Tym razem kieruję swoją uwagę na autka z silnikiem benzynowym plus instalacja lpg.
1 Pytanie jakie na razie nasuwa mi się na usta to czy te modele nadal są wyposażone w pilota na podczerwień ?
2. Dla czego ten "Rudy" nie ma oznaczenia z tyły czy to 600 czy 620 si , a ten czarny ma 620 si chociaż myślałem , że po 96 roku po lifcie wszystkie nazywały już się 600 ...
Z góry dziękuję za opinie i odpowiedzi oraz własne sugestie .
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 21, 2014 14:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmm Dziwne , ponieważ w tym pierwszym jest w ogłoszeniu napisane 131 km widocznie gościu się pomylił . czyli nawet z gazem to już nie będzie takie ekonomiczne ?
a czy macie jakąś lekturę ,link co do kosztów eksploatacji 620 ti czyli rozrząd i zawieszenie etc . i jak to się ma do 2l sdi , którego koszty pozytywnie mnie zaskoczyły na przełomie ostatnich 3 lat
Musisz poszukać na forum toczyło się kilka dyskusji nawet w ostatnim czasie, generalnie koszty utrzymania nie są jakieś specjalne większe od normalnej 6setki, np silnik ma bardzo dużo wspólnego z dieslem SDI ( taki sam osprzęt) zawieszenie też w zasadzie takie samo jak w każdej 6secie - zdaje się siedzi trochę niżej, największy problem w tym że bardzo mało jest zadbanych egzemplarzy, i najczęściej jest tak ze trzeba dużo poprawiać po poprzednich właścicielach zanim autko zacznie normalnie jeździć, coś o tym wiem niestety... Ale jak znajdziesz dobry egzemplarz to zakochasz się w tym aucie
Jednak z Twoich wypowiedzi wnioskuje, że szukasz auta raczej ekonomicznego a eR 600Ti jednak do tej kategorii bym nie zaliczył mimo instalacji LPG. W takim wypadku skupił bym się bardziej na eR 600 SI z silnikiem Hondy F20Z1 131hp, miałem tez takiego tyle, że z silnikiem 1.8 115hp, to w zasadzie ten sam silnik różnica jest w pojemności i mocy. Powiem tak, na dzień dobry zrobiłem sworznie dolnych i górnych wahaczy do tego jakieś tam gumowe tulejki i tyle! Do tego wymiany oleju oczywiście, silnik w zasadzie bezobsługowy, nawet świec i kabli nie wymieniałem, nie dotykałem niczego pod maską przez dwa lata podobno zdarzają się awarie aparatu zapłonowego - używany to koszt zdaje się 200-300zł, mnie to jednak nie spotkało. autko sprzedałem, w sumie ze względu na stan blacharki, jak pewnie wiesz tylne błotniki ruda lubi wcinać.
Hmm patrzę ekonomicznie , ale tak naprawdę od roku szukam 600tki zadbanej z silnikiem 200hp i pół roku temu gdybym nie musiał wyjechać na 4 miesiące już miałem jedną na oku tak więc ekonomia ekonomią a coś dla siebie na nowy rok również się należy
Dodam jeszcze że Ti nie spali wcale dużo więcej niż ta z motorem hondy, ja co prawda w poprzedniej LPG nie miałem, ale benzyny paliła 9-10l, zakładając że gazu trochę więcej to wychodzi bardzo podobnie, a tutaj masz pod noga 200hp Na korzyść silnika Hondy jest to że tam się po prostu nic nie dzieje, naprawdę nic i to jest duży plus.
Hmm a z tymi t16 sa jakies typowe problemy ? Ten ma ponad 260 tys przejechane i nie wiem czy to duzo jak na benzyniaki o takiej mocy . Jesli dobże zrozumialem w jednym z artykulów wyczytalem , ze nie byly one bardzo wyzylowane i nie da sie ich tak latwo podkrecić przez co zyskały na żywotności ale wiadomo , że jak ktoś niedbal to cudów nie bedzie Z drugiej strony silnik latwiej wymienic jak żonę tak wiec pomecze was tu jeszcze pytaniami przez kilka dni , ponieważ dopiero po weekendzie bede w stanie go zobaczyc
P. S. Pisze z telefonu tak wiec przepraszam za ort.
IMHO wszystko zależy od poprzednich właścicieli, takie realia. Myślę, że te auta trafiają do sprzedaży głównie dlatego że coś nie domaga i lub jest drogie w naprawie, jak ktoś ma zadbane Ti to nie sprzeda za 4-5 tysięcy. Z tego com mi wiadomo to sam silnik nie jest specjalnie awaryjny, często zdarzają się wycieki oleju, do tego wiadomo turbina, awarie skrzyni albo torsena. W moim Ti jest wymieniony silnik, podobno w poprzednim obróciło panewkę. Jeśli chodzi o wymianę silnika, to masz rację z tą wymianą druga sprawa to znaleźć silnik w dobrym stanie, to loteria niestety...
Hmm a czysto teoretycznie jak by kupić naprawdę zadbanego 620ti w świetnym stanie a za rok wysypie się motor czy możliwa jest przekładka do 620ti silnika hondy 131 hp ? i jeśli tak co jeszcze z droższych części trzeba by wymienić ? lubię zakładać czarne scenariusze i wychodzić w przyszłość stąd moje pytanie
[ Dodano: Sob Gru 27, 2014 19:46 ]
kurcze jadąc oglądać ponad 200 km tego czarnego znalazłem w okolicy jeszcze jedną perełkę tylko tym razem to 400 z silnikiem takim jak miałem ale stan świetny wewnątrz i na zewnątrz co myślicie o tej 400 ?
Hmm a czysto teoretycznie jak by kupić naprawdę zadbanego 620ti w świetnym stanie a za rok wysypie się motor czy możliwa jest przekładka do 620ti silnika hondy 131 hp
Teoretycznie jest możliwa jak najbardziej, jednak w takim wypadku kompletnie nie opłacalna. Silnik Hondy "kręci się w drugą stronę" to znaczy w Ti rozrząd masz po prawej a w Si po lewej, do tego kompletnie inna wiązka, układ napędowy, komputer, skrzynia, układ chłodzenia, cały osprzęt inne "mniejsze' hamulce. Inne mocowania silnika i skrzyni. To tak jak byś pakował silnik do zupełnie innej budy, niema to kompletnie sensu IMHO.
Carver napisał/a:
kurcze jadąc oglądać ponad 200 km tego czarnego znalazłem w okolicy jeszcze jedną perełkę tylko tym razem to 400 z silnikiem takim jak miałem ale stan świetny wewnątrz i na zewnątrz co myślicie o tej 400 ?
Wygląda spoko, tylko to HTB jak dla mnie wada, ale nie koniecznie dla Ciebie. Musisz do tego dodać koszt rejestracji pewnie koło 1500zł. silnik taki już masz to wiesz co i jak, co do reszty to też zwróć uwagę na tylne błotniki bo tez je ruda lubi bardzo. Zawieszenie jest bardzo podobne do tego z eR600, z przodu wręcz identyczne ZTCP, z tyłu się trochę różni, nie ma np. stabilizatora.
dobra ta 400 zniknęła z pola widzenia nie spisałem nr. telefonu ale jeśli ktoś zdjął ją po dwóch dniach to albo pojawi się ponownie w ogłoszeniu albo została sprzedana i tyle No nic nie ma tego złego Postaram się nie napalać od razu na jeden egzemplarz chociaż straszny ze mnie narwaniec i nie kupować pierwszego lepszego , chyba że będzie warty zachodu . A co do HTB to nie robiło by mi to większego problemu chociaż fajnie było pomieścić mój rower górski w bagażniku r600tki to jednak jeśli znajdę śliczną 400 zadbaną etc . to rozsądek przemówi . Postaram się na bieżąco po nowym roku już omawiać oglądany lub kupiony egzemplarz
[ Dodano: Nie Gru 28, 2014 18:59 ]
a i jeszcze jedno ważne pytanie próbowałem dokopać się do tematów podgrzewanych szyb na forum i u wujka google , ale żadnych konkretnych odpowiedzi a już widziałem kilka ofert sprzedaży r400 i r600 z podgrzewaną przednią szybą jak np tutaj :
http://olx.pl/oferta/ladn...41629a;promoted
Czy są modele ww. aut z podgrzewaną szybą czy to jakaś farsa ?
Ale nadmuch na przednią szybę jest w standardzie chyba każdej 600tki czy 400tki nie prawda ? tak więc nie wiem dla czego już trzecie czy czwarte ogłoszeni się z tym spotykam ... Tak czy siak myślałem , że to fajnie było by spotkać wersję z ww. opcją , bo kolega ma to w pasacie i wiem jaki to przydatny dodatek , ale dziękuje za wyprowadzenie mnie z błędu .
Na plus to rzetelne informacje o samochodzie, nowy akumulator.Skóra podniszczona jak na owe 209 tyś km.Mam więcej km, a skóra wygląda w porównaniu do tego 100 razy lepiej.Ale przebiegiem nie należy się sugerować w 100 %.Warto go obejrzeć
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum