Wysłany: Nie Paź 05, 2014 10:15 [R214Si] Lewy kierunkowskaz po odpaleniu silnika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam Roverkowicze.
Po trzech godzinach porannej niedzielnej batali z elektryką w aucie poległem.
Mianowicie.
Problem dotyczy lewego kierunkowskazu. Po włączeniu zapłonu, wrzucam lewy kierunek jest ok. Ale gdy tylko odpalę samochód lewy kierunek zaczyna szybko migać (objaw przepalonej żarówki). Z prawym kierunkiem jak i z awaryjnymi problemu nie ma. Gdy zgaszę auto lewy kierunek się uspokaja i mryga swoim normalnym rytmem.
Sprawdziłem żarówki nawet podmieniłem je z prawą stroną. Bez rezulatów. Po sprawdzałem wtyki w lampie przedniej bocznej i tylnej oczyściłem i nadal nic. Bezpieczniki wporządku. Przekażnik w skrzynce bezpieczników rozebrany czysty więc myślę że można go wyeliminować. Kablem na próbę podawałem dodatkową masę do każdej z lamp i nic. Ładowanie akumulatora wporządku wynosi 13,6 - 13,9V. Czy przekaźnik w bagażniku ten niebieski (Anhanger Blinkuberwachung 321106) może mieć jakiś wpływ? Auto posiada hak i gniazdo sprawdziłem wizualnie wygląda ok.
Nie mam już pomysłów a auto potrzebne na popołudnie. Stało się tak nagle, nic nie było grzebane.
Może miał już ktoś podobny problem?
Pozdrawiam!
_________________ "LiFe Is EaSy WitH EyEd CLoSed"
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 10:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w sumie nie, ale czy ona ma jakis wpływ na działanie kierunkowskazów? bynajmniej zaraz sprawdze
[ Dodano: Nie Paź 05, 2014 14:41 ]
wiązka wygląda ok, żadnych przetarć, wypiałem ją nawet w bagażniku i niestety dalej to samo.
Najchętniej spróbowałbym podmienić przekaźnik ale dzis niedziela i nigdzie motoryzacyjnego nie znajdę otwartego.
macie jakieś inne pomysły bo ja już nie mam punktu zaczepienia
po prawej stronie w bagażniku jest ten mały i on jest od wycieraczki ale po lewej stronie obok tylnej lampy jest większy taki masywniejszy i w momencie załączenia kierunku on też tam pracuje,
z tego co wyczytałem to on jest od gniazda przy haku i steruje dodatkowo kierunkami na przyczepce,
niestety problem nadal jest a ja nie wiem czego się chwycić. Jedynie co zrobie to jutro podjade do motoryzayjnego po nowy przekaznik ten który znajduję pod kierownicą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum