Wysłany: Wto Lip 22, 2014 00:41 [R75] Prośba o opinię
Witam serdecznie,
W najbliższym czasie planuję zakup R75, który ma być "autem rodzinnym", w związku z czym raczej kombi i raczej skóra. Po przeczesaniu (chyba) wszystkich większych portali z ogłoszeniami motoryzacyjnymi poniższe oferty najbardziej do mnie trafiły.
Ogromna prośba o ocenę. Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
ten złoty:
- zdjęcia fatalne - dobrze, że już poprosiłeś o lepsze
- 11 letni diesel 174 tyś. km - ciekawe, ale przynajmniej sprzedający opisał sytuację - to duży plus
- auto bardzo dobrze wyposażone
- obszycie kierownicy niezbyt udane IMO
- sprawdzić motor, skrzynie i jeśli ok to brać - tak na oko to dawno nie było takiego przyzwoitego R75 w dobrej cenie
składak (jak już 0L0 zauważył):
- może i fajny pomysł z tym przodem, ale to wszystko jest źle spasowane i porysowane w dodatku, jeżeli ktoś nie był takim pasjonatem jak dzieju, to prawdopodobnie niezły dzwon był z przodu
- zdjęcia również kiepskiej jakości
- brak alufelg
- trochę brudny w środku - ktoś chyba zamiast posprzątać do zdjęć po prostu wyciągnął dywaniki
skupił bym się na pierwszym i to w miarę możliwości szybko (sam bym się zainteresował ), tylko pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu w warsztacie!!!
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Wto Lip 22, 2014 13:26
Na temat składaka szkoda się wypowiadac
Złoty, no właściciel ma średnie pojęcie o aucie.
"Skrzynia również zapożyczona od BMW, zmienia biegi płynnie i bez szarpania."
Chyba japończyki by mu jajka ukręcili jak by zobaczyli, że ktoś ich zasługi przypisuje niemcom
"Spalanie w cyklu mieszanym przy normalnym trybie pracy skrzyni biegów to około 7l/100km, w sportowym litr więcej."
Moje byłe roverki CDT i obecny Roverek CDT kolegi, paliły spokojnie około 8-9L w trybie mieszkanym. Na sporcie i użytowaniu auta tak jak nalezy w tym trybie to wskazówka nie nadąża opadać.
Ogólnie czytając opis to facet głupoty pisze, może auto nie najgorsze, ale sprawdził bym dobrze turbinę, wtryski i kulturę pracy silnika, tylne zawieszenie, automat(nie może być czuć zmany biegu przy spokojnej jeździe), przebieg może być i realny, dużo mi sie trafia 75 w dieslu nawet z mniejszymi przebiegami i to dobrze udokumentowanymi. Sprawdz na wyłączonym silniku czy nie słychać przedniego zawieszenia przy maxymalnym skręcaniu. Wycieki z magla, bo dużo roboty i pieniedzy z wymianą.
Ddobrze jak byś jakies 10-20 razy otworzył i zamknął drzwi z pilota i później sprawdził czy wszystkie sie otwierają. Wtedy silniczki się rozgrzeją w zamkach i będzie wiadomo czy któryś niebawem może paść. A nagrosze jak padnie przedni lewy ($) Bo jak zrobisz tą czynność z 5 razy to mogą bezproblemowo się otworzyć, nie nagrzeją się tak. Pod koniec oględzin możesz test ponowić
Czy tyle opony nie są wyząbkowane, ale tak jak pisałem wczesniej, ma to na celu sprawdzenie tynego zawieszenia, amorków konkretniej.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lip 23, 2014 17:41
" dobrze jak byś jakies 10-20 razy otworzył i zamknął drzwi z pilota i później sprawdził czy wszystkie sie otwierają. Wtedy silniczki się rozgrzeją w zamkach i będzie wiadomo czy któryś niebawem może paść"
nie róbcie tak , bo BCU zaraz wyłączy zamki ,właśnie żeby chronić silniczki przed przegrzaniem. BCU ma taki program ochronny.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Czw Lip 24, 2014 09:52, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum