kontroler doładowania) i wpiąć to MBC. Nie ma żądnych dodatkowych trójników i cudaków do tego precyzyjnie kontroluje doładowanie i zapewnia fajny spool turbo.
Zegar nie zaszkodzi, ale nie jest niezbędny. W Roverku ECU jest zabezpieczone przed przeładowaniem - powyżej 0,9b jest boostcut i auto odcina zapłon. Także możesz ustawić doładowanie bez zegara po prostu stopniowo je zwiekszając, jak dojdziesz do granicy będzie boostcut i nic się nie stanie
Rastamalek napisał/a:
Markzo sorki za te wszystkie pytania ale dopiero zaczynam z Roverem i skoro masz wiedze to chce sie jak najwięcej dowiedzieć bo w necie informacji jak na lekarstwo
pisz smiało, lepiej sie dopytać niż coś rozwalić
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
mam takie u siebie i działa bardzo dobrze, łatwo je zamontować bo wystarczy wypiąc oryginalne EBC (elektorniczny kontroler doładowania) i wpiąć to MBC. Nie ma żądnych dodatkowych trójników i cudaków do tego precyzyjnie kontroluje doładowanie i zapewnia fajny spool turbo.
Super, a ile koni mniej wiecej wtedy daje?? Czyli z żadnymi mapami i pierdołami nie ma zabawy, silnik ogarnie 0,9........... to będzie zrobione|:P dolot i blow off też, jedna wypłata jedna modyfikacja:) ale najpierw muszę jeszcze wymienić dwie górne tulejki na wachaczach górnych:P i dojśc do ładu z gazem, bo moja listwa wtryskowa od sekwencji jest za wolna do 2,0 turbo
Wgl jak z awaryjnością silnika?? nie ukrywam, że nie ufam temu autku jeszcze tak bardzo jak poprzedniemu, ale powoli się bardzo miło zaskakuje....
aha, boje się ,że trafie słabego blowa i zamiast syczeć będzie robił wieś, a z drugiej strony pracuje w Polsce i nie śpię na kasie
Obejrzałem twoje filmiki na YT i jestem w szoku:)
Ostatnio zmieniony przez Rastamalek Sob Cze 28, 2014 10:28, w całości zmieniany 1 raz
powinienes mieć lekko ponad 200, ale zdeycdowanie więcej momentu obrotowego. Seria ma 240Nm, a po zwiększeniu doładowania powinno być około 300Nm
Rastamalek napisał/a:
Czyli z żadnymi mapami i pierdołami nie ma zabawy, silnik ogarnie 0,9........... to będzie zrobione|:P dolot i blow off też, jedna wypłata jedna modyfikacja:
jak Ci będzie mało możesz go wystroić i zrobić więcej mocy
Rastamalek napisał/a:
Wgl jak z awaryjnością silnika?? nie ukrywam, że nie ufam temu autku jeszcze tak bardzo jak poprzedniemu, ale powoli się bardzo miło zaskakuje....
to chyba jeden z najlepszych silników rovera, mało awaryjny i prosty w obsłudze jesli zadbasz tak jak o każdy silnik turbo (nie pałowac na zimnym, studzić turbo po jeździe, lac dobry olej) to długo Ci posłuży
Rastamalek napisał/a:
aha, boje się ,że trafie słabego blowa i zamiast syczeć będzie robił wieś, a z drugiej strony pracuje w Polsce i nie śpię na kasie
to na początek załóż stożek, sapać będzie ori zawór DV jak zwiększysz doładowanie to całkiem głośno
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dzięki:) Chciał bym wybrać się na jakiś zlocik żeby na żywo zobaczyć i może sie czegoś nauczyć:)
Bardzo straszono mnie dostępnością częsci.... (na razie nie ma tragedi )
A jakieś pomysły żeby go wizualnie upiększyć? wiem że to kwestia indywidualna, mój egzemplarz jest akurat całkowicie seryjny nawet stoi na alu 16" Rovera, osobiście wolał bym inne felgi najlepiej 17" jaki tu mamy rozstaw? to jest 4x114?
W razie wątpliwości i pytań będę je zadawał, ja nie z tych co przerabiają a potem pytają o plusy i minusy
aha, pod co mogę podłączyć swojego rovera żeby zczytać błedy ? jaką ja mam tam wtyczkę? ( kontrolka air bag świeci bez przerwy)
[ Dodano: Sob Cze 28, 2014 16:54 ]
Markzo napisał/a:
mam takie u siebie i działa bardzo dobrze, łatwo je zamontować bo wystarczy wypiąc oryginalne EBC (elektorniczny kontroler doładowania) i wpiąć to MBC. Nie ma żądnych dodatkowych trójników i cudaków do tego precyzyjnie kontroluje doładowanie i zapewnia fajny spool turbo.
Jak wygląda ten EBC? musze go wyciągnąć czy tylko odpiąć wężyk od turbiny i podłóączyć go do MBC? EBC jest na turbinie umieszczony jak DV? czy wisi wpiety na wężykach i trzeba go wyciagnąć i w jego miejsce wpiac reczny??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum