Wysłany: Wto Lip 22, 2014 18:01 [R75] Falujące obroty z LPG po włączeniu odbiorników prądu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Siema.
Jakiś czas po założeniu gazu ( dopiero teraz się doedukowałem i wiem że czerwone Vaultecki to lipna sprawa ) pojawiło się falowanie obrotów.
Silnik to 1.8 PB.
Na biegu jałowym obroty wachały się od 500 do 1000 obrotów ,wachnięcia były tym większe im więcej urządzeń było włączonych ( światła, wentylator, ogrzewanie szyby)
A już ruszenie kierownicą sprawia że silnik prawie gaśnie ( czasami mu się to nawet udaje )
Ostatnio podniosłem obroty biegu jałowego tym regulatorem przy przepustnicy co chwilowo zmniejszyło skalę problemu.
Kody błędów z "ukrytego kompa":
C7815d - z tego co wiem każdy to ma
C33800 - RPM signal from DME control unit - czyżby to był mój problem ?
bE8800 - LCM internal error - spalona żarówka więc to pewnie to
8C8400 - Power supply Term. R - co to może być ?
Ktoś ma jakieś pomysły od czego zacząć ? Od wizyty u gazownika czy u kogoś z T4 ?
Jeśli znacie kogoś ogarniętego z T4 w okolicach Warszawy dajcie znać
Zakład który u mnie montował gaz to LPG-TECH z legionowa i taką też instalację mam.
Poza tym spalanie w normie, po warszawie 11-12l, w trasie 130km/h 9,5l (LPG)
PS. katalizator się rozsypał - lepiej go wyciąć i zaspawać czy wstawić strumienicę?
PS2. nie mam drugiej sondy lambda - nawet miejsca do jej podłączenia bo to rocznikowo 2000r ale wg kompa 28 tydzień 99 wiec jeszcze wtedy chyba nie dawali
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 18:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 22:44
Kolego proponował bym Ci sprawdzić jakie masz napięcie na obciążeniu. No i sprawdził bym cewki, przewody oraz świece. Mam ten sam silnik i gaz. Oczywiście też dostałem Valeteki. Ostatnio pływały mi obroty i okazało się, że mam wypadające zapłony. Wyczyściłem cewki i ustało. Wiadomo, że to jest chwilowe:)
Pytanie czy wymieniałeś zapłon. Jeśli tak to kiedy i co tam zamontowałem. Silnik na gazie jest bardzo czuły i może się tak zachowywać. A nie chodzi Ci czasami jak"traktor"?
Kolego proponował bym Ci sprawdzić jakie masz napięcie na obciążeniu. No i sprawdził bym cewki, przewody oraz świece. Mam ten sam silnik i gaz. Oczywiście też dostałem Valeteki. Ostatnio pływały mi obroty i okazało się, że mam wypadające zapłony. Wyczyściłem cewki i ustało. Wiadomo, że to jest chwilowe:)
Pytanie czy wymieniałeś zapłon. Jeśli tak to kiedy i co tam zamontowałem. Silnik na gazie jest bardzo czuły i może się tak zachowywać. A nie chodzi Ci czasami jak"traktor"?
Napięcie na obciążeniu nieznacznie spada ale jest ok.
Świece wymieniałem przed założeniem gazu, jakieś 5k km mają zrobione.
Zapłonu nie wymieniałem, ale wymieniałem silniczek krokowy przy przepustnicy ( mam całego anglika ) ale nic to nie pomogło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum